پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۴۶- نتایج دکتری

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲ ق.ظ

سلام بر شما صبوران و تحمل‌کنندگان پست‌های کامنت‌بسته. چون فردا دفاع دارم و ذهنم خیلی درگیره، تصمیم داشتم امروز پست نذارم. ولی دلم نیومد حالا که نتایج اعلام شده بی‌خودی منتظرتون بذارم. نظرات این پست و پیام خصوصی رو باز کردم. ایشالا فرداشب میام هم پیام‌هایی که تو این دو ماه، اون‌ور گذاشتید رو پاسخ می‌دم هم پیام‌های امروزِ اینجا رو. تصویر کارنامۀ نهاییم رو توی یه لینک رمزدار آپلود کردم. با کلیک بر روی لینک و وارد کردن رمز، خواهید فهمید که قبول شدم یا نشدم. رمز چیه؟ یه سری سؤال طراحی کردم که جواب همه‌شون عدده. مجموع اون اعداد میشه رمز کارنامه‌م. عدد نهایی رو به‌صورت شماره (شماره‌های انگلیسی) وارد کنید. مثلاً 4444. نه ۴۴۴۴. حالا برید ماشین‌حساباتونو بیارید، سؤالا رو بگم. به بغل‌دستیاتونم نگاه نکنید و سرتون تو برگۀ خودتون باشه. جست‌وجوی صفحه‌کلیدها هم کنترل+f هست. تو گوشیا هم بالا یه گزینه هست موسوم به یافتن. هر چی هم یواشکی تو دلتون یا بلندبلند نثار روح پرفتوحم کنید، آینه :))

داوطلبان گرامی با نام و یاد خدا آزمونتون از هم‌اکنون شروع شد. می‌توانید دفترچه‌های سبز و آبی‌رنگ سؤالات رو از روی زمین بردارید و پاسخ بدید. چه به سؤالات سبز پاسخ بدید چه به سؤالات آبی، نتیجه یکیه. دو سری سؤال طراحی شده که بتونید راستی‌آزمایی کنید و اگر یکی رو بلد نبودید یا اشتباه حساب کردید، شانس دریافت رمزو از دست ندید.


[عکس کارنامه]

Password = a + b + c + d + e + f + g + h + i + j + k

یا (فرقی نمی‌کنه)

Password = l + m + n + o + p + q + r + s + t + u + v


سؤالات سبز:

a = چکیدۀ مقاله‌م حداکثر چند کلمه باید می‌بود؟
b = تربتسکوی سؤال چندم کنکور بود؟
c = شهید مدنی سال پیروزی انقلاب چند سالش بود؟
d = حادثۀ فروریختن سقف فرودگاه مهرآباد چند سال پیش اتفاق افتاد؟
e = مادرشوهر دختر بیست‌ویک‌سالۀ فامیل چند سالش بود؟
f = داداشم چند تا رنگارنگ داشت؟
g = جلیل توحیدی تو چندسالگی فوت کرده؟
h = پرسشنامۀ خوراکواژه‌های دوستم شامل چند تا سؤال بود؟
i = عکس هفتۀ لباس محلی رو چندم اردیبهشت گرفتیم؟
j = در عرض سالن جلسۀ کنکور دکترا چند ردیف صندلی چیده شده بود؟
k = چند تا بیسکویت فوندو تو هر بسته‌ش هست؟

سؤالات آبی:
l = خوانندۀ وبلاگم از عمود چندم مسیر نجف تا کربلا عکس گرفته بود برام؟
m = موقع پرینت پایان‌نامه‌م تا کدوم صفحه همه چی خوب پیش رفت و بعدش گیر کرد؟
n = برای مصاحبۀ دانشگاه مدّنظرم چند نفر دعوت به مصاحبه شده بودن؟
o = در طول سالن جلسۀ کنکور دکترا چند ردیف صندلی چیده شده بود؟
p = اگه روز تولد شمسیم به ماه تولد شمسیم تقسیم بشه حاصل چند میشه؟
q = شهید مدنی چند سال از امام خمینی کوچیکتر بود؟
r = کنکور دکترا بالاخره چندم مرداد برگزار شد؟
s = چند تا آهنگ از محمدرضا شجریان تو فولدر آهنگ‌هام داشتم؟
t = داور پایان‌نامه‌م استاد شمارۀ چنده؟
u = محمود تو کدوم شبکه برنامه داشت؟
v = هر یک گیگ اینترنت با تعرفۀ آزاد تقریباً چند دلار میشه؟
۹۹/۰۸/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۸۳)

واییییییی...

من فقط جواب سوال s رو بلدم که ....

شباهنگ تخفیف بدین لطفا:))) 

 

پاسخ:
مجموع همه‌شون 608 هست.
اینم تخفیف، که بازم مشتری شی

سلام

شرمنده

از اون خواننده های پایه اش نیستم که بشینم سر رمز... بی خیال. مثل پارسال بالاخره می فهمم.

پاسخ:
سلام
آره دیگه، بالاخره می‌فهمی
۰۲ آبان ۹۹ ، ۰۸:۴۳ هیـ ‌‌‌ـچ

اومدم فقط بگم «آخیش» و دوباره برگردم خونه :))

جدای از شوخی، اولاً آرزوی موفقیت روزافزون و دائمی برات دارم و ثانیاً تقریباً جواب همگی رو بلدم (به جز ۲ تاشون که شک دارم و یه خرده زور بزنم یادم میاد) اما چون می‌خوام به حریم شخصیت احترام بذارم (هرچند خودت اجازه دادی) رمز کارنامه رو نمی‌زنم چون یاد گرفتم سرم رو جایی فرو نکنم که ارتباطی بهم نداره :)

بازم جا داره ابراز خوشحالی کنم از باز شدن کامنتات! D:

یه حس نفس کشیدن خاصی میده :))

پاسخ:
حس کسی که تو دریا، زیر آب نفسشو حبس کرده بود و یهو سرشو بیرون آورد و نفس گرفت
رمز 608 هست جناب هیچ

O_o

من صبر میکنم تا ببینم تو کامنتا تبریک گفتن یا نه

پاسخ:
:))) آره به میمنت و مبارکی قبول شدم. رمز 608 هست.

سلام. یا خداااا 

حالا من که می‌دونم قبول شدی ولی بازم دلم نمیاد از زبون خودت خبر و نخونم:)

پس اول قبل از جواب دادن به سوالات و دیدن کارنامه تبریک میگم.

 

پاسخ:
از زبان خودم بشنو که قبول شدم ^-^
ممنون
۰۲ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے

سلاااااام سلااام.

حسابی خداقوت

حسابی مبارکه😻🤗

الهی که به دلخوشی و سلامتی مثل همیشه این مرحله رو هم با سربلندی پشت سر بگذاری. :*

بسی خوشحال شدم.

