پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۴۷- جلسۀ دفاع

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ


بر طبل شادانه بکوبید که بالاخره دفاع کردم. سه ساعت طول کشید. فیلم لحظات پایانی جلسه رو براتون آپلود کردم. رمزش همون رمز کارنامه‌ست که توی پست قبل توضیح دادم چجوری به‌دست میاد. همون عدد رو وارد کنید و در صورت تمایل دانلود کنید ببینید. لحظه‌ای که آهنگر دادگر از روی صندلی بلند شد که نمره‌مو به جهانیان اعلام کنه اینترنتم قطع شد و نفهمیدم نمره‌م چند شد. وقتی داشت خدافظی می‌کرد بره نتم دوباره وصل شد. زنگ زدم از دوستام پرسیدم نمره‌مو :|

[لینک دانلود فیلم، سی ثانیه، یک مگابایت]

متأسفانه هنوز فرصت نکردم به پیام‌هاتون پاسخ بدم. همه رو خوندم و می‌خونم همچنان، ولی توان و مجال پاسخ دادن ندارم فعلاً. ایشالا تا آخر هفته سر فرصت مناسب سعی می‌کنم با حوصله جواب بدم. صبوری کنید. جواب هر کدوم از سؤالات پست قبل رو هم نمی‌دونستید، می‌تونید از بغل‌دستیاتون کمک بگیرید.

۹۹/۰۸/۰۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آقای ق. مسئول آموزش

آهنگر دادگر

استاد شماره 3

استاد شماره 6

دکتر ف. ح.

نظرات (۳۶)

تبریک می‌گم. شیرینی فراموش نشه. :)

پاسخ:
شمام مثل جناب آهنگر دادگر قرابیه (شیرینی مخصوص تبریز) می‌خواین یا فرقی نمی‌کنه؟
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ان‌شاالله دفاع رسالهD: حضوری باشه با گل و شیرینی. حالا مراد هم بود چه بهترD:

پاسخ:
حالا اگه اولی و دومی و سومی و چهارمی هم بودن نور علی نور میشه :دی
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۹ فیلو سوفیا

تبرییییک...حالا نمره‌ت چند شد؟😉

پاسخ:
مغسی. از اونجایی که صدای منو از فغانس می‌شنوی: Dix-huit et soixante-quinze pour cent de dix-neuf
(انصافاً چقدر عددنویسی به فرانسوی سخته)

شانس عالییییی😂✌

پاسخ:
هنوز نتونستم هضم کنم که چرا دقیقاً همون لحظه :|

تبریک به من! تبریک به تو! تبریک به همه :دی

پاسخ:
و بالاخص تبریک به جامعۀ زبان‌شناسی :دی
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۵ معلوم الحال

بچه ها بیاید وب من جوابا رو بگیرید :))

پاسخ:
با این کاری که شما کردی، تعداد دانلودها دوبرابر شد :))

به به. بالاخره به خیر و خوشی دفاع کردین. تبریک می‌گم. به سلامتی ^___^

چه لحظۀ حساسی هم نت قطع شدها :))

پاسخ:
ممنونم.
آره دیگه؛ اینم شانس مایه :|

از قدیم گفتن : چو دانی و پرسی خطاست

ما میدونیم نمره کامل گرفتی اومدیم واسه شیرینی و تبریک:))

پست قبلی رو هم ندیدم برم بخونم ببینم قضیه چیه!

پاسخ:
نه والا، 19.75 شد نمرۀ نهاییم. از 19، 18.75 گرفتم. استاد مشاورم می‌گفت این پایان‌نامه در حد پایان‌نامۀ دکتری مدریته و استاد راهنمام نمی‌پذیرفت :| ولی خلاصه به هر ترتیبی بود تموم شد و خلاص شدم :|
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۳:۴۶ فاطمه ‌‌‌‌

@معلوم الحال

جوابا چرا؟

 

بچه‌ها بیاید وب من خود رمزو بگیرید :))

(یه شماره کارتم میدم البته چون زندگی خرج داره :)) )

پاسخ:
امان از دست شما :))
اصلاً می‌خواید خود فیلم و عکسو بذارید تو وبلاگاتون :دی
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۳:۴۸ فاطمه ‌‌‌‌

ااا من دیدم نظر معلوم الحال نمایش داده شده که کامنت قبلو گذاشتم، ولی ظاهرا تا به ما رسید تاییدی شد :)))

باااشه دردانه خانوم😏

پاسخ:
:))) اینم شانس شمایه :|

مبارک باشه. بالاخره دفاع کردی:)) 

خدایی ضدحال بود قطع اینترنت اونم موقع اعلام نمره... برام سوال پیش اومد چرا از ۱۹؟ تو که مقاله داشتی! 

