پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


این تصویری که ملاحظه می‌کنید، تصویر کلاس روز سه‌شنبه‌ست. همین هفته. پایینی همون هم‌کلاسیمه که این هفته رفته بود تهران که خوابگاهو از نزدیک ببینه و هم‌اتاقیش بهش گفته بود وقتایی که کلاس مجازی داری تو اتاق نباش که صدات آرامشمو نخراشه. هم‌کلاسیمم از کتابخونه مرکزی دانشگاه وارد لینک کلاس شد و حضور به هم رسوند. سمت راستی استادمونه و سمت چپی هم منم که دارم از دوربین لپ‌تاپم به‌عنوان آینه استفاده می‌کنم که شالمو درست کنم و این تنظیم حجاب یکی دو دقیقه طول می‌کشه و حواسم نیست که استارت و به‌اشتراک‌گذاری وب‌کم هم فعال شده و بقیه هم دارن منو می‌بینن و نه‌تنها می‌بینن بلکه ضبط هم می‌شه حرکات و سکناتم!. حالا خدا رو شکر که الحمدلله که حین عملیات درست کردن شالم اسلامو به خطر ننداختم و دست تو دماغم هم نکردم. ولی چند بار برگشتم پشت سرم و چک کردم ببینم تختم که کنار دیواره معلومه یا نه. و زاویۀ دوربینو جابه‌جا کردم که بالشم معلوم نباشه. و همۀ این مدت، غافل از فعال بودن دوربین به تنظیم خودم و پیرامونم پرداختم و خدو بر تحصیل آنلاین و مجازی که یه همچین مشقت‌هایی داره. قیافه‌ام هم اونجایی دیدنی میشه که ژست تمرکز روی حرفای استادو می‌گیرم که وبکم رو روشن کنم و می‌بینم روشنه که!. و ابداً به روی مبارک نمیارم که جا خوردم.

حالا سؤال امتحانتون اینه که با توجه به اینکه این کلاس دو ساعت و سی‌وسه دقیقه طول کشیده و با توجه به اطلاعات مندرج در پست قبل، و همچنین با توجه به جنسیت استاد، این استاد، استاد شمارۀ چنده؟ ۱۸ یا ۱۹؟ امتحان کتاب‌بازه؛ اگر خواستید می‌تونید نیم‌نگاهی به منابع و جزوه‌تون بندازید ولی دیگه سر و صدا نکنید و به همدیگه تقلب نرسونید.

جواب‌هاتون فعلاً نمایش داده نمیشه ^-^

۰۰/۰۹/۰۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 18

استاد شماره 19

ن1 هم‌کلاسی دکتری

نظرات (۲۴)

19

پاسخ:
آفرین، درسته.
۰۵ آذر ۰۰ ، ۰۹:۵۵ محسن رحمانی

سلام 

استاد شماره ۱۹.

 

 

پاسخ:
سلام. آفرین، درسته.
۰۵ آذر ۰۰ ، ۱۰:۴۰ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

18

پاسخ:
ای بابا! شما که شاگرد زرنگ کلاسمونی و شاگرد اولی و بادقتی دیگه چرا؟
تنها استادِ مرد دورۀ دکتری شمارۀ نوزدهه.

اجااازه خانم شماره 19 دو ساعت و نیم سخنرانی کردند و شما رو به اضمحلال بودید و با این حال گفتید ادامه بدید ولی چون خود استاد خسته شدن گفتن تمام پس جواب صحیح 19

پاسخ:
بله درسته. البته تو کلاس استاد شمارۀ 18 که اون روز قبل از این کلاس بود هم به اضمحلال رفتیم از ساعت 8 تا ساعت 10:20 (البته چون من ارائه می‌دادم خودم جزو اضمحلال‌برندگان بودم :دی)

به نام خدا، استاد شماره‌ی 19
 

پاسخ:
بله، درسته. آفرین

استاد شماره ۱۹

پاسخ:
بله، درسته. آفرین
۰۵ آذر ۰۰ ، ۱۵:۲۳ تسنیم ‌‌

نانزده :)

پاسخ:
بله، درسته. آفرین
گوگل کردم دیدم واقعاً نانزده هم میگن به نوزده :دی

نوزدهههه

پاسخ:
بله، درسته. آفرین. بیست گرفتی.

سلام استاد شماره ۱۹

پاسخ:
سلام. بله، درسته. آفرین

سلام، به نظر من استاد شماره ۱۹ هستند

 

پاسخ:
سلام. بله، درسته. آفرین
۰۵ آذر ۰۰ ، ۲۳:۴۹ ماه توت‌فرنگی

جایزه هم میدی؟

پاسخ:
از اونجایی که فقط دو نفر غلط جواب دادن، جایزه رو باید به این دوتا بدم :دی
۰۵ آذر ۰۰ ، ۲۳:۵۴ ماه توت‌فرنگی

شماره ۱۸.