خداییش مخم رفت تو فرقون تا جواب سوالا رو پیدا کنم. دیگه بالاخره با این که همه پست ها رو میخونیم ولی اعداد یادمون نمی مون. دست آخرم عددم چندتایی با رمز اصلی فاصله داشت. منم نشستم توی اون بازه ای که حدس میزدم یکی یکی به عددم اضافه کردم تا بالاخره قفلش گشوده شد. :| نه واقعا کار درستیه ما رو این قدر اذیت کنی؟ :))

پاسخ:
سلام :))
نه انصافاً مردم‌آزاری کار خوبی نیست :دی

اون گزینه فایند رو من فایند نکردم و چون حافظه‌م ضعیفه و یادم نبود مجبوری همه رو دستی گشتم. :سیل گریه کردن: یعنی وسطاش تو رو نتونستم لعنت کنم گفتم لعنت بر اکسل کامپیوتر شباهنگ. :))) 

مبارک بااااشه. :) ان‌شالله به خیر و سلامتی. لایقش بودی. حق تو بود، مال تو بود، سهم تو بود. 

پاسخ:
ممنونم
چرا فایند نکردی؟
همون بالا بود که
ایناهاش:

۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۰:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

خیلیییییی مبارک باشه^_^

نمی‌دونم میزان خوشحالیم رو می‌فهمی یا نه. برات دعا کرده بودم. و همونقدر که دیشب موقع دیدن نتایج خواهرم جیغ خوشحالی زدم برای تو هم توی دلم جیغ زدم تا خانواده نترسن از جیغ یهوییم:-))))

حرف‌هایی که برای پست‌های قبل داشتم هم یادم نیست:| 

درضمن سوال‌های سبز آسون‌تر بودندD:

پاسخ:
ممنونم عزیزم
به خواهرتم تبریک بگو از طرف من
بعضیا سبزا رو آسون می‌دونستن بعضیا آبیا رو

ببین چه قدر اذیت میکنی...

بگو دیگه استرس گرفتم :)))

پاسخ:
قبول شدم
رمز: 608
۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۸ مـهـ ـیـار

حداقل یه رمز هم برای اونها که فقط عکس نگاه می کنند طراحی می کردین!

:\

پاسخ:
:)) ای بابا. از دست شما.
رمز 608 هست. حوصلۀ دانلود دارید یا می‌خواید من دانلودش کنم براتون؟
۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۴ امپراطور محسن

سلام 

باتوجه به شناختی که از شما دارم و از اونجا که میبینم خوشحال هستید من مطئنم قبول شدید و دیگه نیازی به پاسخ دادن سوالات و دیدن کارنامه نیست .

پس بهتون تبریک میگم.

پاسخ:
سلام
ممنونم
بله قبول شدم

درود فراوان بر دردانه عزیز

به بهههههه  واقعااا آفرررررررین

ادم حظ میکنه وقتی یه دانشجوی با پشتکار و زحمت‌کشی مثل تو میبینه.مبارکت باشه.موفق باشی همیشه.

 

پاسخ:
قربونت برم. عزیزی شما :)
ممنون
خوشحالم که خوشحالید ^-^

من برم بگم علی بیاد پیدا کنه جوابو:)))))

ان شاالله یک دفاع عالی داشته باشی و خستگی از تنت در بره:)

پاسخ:
:)) پیدا کردی جوابو؟
بعد از دفاع احساس می‌کردم یه کوه رو از روی شونه‌هام برداشتن :|

برام میگی چی و کجا قبول شدی یا فیدتو ببندم؟ الان قلبم وایسه تو پاسخگویی؟ :(

پاسخ:
چی: زبان‌شناسی
کجا: هیشکی نمی‌دونه
راستی، یکی به اسم مریم بدون آدرس وبلاگ و ایمیل کامنت گذاشته بود و ازم آدرس وبلاگ بنفش د رو پرسیده بود. اسم واقعیتم می‌دونست. پیامش خصوصی و بی‌آدرس بود، نمیشد جواب داد.

قبولیت مبارک.. اولش اصلا تمایل نداشتم به این جزئیات سوالات دقت کنم و گفتم امکان نداره برم رمزو پیدا کنم، مگه بیکارم؟؟.. اما بعد یه بازه بیکاری پیش اومد گفتم حالا که امکانش هست بذار یه امتحان کنیم..

اون همه که تو تلاش کردی معلوم بود قبول میشی.. این بار به طرز مشخصی شرایط برای قبولیت فراهم بود..

دانشگاهت هم مشخصه دیگه.. مگه همون استادت نبود که گفت برت میدارم؟

پاسخ:
ممنون.
می‌دونم همه‌تون کار و زندگی دارین. هدف، سرگرمی و تفریح بود.
ترجیح می‌دم یه مقدار ناشناس‌تر از قبل بنویسم، لذا حدستونو تأیید یا رد نمی‌کنم. 

بالاخره شیخنا دامَت بَرَکاتُه و إِرتَفَعَت دَرَجاتُه و نَسألُ اللهَ الَّذی أَکرَمَهُ بِوِبلاگِِ پُر بازدید أن تَقِلَّ أَسألَتُه، کامنت ها رو باز کرد☺

سؤالات رو نگاه کردم ، سؤالات آبی آسونتر از  سؤالات سبز به نظر میرسن. ولی با اینکه بیشترِ جوابهای سؤالات آبی رو قبلاً خوندم اما چیزی یادم نمیاد و فقط جواب سؤال اول رو بلدم چون بدیهیه ، عمود ۴۴۴😁

نمیدونم اسمم رو یادت میاد یا نه؟ چند سال پیش وقتی خوابگاه بودی من رسپیِ یه دسر شکلاتی رو برات کامنت کردم و تو هم کدبانوانه طور درستش کردی و عکسشو گذاشتی و توی پستت نوشتی که رسپیشو گیسو کمند برام فرستاده( تقریباً یه همچین چیزی). 

دلم خواست تقلب کنم و برم پستهای قبل رو بخونم و جوابها رو پیدا کنم ولی یاد حدیث پیامبر(ص) افتادم (أللهم إنی أعوذ بک من علمِِ لا ینفع) که اتفاقاً عنوان پست شماره ی ۱۶ هست(البته بدون أللهم) و ۱۶ از ضرب دو تا چهار به دست میاد و چهار عدد محبوب نسرین خانومه😁

احساسم بهم میگه که قبول شدی🥰 امیدوارم همین طور باشه🌹

پاسخ:
اون عبارت عربی ابتدای نظرت چه بامزه‌ست :دی
بله بله، شما رو یادمه. شما تو این پست (http://nebula.blog.ir/post/977) برچسب خوردی و کامنتتم همون‌جاست.
ای بابا بدون کمک گرفتن از پست‌ها که نمی‌شد جواب داد به سؤالا. برای همین کنترل + اف رو یاد دادم که پیدا کنید از پستای خودم. حالا اشکالی نداره، رمز 608 هست. اگه ندیدی بزن ببین نتایج و فیلم دفاع رو.