 

پاسخ:
آره مقاله داشتم، ولی موقع اعلام نمره کاری به این ندارن که مقاله داری یا نه. اونا نمره‌شونو از 19 میگن، بعدش اگه مقاله داشتی یه نمرۀ دیگه اضافه میشه وگرنه همون از 19 وارد کارنامه میشه.
۰۴ آبان ۹۹ ، ۰۰:۱۶ شهـــ ـــرزاد

خداااااای من مگه داریم انقدر بدشانش! 😁

به هر ترتیب مهم اینه که به خیر و شادی تموم شد و فصل جدیدی از زندگی رو شروع می‌کنی :)

پاسخ:
:)) دقیقاً اون ده بیست ثانیه‌ای که نمره رو گفت قطع شد. بعدش وصل شد :|
آره واقعاً. رااااااااحت شدم. انگار یه بار سنگین از روی دوشم برداشتن :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب به **** که دفاع کردی. مملکت رو ***** ** ** ***** ** ******** ****** به لجن کشیدند اونوقت تو میگی بر طبل شادمانه بکوب! **** ** ***

پاسخ:
ما در گام اول نظرات توهین‌آمیز و بی‌ادبانه رو سانسور می‌کنیم، در گام بعد در صورت تکرار، تأیید نمی‌کنیم و در گام نهایی بلاکشون می‌کنیم :)

خداروشکر رمز یادم بود وگرنه باید از اول حساب می‌کردم. :|

مبارک باشه. خیلی لحظه غرورآفرینی هستش. تو افتخار مایی. 

پاسخ:
والا بیشتر حس خلاص شدن و رهایی داشتم تا خوشحالی. در زبان ترکی یه عبارت داریم که تو یه همچین موقعیتی به‌کار می‌بریم. می‌گیم یَخَم قوتولدی. یعنی یقه‌ام تموم شد. یقه همون یقه‌ست که وقتی با یکی گلاویز میشی می‌گیری ولش نمی‌کنی. یقه‌م بالاخره تموم شد ینی راحت شدم، خلاص شدم :)))

یک دنیا تبریک و خسته نباشید:)))))

پاسخ:
ممنون. تازه کم‌کم داشت خستگی این چند سال از تنم می‌رفت که دیشب فهمیدم کلاسا از هفتۀ بعد شروع میشن :| و پیشاپیش مجدداً خسته شدم :)) 
۰۴ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۳ هیـ ‌‌‌ـچ

خدا قوت رفیق :)

پاسخ:
ممنون. آقا این «خدا قوت» رو نگه‌دارید بعد از اینکه به این 71 کامنت عمومی تأییدنشده و پاسخ‌داده‌نشده و 85 کامنت خصوصی پاسخ‌داده‌نشده جواب دادم بگید :))
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۹ محسن رحمانی

سلام کلیپ چرا دان نمیشه ؟

پاسخ:
سلام
تا الان 355 بار دانلود شده و مشکلی گزارش نشده.

تبریک میگم عزیزم 🙂🙂🙂

هم برای دفاع هم برای قبولیت :)

🌹🌹

پاسخ:
ممنونم سمیه جان
۰۴ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۰ محسن رحمانی

سلام تبریک میگم .

پاسخ:
سلام
ممنون :)

آقا ما اگه بگیم تقلب کردیم قبوله:)))

بر طبل شادانه بکوب واقعا:)

اولین خانم دکتر زبان شناسی بلاگستان تبریات ما رو بپذیرین

پاسخ:
پس شما جزو اون دویست نفر دومی :دی
تبریکات رو پذیرفتم :))
ممنون
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۴ هیـ ‌‌‌ـچ

چشم :))

پاسخ:
چشمتون بی‌بلا 
چشمتون پرنور 
چشمتون روشن به جمال هر کی که دوست دارین ^-^

معلومه خیلی خوشحالی هاااا

خب بیا پیاما رو جواب بده..  :) 

پاسخ:
نه خیلی. یه جوری یهو سرم شلوغ شده که حتی دارم دنبال کلید غلط کردم :دی هم می‌گردم
+ اومدم اومدم. دارم جواب می‌دم

سلام سلام بعد‌ از مدت هاااااا ^_^

تاحالا در حال خوندنِ پست ها بودم ذره ذره ، بالاخره تمام شد ، خسته نباشیییید میگم واقعا بهت بابتِ این چند وقت :)

پاسخ:
سلام سلام
خسته نباشی
من هنوز نرسیدم به همهٔ نظرات جواب بدم :(
+ جواب کامنت خصوصی: سؤال t رو اشتباه جواب دادی. داورم استاد شمارهٔ ۶ بود نه ۱۷. حالا مجدداً جمع کن رمزو به‌دست بیار :دی
۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۸ معلوم الحال

به این خانم فاطمه‌ای که عکسش برعکسه بگید مشتریای منو نپرونه د:

 

با تشکر

حفاظت آزمون‌های دردانه - مدیریت معلوم!

