پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۸۲۰- nebula_blog

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

من کانال‌های عمومی رو بدون جوین شدن (بدون اینکه عضوِ کانال بشم) دنبال می‌کنم. آدرسشونو یه جایی ذخیره کردم و هر موقع فرصت و حال و حوصله‌شو داشته باشم سر می‌زنم بهشون. شبیه کاری که با وبلاگ‌ها می‌کنم. وبلاگ‌ها رو هم دنبال نمی‌کنم و آدرساشونو تو فیدلی ذخیره کردم و هر موقع پست جدید بذارن اونجا ثبت میشه و منم هر موقع فرصت و حال و حوصله‌شو داشته باشم سر می‌زنم و می‌خونم. به‌جز وبلاگ‌هایی که فیدشونو غیرفعال کردن. اونا رو نمیشه با فیدلی خوند. کانال‌های خصوصی رو هم چون نمیشه بدون جوین شدن بخونی معمولاً بی‌خیال می‌شم و نمی‌خونم، مگر اینکه مشکلی با این نداشته باشم که آی‌دی تلگراممو نویسندۀ کانال ببینه. چون وقتی جوین میشی می‌بینه. البته عکس و شماره‌مو محدود کردم که همه نبینن ولی آی‌دی رو نمیشه محدود کرد و منم دلم نمی‌خواد در دسترس همه باشه. برای همینم تا چند ماه پیش کامنت نمی‌ذاشتم پای پست‌های کانال‌های تلگرامی وبلاگ‌نویس‌ها. چون این‌جوری نه‌تنها آی‌دیتو نویسنده، بلکه خواننده‌هاش هم می‌بینن. چون از ارتباط با دوستان مجازی خاطرات خوبی ندارم و برای همین سرِ این چیزا سخت می‌گیرم و حساسیت نشون می‌دم. تا اینکه تلگرام اخیراً یه امکانی ایجاد کرد که بتونی با آدرس کانالت کامنت بذاری نه آی‌دی شخصی. منم یه کانال درست کردم به آدرس nebula_blog که با اون کامنت بذارم. کانال صرفاً برای گذاشتن کامنت بود و تصمیم نداشتم به‌روزش کنم و پست بذارم. چند روزه که تلگرام این امکان رو پولی کرده و دیگه نمی‌تونم ازش استفاده کنم. لذا فعلاً از کامنت‌های من بی‌بهره خواهید موند تا وقتی که تلگرام دوباره این امکانشو رایگان کنه که البته بعیده. با توجه به اینکه قصد هم ندارم تو کانالم چیزی بنویسم و به اشتراک بذارم، خواستم حذفش کنم، چون دیگه به دردم نمی‌خوره. ولی گفتم حالا بذار بمونه برای بعد، شاید به کارم اومد و یه وقتی روزی روزگاری وبلاگم از دسترس خارج شد یا به هر دلیلی نتونستم اینجا پست بذارم، لااقل اونجا رو داشته باشم که بتونم از طریق اونجا باهاتون در ارتباط باشم. می‌تونید جوین بشید، آدرسشو حفظ کنید یا یه گوشه یادداشتش کنید برای روز مبادا. آدرسش اینه: t.me/nebula_blog



بعد از دو هفته، شایدم بیشتر، بالاخره لینکدین (که فضاش رسمی و کاریه و نمی‌دونم چرا فیلتر بود) رفع فیلتر شد و تونستم با لپ‌تاپی که هر کاری می‌کنم فیلترشکن روش نصب نمیشه و وی‌پی‌ان کار نمی‌کنه سر بزنم به لینکدینم و ببینم توش چه خبره. یه پیشنهاد کاری از دُبی داشتم! کار سختی نبود ولی در جواب آقاهه نوشتم Thanks for reaching out, but I’m busy. I don’t have time to breathe. احتمالاً الان تو دلش می‌گه خیلی هم دلت بخواد :|

شاید یه چند هفته نتونم به وبلاگم سر بزنم. نگران نباشید. دلیلش اینه که I’m busy. I don’t have time to breathe.

۰۱/۰۷/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۵)

۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۳:۰۶ عباس زاده

سلام

کامنت ها و حضور در کانال ها لزوما معنیش ارتباط خاص نیست

سخت نگیرید

۲۸ مهر ۰۱ ، ۰۹:۵۷ مهدیار پردیس

به نظرم فالو داشتمش از قبل ولی ممنون که عمومی مطرحش کردی :)

پاسخ:
مرسی که هستی و تصمیم داری باشی همچنان
۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۱:۲۷ علیـــــ ََ

نمیدونم راستش این حرکت جواب میده یا نه

ولی میتونین توی تنظیمات پیام دادن بهتون از طریق فروارد پبام رو ببندبن و برای ایدی هم تنها راهی به ذهنم میرسه، نداشتن ایدیه

این جوری با این کارا و کارایی که قبلا کردین تا حد زیادی توی تلگرام مخفی می مونین و کسی نمیته بهتون پیام بده

هر چند که خیلی هم به نظرم حساس نباشین

پاسخ:
نمی‌خوام تا حد زیادی مخفی باشم. می‌خوام کاملاً مخفی باشم.
اون فورواردو چند ساله که بستم. آی‌دیم رو هم دوست دارم. نمی‌خوام آی‌دی نداشته باشم.
۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۷:۰۴ متانویا ...

این تلگرامم دیگه داره مسخره‌اش رو در میاره با این کارهاش...

با توجه به روحیه محتاطت بعید میدونم بخوای تلگرام غیر رسمی نصب کنی ولی بعضی از تلگرامای غیر رسمی بعضی از امکانات تلگرام پولی رو فعال کردن شاید این بحث کانالم فعال کرده باشن ولی خب من نمیتونم بهت بگم چون تلگراممو پرمیوم کردم ...

پاسخ:
نه، غیررسمیا رو نصب نمی‌کنم هیچ وقت.

به ازدواج فکر می کنی؟ به اینکه با مردی آشنا بشی و دوره آشنایی رو بگذرونی؟ یا موقعیت های شغلی که پیش میاد؟ 

پاسخ:
چه سؤال عجیبی!
بله. بهش فکر کردم و می‌کنم. دوره‌های آشنایی هم گذروندم، ولی حین آشنایی سر برخی مسائل (مثل مهاجرت، محل زندگی، عقاید مذهبی و سیاسی و...) به تفاهم نرسیدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">