میگن بیل گیتس تو اتاق فکر شرکتش همیشه آدمای تنبل رو استخدام میکنه چون معتقده اونا راه های آسونتر و سریع‌تری رو ارائه میدن

از همان سو از اونجایی که حوصله معما حل کردن ندارم و اصن نا ندارم برگردم عقب اوووون همه طویله نویسی هارو بخونم :| وا میسم تا پست های بعدی اگر قبول شده باشی روند ثبتنام رو توضیح میدی میفهمم :دی اگر ندادی م که مشخصه دیگه :پی

پاسخ:
ببین رمز 608 هست، ولی شیرینی نتیجه رو کسی بیشتر درک می‌کنه که پابه‌پای من اون پست‌ها رو خونده باشه. وگرنه دونستن نتیجۀ نهایی که لطفی نداره.

سلام

من جست و جو توی موبایل و پیدا نکردم...

پاسخ:
سلام
ایناهاش عزیزم:

من از بس چند روزه حواسم پرته و استرس اومدن نتایج ارشد رو دارم، ده دقیقه ست هی تو جمع اشتباه می‌کردم و نمی‌دونستم کدوم عدد رو اشتباه فهمیدم که درست درنمیاد :)))

تبریک‌های فراااااواااااااان ^___^

ان شاء الله که زین پس دیگه همه چی همین جوری مثل کنکور دکتری مطابق میل و خواسته‌ت پیش بره و هر چی می‌خوای به صلاحت باشه!

از الان اجازه داریم خانوم دکتر صدات کنیم؟ :دی

 

پاسخ:
ممنون. آره آره دکتر صدام کن مثل بچه‌ها ذوق کنم :))
نتایج ارشد هم اومد و امیدوارم نتیجه به دلخواه و متناسب با تلاشت بوده باشه و راضی باشی :)

سلام

تبریک😁

ایشالا قله های علم و دانش رو بیش از پیش درنوردین:)))

 

*سوال سبزا سخت بودنا‎;)‎

پاسخ:
سلام
سپاس
ما نهایتش بتونیم پله‌های ترقی رو طی بکشیم :)) به قله نمی‌رسیم
جالبه بعضیا هم می‌گفتن آبیا سخت بود

از انرژی بالای نوشته و کامنت دونی باز شده مشخصه نتیجه واجب التبریکه🎉🎉🎉

به سلامتی و خیر و خوشی عزیزم🌸🦉🌸

 

پاسخ:
ممنون
آقا من پارسالم همین‌قدر روحیه داشتم و کامنتا رم باز کرده بودم. گول انرژی‌های کاذب منو نخورید :دی

دردانه سلاااام ^___^

اومدم یه نگاه به لیست سوال‌ها انداختم و دیدم هر دو سری سوال رو بلدم جواب بدم لکن به دلیل علاقۀ شخصی به رنگ آبی، اونا رو جواب دادم و جمع زدم و بالاخره نتیجه رو دیدم و خوشبختانه حدسم درست دراومد. خیلی تبریک می‌گم! خوشحالم و برات آرزوی موفقیت بسیار دارم.

ایضا خواستم ازت تشکر کنم. بابت راهنمایی و کمک‌هات برای پروژه‌ای که داشتم. این چند وقت اتفاقات زیادی افتاد که نتونستم بیام و بگم و بعد هم خورد به پست‌های روزانۀ کامنت‌بسته. صبح‌ها بعد بیدار شدن اولین کارم شده بود خوندن پست‌های اینجا و کیف می‌کردم و خب صبر کردم که تموم بشن و بیام ازت تشکر کنم. درسته نزدیک تحویل پروژه استاد با تغییر در موضوع عملا باعث شد رشته‌هام پنبه شن ولی دلیل نمی‌شه ممنونت نباشم. کلی چیز جدید یاد گرفتم! ایضا از جناب مهرداد که خاطرم هست ایشونم راهنمایی کرده بودن.

پاسخ:
سلام سایه جان :)
ممنونم
امیدوارم تجربۀ خوبی بوده باشه برات و وقتت هدر نرفته باشه سر این پروژه. حالا اگه توی موضوع جدید کمکی از دستم برمیومد حتماً بگو بهم.

بهههه سلاااااامممم(((:

اول از همه باید بگم که من عاشق سری پست های صدیقتی من قاهره و از هر وری دری شدمD:

بریم ببینیم سوالا چیه و چه کردی(((:

پاسخ:
سلام
کاش اون دوستم اسمش طاهره بود، عنوانو می‌ذاشتم طاهره من القاهره :))
بنده خدا دیروز ازم معنی اقتصاد و صرفه‌جویی رو می‌پرسید. یه سری از کلماتی که تو فارسی به‌کار میره با اینکه عربی هستن ولی معنیشون با معنی عربی فرق داره. این بنده خدا هم به قول خودش گیج می‌شود وقتی این‌ها را می‌بیند :|

به بهههه مبارکههههههه ^___^ 

شیرینیش کو پسD:

 

سوالات سری دوم سخت تر بودن ولی من با همین سری به جواب رسیدم!

سری اول رو که جمع زدم و گفت اشتباهه خورد تو ذوقم!

ولی الان نیشم تا بناگوش بازه و احساس میکنم که بمب خنثی کردمD:

 

+طرح کردن سوال این مدلی اونم دو سری با یه جواب خیلی سخته وا! خسته نباشی(:

++ جوابی که برا سری اول به دست آورده بودم یکی بیشتر بود! همچنان نمیدونم کدوم سوال رو اشتباه جواب دادم:/ احتمالا رنگارنگ یا فوندو:|

پاسخ:
ممنون. شیرینیش طلبتون.
خیلی هم سخت نبود. اول سی چهل تا سؤال طرح کردم. جوابا رم تو اکسل نوشتم. بعد یه جوری انتخابشون می‌کردم که مجموعشون نزدیک به هم باشه حدوداً. آخر سر با یکی دو تا سؤال، اختلافشونو صفر کردم و هر دوشون شدن 608.
رنگارنگ 35 تاست، فوندو 8 تا.

میخواستم یه چیزی بگم بهت نگفتم

پاسخ:
اگه تبریک می‌گی که ممنون. اگرم فحش می‌دی که به‌قول سعدی زهر از قِبَل تو نوشدارو فحش از دهن تو طیبات است :))

:-///

نسرین برو خداروشکر کن که جلو چشمم نیستی!! واقعا نمیرسم برم پستهای این مدتت رو از اول بخونم و جواب سوال ها رو پیدا کنم... توی دلم کلی فحشت دادم. 