پاسخ:
خانم فاطمه‌ای که عکست برعکسه، نون مردمو آجر نکن :دی :))
گفتم :| :))

اقای معلوم الحال این چه کاریههههه

ما بیخودی کور نشدیم یه عده بیان راحت ببینن اون پست رو ها(((:

پاسخ:
:)) ولی قبول کنید که اون حس شیرینی و لذتی که شماها تجربه کردید گروه دوم تجربه نکردن. وقتی آدم خودش جوابو به‌دست میاره و می‌بینه جوابش درسته یه حس خوب دیگه‌ای داره. اصلاً حدیث داریم از غیرمعصوم که میگه آیا مساوی هستند کسانی که رمزو خودشون به‌دست آوردن با کسانی که کمک گرفتن؟ حاشا و کلّا :)) اجر شما بیشتره. قطعاً اون دویست‌تای اول یه ذوق متفاوت‌تری رو تجربه کردن نسبت به دویست نفر دوم.

خیلی خیلی تبریک میگم نسرین جان🥰🤗

امیدوارم که دوره ی دکتری از ارشد و کارشناسی خیلی بهتر و راحتتر بگذره🌹و برات پر از موفقیت رقم بخوره💐

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم ^-^

یعنی منی که خودم رمز رو داشتم، هنوووووز موفق نشدم این فیلمه رو ببینم چون روی گوشیم بازش نکرد :| و بعدشم یادم رفت از روی لپ تاپ نگاه کنم :|||

ولی به هر صورت اینم مبارکه خانوم دکتر! *صورتش را چپه کرده و چشمک می‌زند*

منم اتفاقا نتیجه‌م خیلی بهتر از چیزی شد که فکرش رو می‌کردم؛ و از این بابت خدا رو بسی شاکرم! الان البته یه تصمیم به شدت سخت باید بگیرم و از صبح تا شب آویزون استادای دوران کارشناسیمم که بهم مشاوره بدن :)))

تکلیفم که روشن بشه، میام قشنگ راجع بهش می‌نویسم. رمز هم نمی‌ذارم چون اگه بذارم همون دونفری که می‌خونن هم دیگه نمی‌خونن :)))))))))) 

 

پاسخ:
حدس می‌زدم فرمتش با بعضی از گوشیا مشکل داشته باشه ها، ولی دیگه نمی‌دونستم چه فرمتی بذارم که اکثریت بتونن بازش کنن. تو گوشی خودم باز کرد. البته من یه ترفندی دارم که اونو اعمال کردم. تغییر نام رو زدم و دات به بعدشو پاک کردم نوشتم دات mp3 بعدش اوکی رو زدم و دوباره تغییر نام رو زدم و برگردونم به همون دات فلانی که بود.
۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۶:۵۴ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

تبریکات همه‌جانبه رو پذیرا باشید.😃

واقعا شانس یاری نکرد لحظه اعلام نمره.😲

به سلامتی ان‌شاءالله فصل جدید زندگی همراه باشه با موفقیت و سلامتی مثل همیشه.😃

پاسخ:
تبریکات همه‌جانبه :))
ممنون. ایشالا

سلام

اون ۲۵ صدم برا چی کم شد؟

و اینکه چرا از ۱۹ حساب شد؟ تو که مقاله داشتی از پایان‌نامه‌ات؟

پاسخ:
سلام.
ببین موضوع من یه موضوع بین‌رشته‌ای بود. اگه تو دانشکدۀ مدیریت شریف ارائه‌ش می‌دادم، نه‌تنها نمرۀ کامل می‌گرفت بلکه کف حاضرین به رادیکال شصت‌وسه قسمت نامساوی تقسیم می‌شد از شدت حیرت و شگفتی و تحسین. همون‌طور که استاد مشاور مدیریتم هم گفت این کار چیزی فراتر از یک پایان‌نامۀ ارشده. ولی ارائۀ یه همچین موضوعی تو فضای فرهنگستان غریب بود. مدل‌سازی و شبیه‌سازی براشون ناملموس بود. متناسب با فضای اونجا نبود. برای همین هم چند سال دفاعم عقب افتاد. ولی خب، تو همین فضا، استادانی هم بودند که حمایتم می‌کردند و اگر کمک اونا نبود، پروپوزالم همون ابتدا رد میشد.
چه مقاله داشته باشی چه نداشته باشی، نمره رو از 19 اعلام می‌کنن. بعدش یه نمرۀ مقاله رو اضافه می‌کنن.