پاسخ:
18؟! از شما بعید بود.
۰۶ آذر ۰۰ ، ۰۰:۰۰ ماه توت‌فرنگی

رفتم از اول اول ته دیگ ماجرا رو درآوردم و نظرم عوض شده استاد شماره ۱۹. ایشون فقط آقا بودن گویا. جایزه هم میدی؟ :-"

پاسخ:
بله فقط ایشون آقا هستن. 
چی بدم که به همه برسه؟

سلام من غایب بودم ولی رفتم، خوندم.

استاد شماره ۱۸ روز سه شنبه بود

شماره ۱۹ دوشنبه بود، حالا خوبه اشتباه گفته باشم🤭😀

هنوزم کابوس موضوع رو میبینم خیلی برام عذابه🤦‍♀️🤦‍♀️

پاسخ:
سلام. روزاشو درست گفتی، ولی اون هفته 19 هم کلاسشو انداخت سه‌شنبه.

به نظرم جواب درست اینه که قطعیتی وجود نداره چون این شماره ها رو میشه با هم عوض کرد

پاسخ:
نه دیگه این شماره‌ها قطعیه. مثل اثر انگشته :دی

شماره ۱۹‌؟

یادمه یه بار توی کامنت‌ها گفته بودی اکثر اساتیدتون خانمن و فقط ۱۹ و ۱۷ آقا هستن. اگر درست یادم باشه :|

پاسخ:
بله 19 هستن ایشون.
ولی 17 خانومه ها. من این همه قربون صدقۀ 17 می‌رم چی فکر می‌کنی پیش خودت؟ :دی 17 استاد راهنمای الانمه و خانومه. این 17 آخرین استاد دورۀ ارشدم هم بود.

۱۹

پاسخ:
بله، درسته. آفرین

19

پاسخ:
بله، درسته. آفرین
19 :)
پاسخ:
بله، درسته. آفرین

سلام

با توجه به اینکه با استاد شماره 18 از 8 تا 10 و نیم کار دارین و اینجا ساعت 11 هم گذشته پس استاد شماره 19هستن ایشون

 

الان یه چیزی ذهنمو مشغول کرده و اون اینه که چرا استاد انفرادی که شماره اش 17 هست کلاسش اول نیست که به ترتیب اعداد پیش بره؟ چرا مسئولین (اساتید) رسیدگی نمیکنن؟ این انصافه عایا؟ :)))

پاسخ:
سلام. 
با 18 اصولاً تا 10 کلاس داریم ولی تا ده‌ونیم طول می‌کشه همیشه.
اینجا ساعت 11 رو نشون نمی‌ده ها. دقیقۀ یازدهم از دو ساعت و 33 دقیقه رو پاوز کردم و عکس گرفتم. اون 11 برای اینه.

ببین این شماره‌ها به ترتیب آشناییمون و اولین کلاسمونه. دورۀ ارشد 17تا استاد داشتم. اولین کلاسِ اولین روز ارشد، درس عربی بود که استاد شمارۀ 1 میشه. آخرین کلاسِ آخرین ترم ارشد هم درس فرهنگ‌نویسی بود که استادش استاد شمارۀ 17 هست. حالا این 17، تو دورۀ دکتری هم استادمه و شماره‌شو نگه‌داشته. بقیۀ شماره‌ها به ترتیبی هست که ترم اول دکتری کلاس داشتم باهاشون. اولین کلاس دکتری، کلاس استاد شمارۀ 18 بود. بعدش 19 و 20 و 21. اینا ترم اول بودن. ترم دوم بازم با 19 و 20 کلاس داشتیم و یه استاد جدید هم داشتیم که اسمشو گذاشتیم 22. این ترم با 18 و 19 و 17 کلاس دارم. 17 مخصوص منه و انفرادیه. بقیۀ هم‌کلاسیام هم با 18 و 19 و یه استاد دیگه درس دارن. 
۰۸ آذر ۰۰ ، ۱۵:۱۹ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

شمارۀ پنج به روایت کورت ونه گات

پاسخ:
پنج؟! کورت ونه گات دیگه کیه؟ :))
گوگل میگه سلاخ‌خانۀ شمارۀ پنجو نوشته :))
۱۸ آذر ۰۰ ، ۱۰:۵۱ ماه توت‌فرنگی

خب باید اینترنتی باشه چون تعدادمون زیاده‌. به نظرم یه عکس خاص رو نشونمون بده و به برنده ها رمز بده. 

پاسخ:
فکر خوبیه. صدای نازنینم رو هم می‌تونم تقدیمتون کنم :دی

عه خب پس اشتباه یادم بوده :دی

پاسخ:
باید چاره‌ای بیاندیشم برای این موضوع. مثلاً رنگ شماره‌شونو آبی یا قرمز کنم موقع نوشتن که حواستون باشه و کم‌کم نهادینه بشه.
۱۸ آذر ۰۰ ، ۱۶:۵۴ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

جایزه فقط متعلق به کسانی است که گفتن ۱۸

تامام.😁

پاسخ:
زمان ما هر کی نمره‌ش کم می‌شد براش کلاس تقویتی می‌ذاشتن :))