بای

پاسخ:
زهر از قبل تو نوشدارو، فحش از دهن تو طیبات است :))

تبریک می‌گم عزیزم، خوشحالم بابت قبولیت. امیدوارم بهترین‌ها برات رقم بخوره:)

اون بیسکوییت کذایی رو لازم شد بخرم ببینم چطوری تو اون بسته کوچیک این همه بیسکوییت جا شده:)

پاسخ:
ممنون.
بسته‌ش بزرگه. به‌بزرگی دفتر مشق و کتابای درسی :| (نیست که معلمی، گفتم به‌جای متر و طول، این‌جوری اندازه بدم :دی)

من عذاب وجدان دارم کامنت بذارم چون احتمالا خیلی زیاد کامنت نخونده داری و خیلی زیاد هم کار داری و یدونه کامنتم توی این دریا یدونه کامنته!

برام فرقی نمی‌کنه جواب بدی یا نه و نمی‌خوام وقتتو با جواب دادن بگیرم فقط می‌خواستم تبریک‌هاو تشکرهای خود را به سمع و نظرت برسونم. تو این مدت خیلی لذت بردم از خوندن پست‌هات و ته دلم دوست داشتم قبول شی تا حداقل این فصل ادامه پیدا کنه :دی

و تیر خلاصت هم که با این پست و سوال‌هات بود... اینکه قلم و کاغذ آوردم و سوالا رو که می‌خوندم یادم بود ماجرا رو (به غیر از عدد) خیلی برام جذاب‌ترش کرد... پس بدان و آگاه باش که ماهایی که نشستیم جواب هر سوال رو ولو با سرچ پیدا کردم، جمع زدیم و وارد کردم از خواننده‌های مقرب درگاهتیم :)))

دیگه کافیه جون بخوای... 

 

پاسخ:
عزیزید برام ^-^
وقتی سؤالات رو طرح می‌کردم هی قیافه‌های ندیده‌تونو تصور می‌کردم و بدوبی‌راه‌هایی که قراره نثارم کنید.
خوشحالم که نتیجۀ آزمون خوشحالتون کرد و ممنونم که تو این مدت کنارم بودید.
ببین با اینکه جواب دادن به پیام‌ها زمان‌بره، ولی بینشون یه جملاتی هست که به آدم روحیه و انگیزه میده و اصطلاحاً روز آدمو می‌سازه. اگه کامنت‌ها اصولی باشن ناراحت نمی‌شم. هر چقدر هم زیاد باشن کم‌کم جواب می‌دم بهشون. مشکلم با اون غیراصولیاست. مثل چیا؟ مثل کامنتایی که طرف منو با گوگل اشتباه گرفته. چیزای بدیهی که جوابشون تو گوگل هم هست رو میان از من می‌پرسن. کم هم نیستن. یه بار دو بار هم نیست. عادت کردن به این کار. حالا بخوام مثال بزنم شاید ناراحت بشن، ولی واقعاً یه وقتایی عمیقاً اعصابم خرد و خمیر میشه که آخه لامصب معنی فلان کلمه چیه و قیمت فلان چیز چنده و نویسندۀ فلان کتاب کیه رو چرا باید از من بپرسی؟ انگار که من لم داده باشم به مبل، خیره به در و دیوار، پامو انداخته باشم رو پام و منتظر باشم ملت بیان سؤالاتشونو بپرسن و الساعه جواب بدم بهشون. آخه آدم انقدر بی‌ملاحظه :| حالا اگه سؤالشون تخصصی باشه و هدفشون دونستن نظر من باشه خوشحال هم میشم. ولی واقعاً بعضی از سؤالاتی که مطرح میشه ناراحتم می‌کنن. آخریشم قیمت چرم نبوک بود :| من واقعاً از کجا بدونم قیمتش چنده؟ :|

خیلی مبارک باشه 💐💐

ان شاالله دوره پرثمر و با آرامشی باشه براتون

 

پاسخ:
ممنونم
ایشالا، و به امید خدا :)
۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۱ فاطمه ‌‌‌‌

سلام دردانه

اول تبریک میگم بهت❤ هم بابت نتیجه‌ی کنکورت و هم بابت دفاع. چون احتمالا وقتی این کامنتو بخونی دیگه دفاع کردی :)

 

بعد می‌خوام فحش بدم =))

این چه کاریه آخه؟ باز پارسال که یه سلسله پست رمزدار می‌ذاشتی و تو آخرین پست رمز عکس کارنامه رو می‌فهمیدیم راحت‌تر بود :))) شانس آوردیم قبول شدی وگرنه سال بعد باید انتگرال حل می‌کردیم D:

بعد تبدیل واحد قرار نشد داشته باشیم دیگه :)) (سوال دلار)

ضمنا این جمله‌ی یکی از پست‌هات رو ببین:

تو یه لیست دیگه هم، اسم و زمان مصاحبهٔ ۳۵ نفری که دعوت کردن رو نوشتن. هیچ کدوم از اون ۳۵ نفرو نمی‌شناسم، حتی به اسم.

اول میگی اسم ۳۵ نفری که دعوت کردن رو نوشتن که یعنی خودتم شامل می‌شی. بعد می‌گی هیچ‌کدوم از اون ۳۵ نفرو نمی‌شناختم که ینی خودت شامل نمی‌شی :)) من اول با ۳۵ حساب کردم و وقتی دیدم رمز معتبر نیست می‌خواستم موهامو بکنم :)) بزنمت؟ D:

 

بعدم به خدا انصاف نیست این همه راه بیایم اسم دانشگاهو بپوشونی :)) حداقل یه سوال امتیازی در نظر می‌گرفتی برای اون :))

پاسخ:
سلام
این مرحۀ مقدماتی بود. سریای بعدی با خلاقیت بیشتری سؤالا رو طرح می‌کنم که انتگرال و دیورژانس هم توش باشه :دی
اصلاً همین اسم دانشگاه رو تو مراحل بعدی ارائه می‌کنیم. ولی خدایی باید یه‌جوری سؤالات رو طراحی کنم که همه نتونن جواب بدن. الان چهارصد نفر رمزو می‌دونن. اونو یه جوری باید طراحی کنم که حداکثر چهار نفر پیدا کنن :دی

+ احسنت به این دقتت. اشتباهی اینجا گفتم هیچ کدوم از اون 35 نفر. باید «از اون 35 نفر» رو پاک کنم. آفرین به این دقتت. مگر اینکه خودم رو هم نشناسم :))

واای خداروشکر؛ مطمئن بودم قبول میشی ها...ولی دلم نیومد کارنامه رو نبینم. مجبور شدم به هر دو سری سوال جواب بدهم، گروه اول و فکر کنم تعداد کلمات چکیده رو اشتباه نوشتم و رمز در نیومد...خیلی خیلی مبارکه..انشاءالله دوره دکترا رو هم با موفقیت سپری کنی و کلی خاطرات خوب ثبت بشه واست.

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم
پس چه خوب که دو سری طراحی کردم :دی

سلام

می خواستم خواب از سرم بپره، نشستم این محاسبات عجیب وغریبت رو حساب کردم. خدایی ملت رو می ذاری سر کار...