هاااا. من این ترفند رو تو ویندوز زیاد پیاده می‌کنم؛ ولی تا حالا به ذهنم خطور نکرده بود ببینم روی گوشیم هم می‌شه یا نه. مهم نیست البته، دیگه از روی لپ تاپ دیدم ^__^

پاسخ:
روش سریع و خوبیه. هنوز فرصت نکردم بررسی کنم ببینم چرا وقتی این روش به این زیبایی وجود داره پس چرا کانورترها رو اختراع کردن :|

می‌فهمم

تو فضای علوم‌انسانی، خصوصا هر چی رشته‌ها کتابخونه‌ای‌تر میشه و از فضاهای اماری دور میشه، پژوهش‌های کیفی و مدل‌سازی، غریب‌تر میشن... هر چند این جور تحقیقات، اتفاقا تو این رشته‌ها، خیلی نیازه!

تو هم سر و تهت رو بزنن، شریفی هستی!🤣

یعنی این چند سال، دفاع عقب افتاد، چون هی ایراد وارد می‌کردن!؟

امیدوارم این‌جور دردسرها برات سر رساله دکترا پیش نیاد!😉

 

همیشه از نمره‌ای که ۰/۷۵ صدم داشته باشه، بدم اومده...

یادش بخیر

معلم کلاس پنجمم، همه ۱۹/۷۵ رو ۲۰ می‌داد...😊 باورم نمیشه ۲۵ سال از اون روزها گذشته... پووووف! پیرشدم رفت!

پاسخ:
آره دیگه. ترجیح می‌دم خیلی قضیه رو باز نکنم اینجا، ولی در کل قضیه همین بود.
نمره خیلی هم مهم نیست. از خودم می‌پرسیدن برای پایان‌نامه‌ت چند می‌خوای می‌گفتم ۱۹.۳۳ که معدلم رند ۱۹ بشه اعشار نداشته باشه. الان چندصدم اعشار داره رو مخمه :))
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۳ محسن رحمانی

سلام 

 

آقا شما شیرینی بدید ما به ویفر هم راضی هستیم :))

پاسخ:
از این بیسکویتای فوندو هم می‌تونم بدم بهتون. هشت‌تا تو هر بسته هست و به‌صرفه‌تر هم هست.
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۲:۴۵ محسن رحمانی

باشه قبول بیسکویت فوندو بدید .

پاسخ:
باشه پس خودتون بگیرید به حساب من
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۲:۴۸ محسن رحمانی

خوب شما قیمتشو میدونید چنده شمارهحساب میذاریم بریزید به حساب بریم بخریم :دی

پاسخ:
:| :)

آه، دفاع! تبریک فراوان :***

پاسخ:
آره ممنون :)

تبریک میگم 

دفاعتون چه حسی داشت ؟

جلسه دفاعتون حضوری نبود بیشتر دوس داشتین یا بهتر بود حضوری می‌بود؟

این قاعده که به خاطر دیر کرد یه مقدار نمره ای ازتون کم میشه برای شما اعمال نمیشه؟

 

یاد دفاعم افتادم من شرایطم به دلایلی خاص شد و و وقتی رسیدیم به دفاع  داورا ایرادشون این بود چرا اینقدر زیاده 1/5 این کار برای ارشد کافی بود و من بودم فکر به اینکه استاد راهنما چرا اینقدر زیاد میخواست و چرا من با اون شرایط مقاومت نکردم:)))

پست‌ها رو خوندم نظر زیاد داشتم ولی الان یادم نیست:///////

یکیش فقط یادمه پست 1444 که نوشتین عدد پست برام جالب بود و تبریک میخواستم بنویسم برای رسیدن به این پست 

 

 

پاسخ:
متشکرم
حس رهایی، خلاص شدن. به درجه‌ای از خستگی رسیده بودم که نمره و نظرشون برام مهم نبود. فقط دلم می‌خواست تموم بشه.
مجازی، هزینه‌ش چند مگ اینترنته. الان هزینۀ رفت و برگشت و پذیرائی و هدیه به استادها موند تو جیبم :| پس مجازی بهتره :))
نمره که کم نشد از این بابت ولی ممکنه وزارت علوم مدرک ارشدمو نده و از دکتری اخراج بشم. باید دلیل محکمه‌پسند بیاریم که چرا دیر شده.
عمداً این عدد خوشگلو اختصاص دادم به اون موضوع