هر چند 99/5% مطمئن بودم که قبولی، وگرنه حوصله این همه سوال زدن رو نداشتی! :)

 

تبریک

ان شاءالله شما در جهت ارتقای زبان فارسی قدم برداری و موفق باشی...

پاسخ:
سلام
نه بابا، این سؤالات رو قبل از نتایج طراحی کرده بودم. اگه قبول نمی‌شدم هم همین مراحل رو باید طی می‌کردید به هر حال :دی
ممنون. تلاشمو می‌کنم
۰۳ آبان ۹۹ ، ۰۲:۱۶ آشنای غریب

ابلفضل :)))

من اومده بودم کیک و ساندیس بخورم :)

نخواستیم آقاااا
رمز نخواستیم 

خدافظ :))
موفق و سربلند باشید

پاسخ:
:))) به‌علت شیوع کرونا از ارائۀ کیک و ساندیس معذوریم :دی
رمز 608 هست

سلام نسرین به به مبارکه😍🌸

 

یعنی اگه بگم ساعت ۴و نیم داشتم گشت میزدم رمز عکس رو پیدا کنم امین آباد پناهندگی میدن بهم😂😂🤣

پاسخ:
سلام :))
منم می‌گیرن می‌برن بیمارستان رازی :| (امین‌آباد شما معادل با رازی ماست)
۰۳ آبان ۹۹ ، ۰۸:۴۷ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

بیشتر ازینکه دلم بخواد نتیجه ازمون دکتراتو بدونم؛ میخوام بدونم کی انقدر اعصاب و حوصله ش قویه که تو ازمونت شرکت کنه و ازش سربلند بیرون بیاد🔫😐🤦🏻‍♀️

پاسخ:
والّا تا این لحظه ۱۲۵ نفر

آمار جدیدتر: 347 :| 
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۹ شهـــ ـــرزاد

مبااااااارک باشه 🥳 امروزم که دفاع می‌کنی و خیالت راحت می‌شه 😊

 

- اعتراف می‌کنم سن مادرشوهر دختر بیست‌و‌یک‌ساله فامیل رو نمی‌دونستم و با آزمون و خطا موفق شدم :))))

پاسخ:
ممنون
چرا؟ من که خیلی روشن و شفاف راجع بهش پست گذاشته بودم! :))

چرا واسه من غلط میشه؟ :((( چند بار چک کردم هر دو سوال رو. میشه بگی کجاشو اشتباه نوشتم؟

 

444

60

64

46

38

12

34

7

28

4

2

 

 

جواب سوال k با جواب v برابره درسته؟؟

پاسخ:
ببین تو چرا یکی از سبزا جواب دادی یکی از آبیا؟
یا سبز یا آبی
همۀ جوابات درستن، ولی چون از رنگ‌های متفاوته مجموع درست نیست.
مجموع میشه 608

ای جااانم

بهت تبریک میگم

خیلی خوشحال شدم

پاسخ:
ممنونم ساره جان
همیشه شاد و سلامت باشی

سلااااام، تبریک میگم نسرین‌جان

خیلی برات خوشحال شدم، ان‌شاءالله همیشه موفق و شاد باشی و بهترین‌ها برات رقم بخوره.🌹💐

پاسخ:
سلام آرزوی عزیزم
ممنونم گلم ^-^
ایشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه

مبارک باشه :)

خوبه که یه امتحان میانترم گرفتید که مباحث همه‌اش جمع نشه برای پایانترم.

البته شایدم این پایان‌ترم بود؟ تکلیف فصل ۴ هنوز روشن نشده؟

پاسخ:
گفته بودم اگه قبول نشم فصلو می‌بندم می‌رم پی کارم، ولی منطقی این بود که بگم اگه قبول شم بس که وقتم پر میشه نمی‌رسم به وبلاگم و می‌بندم می‌رم پی کارم :)) دارم تلاش می‌کنم وقتمو آزاد کنم و به این نتیجه رسیدم که با کامنت باز نوشتن، خیلی وقتمو می‌گیره :|

وااااای من با تقلب امتحان رو پاس نمودم! و بسیور بسیورررر شادم :-))))

نسرین روتو بیار ببوسمت، ماااااچ 

مباااارکهههه

پاسخ:
بیا منم ببوسمت :دی
پس تو هم جزو اون دویست نفر متقلبی :دی

نسریییییییییییییییییییییین انقدر خوشحالم برات انقدر خوشحاااالم که نگووووووووووو (اشک شووووووووق)

اونروز که این سوال مسخره رو پرسیدی کظم غیظ به خرج دادم و چیزی نگفتم.. اما الان که از پیج معلوم الحال فهمیدم رمز چیه و قبول شدی خیلییییییییییی خوشحال شدم برات ^_^ 

مبارکت باشه دختر باهوشه مهربون *_*

 

دفاعتم حتما خیلی خوب بوده.. اونم فیلمش و امشب میبینم *_*

بوس

پاسخ:
بوس متقابل :دی
چه ذوق کردی :))
خودم انقدر ذوق ندارم که خواننده‌های اینجا دارن

سلام

مباااارکه :)

خیلی خوشحال شدم، امیدوارم حسابی موفق باشی تو تحصیل و کارت :)

و امیدوارم آقا مراد هم به زودی پیداش بشه و خوشبخت بشه :)

 

+ رمز هم البته از کسی گرفتم 😁

پاسخ:
سلام
ممنونم
ایشالا
همچنین
دست اون کسی هم درد نکنه :دی
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۳:۵۷ فاطمه ‌‌‌‌

من راجع به کامنت قبلیم یه چیزی بگم :))

موقعی که بار اول عددو اشتباه حساب کردم رفتم از اول سوالا و موقعی که به سوال تعداد داوطلبای مصاحبه رسیدم حدس زدم اون ۳۵، ۳۶ بوده. و درست شد :)) نگو سوال روز کنکور رو اشتباه کرده بودم که پرسیده بودی چند مرداد بوده. توی اون پست یه جا نوشته بودی روز قبل کنکور که می‌شد ۸ مرداد، و من درست نخوندم و فکر کردم خود کنکور ۸ مرداد بوده! ولی حال کردم که با این وجود تونستم رمزو به دست بیارم =))

پاسخ:
آفرین ^-^
جواب اون سؤال 35 نفر بود و اون یکی 9 مرداد. پستی که راجع به تعداد نفرات نوشته بودم رو باید ویرایش کنم.
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۲ هلن پراسپرو

@_@
شما چرا معلم نشدید! دانش آموزان این مرز و بوم به این پشتکار شما نیاز دارن! :)

پاسخ:
من اگه معلم شم از این معلمای سخت‌گیر بداخلاق می‌شم که قدرشو دانش‌آموزاش بیست سال بعد خواهند دونست :)) 
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۳ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

از همین تریبون بهت لقب خوشبخت ترین وبلاگ نویس دنیا را اهدا مینمایم.😍

داشتن اینهمه خواننده ی با حوصله،مهربان و پیگیر،اگه یکى از مصادیق خوشبختی نباشه،پس چیه؟🥰

لذا :| نباش.از شادی در پوست خود نگنجیده.پر بگیر و به فلک برس😆 🧚🏻🧚🏻‍♂️🧚🏻🧚🏻‍♂️😍

پاسخ:
بیشترشون خاموشن :|
چنین حسی دارم:

من سوالای آبی رو جواب دادم و جوابش شد ۶۱۹. زدم و اشتباه بود:))

سوالای سبز رو هم جاب دادم بعدش:)) چجواب اون شد ۶۱۵ :|

خلاصه که هنوز موفق نشدم عکس رو ببینم:)))

 

@نیلگون

دیده شده بعضیا هر دو سری رو جواب دادن حتی :دی

پاسخ:
:))) چرا آخه؟ جواب هردوش میشه 608
۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۱:۳۸ جولیک ‌‌‌‌‌

خب بیا بگو نمی‌خوام رمز بدم. :))

پاسخ:
قبول شدم :))
حالا یه وقت خواستی اون عکس و فیلم دفاع رو هم ببینی رمزشون 608 هست.

ببین من از دست فسقلی دو دقیقه میان آن میشم ، میرم، نمی شه به من تقلب برسونی؟

 

پاسخ:
چرا میشه :)) 
رمز 608 هست

وای چقدر خوبه میشه کامنت گذاشت، داشتم خفه میشدم. خیلی جلوی خودمو می گرفتم از معدود راه های ارتباطی بهت پیام ندم:)

 

پاسخ:
ولی نمی‌دونی چه حس آرامشی رو تجربه کردم این دو ماه از دست بعضیا :دی بعد وقتی داشتم جواب کامنتا رو می‌دادم، یه سریاشون به‌قدری حرص‌درآر بودن که خدا رو شکر می‌کردم اون موقع کامنتا باز نبودن و ندیدم :| نمی‌دونی که من چی می‌کشم آخه :|

چقدر چسبید دیدن نتیجه ات.

من یه سوالی داشتم هیچکس جوابی نداشت با دیدن نتیجه به این نتیجه رسیدم که ازت بپرسم.

البته به سبک واران الان حسش نیست صبح میپرسم:*

خیلی مبارکه قبولی دکترات ^__^

پاسخ:
نوش جونتون ^-^
ممنون
:)) سه تا صبح رو سپری کردیم. آیا هنوزم حسش نیست بپرسی؟
۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۰:۴۵ جولیک ‌‌‌‌‌

تبریک عرض می‌کنم شیخ!

پاسخ:
سپاس‌گزارم. امیدوارم که مبارک باشد :|

به نام خدا 

کنجکاوی ام نیومد که کلیک کنم؛ یا در واقع گشادی ام اومد برم دنبال عددها! چون کم پیش میاد عددهایی که برام کارایی ندارند رو تو دهنم بسپرم!

والسلام من التبع الهدی!

راستی وقتی در کامنت پست ها رو می بندی اعتراضت وارد نیست به قضیه پیدا نکردن ارتباط کامنت یکی با پست هات🤣

پاسخ:
رمز خیلی وقته لو رفته. ۶۰۸ رو بزن ببین :))
شمارهٔ پستو ابتدای پیامت می‌ذاشتی خب. خیلیا این کارو می‌کنن. هر چند گفته بودم کامنت نذارید :| ولی گوش نمی‌کنید که :|
۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۷:۴۸ مهندس خانوم

تبریک ویژه. خیلی خوشحالم که به چیزی که دوست داشتی رسیدی. انشاالله موفق باشی. 

پاسخ:
ممنونم. به‌نظر می‌رسه بقیه بیشتر از من خوشحالن. خودم بی‌حسم. 

اصلا درست نیست من یه ساعت وقت صرف کردم اینا رو پیدا کنم بعد ببینم جوابش تو قسمت کامنت هست.  :|

تبریییک میگم نسرین عزیز خیلی مبارک باشه واقعا خوشحال شدم. 

پاسخ:
جوابا یکی دو روزه منتشر شده. قبلاً نبود. اونایی که خودشون به‌دست آوردن قطعاً حس شیرین‌تری رو تجربه کردن. حالا نکتهٔ قابل‌تأمل داستان اینجاست که با اینکه رمز تو کامنتا هست و با اینکه یکی از دوستان تو کامنت پست بعد گفته بیاید وب من جوابا رو اونجا گذاشتم و حتی با اینکه گفتم می‌تونید رمزو از همدیگه بپرسید و بگیرید، بازم هنوز و همچنان بعضی از دوستان کامنت می‌ذارن که رمز چیه :|

سلام

لحظه ای که رمز رو پیدا کردم و وارد کردم و منتظر لینک دانلود بودم، انگار که تو صفحه ی سایت سنجش بودم برای دیدن نتیجه ی کنکور خودم. و واقعا راست می گی. حس خیلی شیرینی بود پیدا کردن رمز توسط خودمون. ماهیت کاری که باهامون کردی برام آموزنده بود:)

خیلی خیلی خیلی تبریک می گم. از خدا می خوام این راه، برای تو سرشار از خیر و برکت باشه و گامی باشه برای سعادت دنیا و آخرتت.

از احساساتت هم برامون بنویس. از واکنش خانواده و اطرافیان:)

هر چند لحظات اول آدم بیشتر تو شوکه و شیرینیش در گذر زمان حس میشه.

راستی من همان نرگس تزیین کیک با انار هستم:) یه نشانه ای پیشنهاد بده که کنار اسمم بذارم، به جای این توضیح:)

پاسخ:
سلام
ممنونم
دقیقاً می‌خواستم این حس استرس نتیجه رو تجربه کنید که کردید خدا رو شکر :))
پارسالم حس مردودی رو تجربه کرده بودید بعضیاتون. البته تعداد اونایی که پارسال پست مردودی رو دیدن حدود دویست تا بود و امسال دوبرابر شده بود تعداد اونایی که نتیجه رو دانلود کردن.
نرگسِ اناری، نرگسِ کیک اناری، نرگسِ کیک‌پز، نرگسِ کیک‌پزیان، نرگسِ همون کیک، نرگس کیک‌وند، نرگس کیک‌زاده، نرگس کیک‌فر، نرگس کیک‌پور، نرگس کیک‌نیا، نرگس پنجه‌طلا، نرگس وانیلی، نرگس شکلاتی، هر کدومشونو می‌پسندی انتخاب کن زین پس به همون اسم صدات کنیم :))

تبرییییک میگم ، امیدارم روزای خوبی رو سپری کنی ^_^

 

پاسخ:
خیلی ممنونم ^-^

سلام و درود

لیکن، لاکن سپاس و شکر خدای منان را که دکترا قبول شدین، روزانه آن هم شهر مورد نظر 😁

آفرین ، آفرین.

 

 

پاسخ:
سلام و سپاس :)
بله، خدا رو شکر ^-^

خیلی نامردی، وجدانا نیم ساعت طول کشید تا رمز صحیح رو جزو اولین نفرا پیدا کنم. بعد به همین راحتی در اختیار بقیه گذاشتی. کوفتشون بشه.

پاسخ:
:)) ببین حدود دویست نفر رمزو خودشون به‌دست آوردن و دویست نفر دیگه کمک گرفتن. خب؟ حالا به‌نظرت روز قیامت آیا مساوی هستند کسانی که رمزو خودشون به‌دست آوردن با کسانی که کمک گرفتن؟ حاشا و کلّا :)) اجر شما بیشتره. قطعاً اون دویست‌تای اول یه ذوق متفاوت‌تری رو تجربه کردن

یادم رف

 

تبریک

 

مرسی اه 

پاسخ:
سپاس :))

کلید سوالای ب

 

444+60+35+16+13+12+9+7+6+4+2=608

پاسخ:
احسنت :دی
حالا ما این همه تو کامنتا جوابو جار زدیم، بعد نمی‌دونم چرا همچنان سؤالِ «رمز چیه» رو دریافت می‌کنم :|

حتی وقتی دیدم رمز دور و بر ۶۱۵ عه، تو اون صفحه از ۶۱۰ تا ۶۲۰ رو هم وارد کردم:))))

تبریک میگم دکتر:)

پاسخ:
ولی شانس من در رمزیابی این‌جوریه که یه بار یکی یه چمدون آورد که رمزشو فراموش کرده بود. در اولین حدس، 110 رو وارد کردم باز شد :|

البته من سعی خودمو کردم، دو بار حساب کردم، هر دو مدل رو هم حساب کردم، خیلی عددم نزدیک بود، ولی درست نبود. اعصابم خورد شد که جواب نگرفتم، دیگه تقلب کردم 😁

پاسخ:
فَأُولَٰئِکَ کَانَ سَعْیُهُمْ مَشْکُورًا

الان هست😂😂

خب دردانه جان موضوع از این قراره که رشته کارشناسی من "مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک" هست. برای ادامه دوست دارم یه رشته دیگه رو انتخاب کنم خیلی بی‌ربط نیست ولی مرتبط هم نیست درواقع تو یک گروه نیستن. امسال هم میتونستم وزارت علوم انتخابش کنم و رتبه‌ابم هم بد نبود برای قبولی. از هرکس پرسیدم گفتن تا دکترا نگیری مدرک آخرت به دردت نمیخوره و کاربردی نداره. یعنی من میرم سرکار ارشدم اعمال نمیشه مگر اینکه دکترا بگیرم و کار مرتبط با رشته دوم رو برم.

پاسخ:
لزومی نداره حتماً دکترا بگیری. مگر اینکه بخوای استاد بشی. الان تو همین دفترچۀ امسال (هشتمین آزمون استخدامی)، کلیدواژۀ «مهندسی پزشکی» (حرف ی رو همین‌جوری که من نوشتم بنویس و گرنه اگه مهندسی پزشکی جست‌وجو کنی پیدا نمی‌کنه) رو جست‌وجو کن. می‌بینی که کلی لیسانس و ارشد جذب می‌کنن. اگه می‌خوای با مدرکت کار کنی و استخدام دولت بشی (از طریق این آزمون‌های استخدامی سنجش)، اول برو دفترچه‌های پنج شش سال اخیر رو دانلود کن ببین اصلاً اسم رشته‌ت تو دفترچه هست یا نه. بعد ببین تو چه شهرهایی ظرفیت هست و ظرفیتشون مرد هست یا زن. و چند نفره. اینم چک کن ببین موقع استخدام، مدرک ارشد رو برمی‌دارن یا دکترا. مهندسی پزشکی کلاً رشتۀ خوبیه و من خودمم سال 94 شرکت کرده بودم ارشدشو. و دوستش دارم. ولی از بازار کارش اطلاع روشنی ندارم. مخصوصاً برای کسی که تو پایتخت زندگی نمی‌کنه. تو یا باید تولیدکنندۀ تجهیزات پزشکی باشی که تو این دوره زمونه ره به جایی نمی‌بری بس که واردات هست و رقیب هست، یا می‌تونی در جایگاه مسئول و تعمیرکنندۀ این تجهیزات بری تو بیمارستان، کنار پزشک‌ها کار کنی. رشتۀ آسونی هم نیست و من چند نفرو می‌شناسم مدرکشو گرفتن و بیکارن. لذا! اول با این فرض که مدرکشو گرفتی، برو دنبال کار. ببین کار پیدا می‌کنی یا نه. اگه پیدا کردی، برو مدرکشم بگیر و حین درس خوندن کارآموزی هم بکن.

نه دردانه جان ببین من شاغلم مشکلی در این مورد ندارم.

صرفا درمورد ادامه تحصیل اطلاعات میخوام. 

پاسخ:
آهان. خب پس اگه این رشته رو دوست داری و لذت می‌بری از سر و کله زدن باهاش بخون و خودتو درگیرش کن. تغییر رشته و گرایش دادن هیچ ترسی نداره. بین هم‌کلاسیام به‌وفور از این موارد داشتیم. 

مرسی وقت گذاشتی و جواب کامل دادی خانم دکتر قشنگ^___^

پاسخ:
خواهش می‌کنم. خوشحال شدم خبر قبولیتو شنیدم. امیدوارم تصمیم درستو بگیری و بعدها از تصمیم الانت راضی باشی :)

عاقا جواب دادن به سوالا که نیاز به خوندن پستا نداشت از اول:/ یه گزینه دارن مرورگرا به نام (مال کروم مثلا) find in page، بعد شما کلمه می‌زنی جاشو تو متن نشون می‌ده خب:/ و تازه توی خود پست هم به این نکته اشاره شده بود.

اینو باید به اون چالش دکتر میم اضافه می‌کردی. توانایی جست‌وجو.

پاسخ:
آره،خیلیا توانایی جست‌وجو یا علاقه به جست‌وجو ندارن و دستی می‌گردن و وقتشونو تلف می‌کنن :| 
دوستام همیشه شگفت‌زده میشن که چه زود پیدا کردم فلان چیزو. دلیلش نظمی هست که موقع طبقه‌بندی اعمال می‌کنم.
یه عده رو دیدم وقتی دنبال شمارهٔ کسی می‌گردن از الف شروع می‌کنن تا ی مخاطباشونو مرور می‌کنن تا به اون فردی که مدنظره برسن. اون وقت من هم‌کلاسی و هم‌دانشگاهی لیسانس و ارشد و فامیل و غریبه رو هم با کد مشخصی جدا کردم که سریع‌تر پیداشون کنم. ینی کافیه تو جست‌وجوی شماره‌هام بزنم «م-» تا لیست دوستان مجازی رو بیاره :|
اگه شماره‌تو داشتم م- مهتاب تلاجن ذخیره می‌کردم :))

مال تیپ شخصیتیته :) منم همینم. همه‌چی باید مرتب باشه تا جایی که ممکنه. گوشی، لپ‌تاپ، کشوها، وبلاگ... حالا تازه وبلاگم کلی فاصله داره با اون حد مرتب بودن که می‌خوام. باید بشینم همهٔ پستا رو از اول از جهت ویرایشی و کلمه‌های کلیدی و موضوعات مرتب کنم، شروع هم کردم، ولی حوصله و وقت زیادی می‌خواد و فعلا ولش کردم.

پاسخ:
من پارسال یه مدت وقت گذاشتم و مرتب کردم موضوعات وبلاگمو. برچسبا هم مرتب بود از اول. حالا تصمیم دارم سر فرصت برم سراغ بلاگفا و هزارتا پست ازدست‌رفته‌مو برگردونم. ولی هنوز مجال نیافته‌ام.

سلام بر خانم دکتر دردانه!

نه من بندۀ یادگیری ام :))‌ خیلی هم برام مفید بود. از لطفت ممنونم

الان دیگه خداقوت گفتن داره. کامنت‌ها جواب داده شدن :دی

پاسخ:
سلام
آره خدا رو شکر همه رو جواب دادم تموم شد :))
حالا دارم به بستنش فکر می‌کنم :دی

بله بله پیدا کردم

مبااااااارک باشه عزیزم:)

پاسخ:
خدا رو شکر 
ممنون

اما قبول کن که بر خلاف اون چیزی که قبلا میگفتی، خیلی خوشحالی (حالا طبیعیه که باشی ها، فقط میخوام گفته هاتو تحلیل کنم..)

اون وقتی که میگفتی ناراحتم و دکترا هم قبول بشم بازم فرقی نمیکنه و کلا مهم نیست و..

و هر چی می‌گفتیم دکترا قبول میشی و خیلی ناراحتی هات کم میشه، قبول نمیکردی.. :)) 

 

به نظرم یه پست بذار از تغییر احساساتت بنویس.. 

 

پاسخ:
:)) قبول نمی‌کنم. مگه این حال و این حس، حس و حال من نیست؟ خب من از هر کسی آگاه‌ترم که کیفیتش چیه دیگه. چه اصراری داری ثابت کنی حالم خیلی خوبه که منم مجبور شم ثابت کنم نه خوب نیستم :|
راستش منتظرم دوستانی که می‌خوان کامنت بذارن، بذارن تموم بشه ببندم بعد پست جدید بذارم :| چون که نمی‌خوام راجع به حسم نظر بده کسی :|

سلام. 

تبریک میگم. برات بهترین ها رو آرزو میکنم 🍁🍂

ان شاءالله دکتری هم خوب پیش بره :)

پاسخ:
سلام
ممنون
ایشالا :)
۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۸:۱۹ فاطمه ‌‌‌‌

مخلصم! حالا جایزه چی میدی بهم به خاطر دقت بالام؟ =))

پاسخ:
خودت انتخاب کن جایزه‌تو ^-^

به

مبارکه.بسلامتی

ایشا... قبولی پسادکتریD:

پاسخ:
ممنون
ز گهواره تا گور دانش بجوی :|

 اینام درست بودن

پس چی غلط بوده؟:/

پاسخ:
نمی‌دونم. تا برگه‌تونو نبینم نمی‌تونم بگم خب :))

سلام شباهنگگگ، منو یادت هست؟ دلت برام تنگ نشده بود؟ من  دلم تنگ شده بود برای خواندن اینجا. براتم کلی دعا کردم امتحاناتو خوب بدهی.

چه عالمه سوال پرسیدی=))) از معلم جغرافی‌ مون هم سوال خیزتری

پاسخ:
سلام :))
مگه میشه یادم بره عزیزم
ممنونم. با دعاهای شما بود که قبول شدم دیگه ^-^
سؤال‌خیز :))) چه کلمهٔ باحالی. نشنیده بودم تا حالا

آهان اونجا بود. آخه ربطی به صفحه تو نداشت نمی‌دونستم. :( آقا به بار سر اون جغدا که سوال پرسیدی گفتم سرچ کجاست خندیدی گفتی نداریم یعنی اون موقع شوخی کردی یا اینو میشه غیرفعال کرد؟

پاسخ:
حالا که دونستی، زین پس کلی تو وقتت صرفه‌جویی میشه.
ببین دو نوع سرچ یا جست‌وجو داریم. یکیش جست‌وجو از صفحۀ وب هست که تو همۀ وب‌ها و سایت‌ها هست و تو اون گزینۀ فایند رو می‌زنی و کلمه‌ای که دنبالشی رو از توی همون صفحه پیدا می‌کنه. دقت کن که از توی همون صفحه. ینی الان تو توی همین صفحه که درش قرار داری کلمۀ ریکوئست و دی‌اکتیو رو جست‌وجو کنی پیدا نمی‌کنی. چون تو این پست و پستای صفحۀ اولم همچین کلماتی رو استفاده نکردم. ولی میلیونر رو جست‌وجو کنی میاره.

نوع دوم، جست‌وجو با موتور جست‌وجوگر مثل گوگل هست که بهش میگی از کل پستای این وبلاگ، دنبال فلان کلماتم. اون موقع اگه کلمۀ ریکوئست و دی‌اکتیو رو جست‌وجو کنی، پستایی که این کلمات توشون هستو برات میاره. مثلاً میره اون عقب‌ترها، از پستای سال 94 این کلماتو پیدا می‌کنه.
حالا من اون موقع که خندیدم گفتم سرچ مرچ! نداریم، منظورم سرچ نوع دوم بود. چون وبلاگ بیان از این کدها نداره. بلاگفا فکر کنم داشت. یه گوشه‌ای اون بالا می‌نوشت جست‌وجو در وبلاگ و توش کلماتو می‌نوشتی پیدا می‌کرد.

اون موقع که تو دنبال جغد بودی، فقط می‌تونستی از نوع اول استفاده کنی. که به دردت هم نمی‌خورد زیاد. چون نمی‌دونستی تو صفحۀ اول دنبالش بگردی، یا صفحۀ دوم یا کجا. باید دونه‌دونه تو همۀ صفحات می‌گشتی و تو هر صفحه هم معمولاً سی چهل بار گفته بودم جغد.

آهان. دستت درد نکنه یاد دادی.

حالا من انقدر از گوگل استفاده می‌کنم مامانم به من و اینترنت و گوشی ایمان آورده از بس که تمام خواسته‌هاش و سوالاش رو رفع کردیم.  هر از گاهی نگام می‌کنه می‌گه خوبه این اینترنت هستآ. چون همیشه به داداشم می‌گفت سرت رو از تو اون گوشی بکش بیرون ولی به من نه. یعنی من انقدر خوبم. :)) حالا فکر کن تو رو ببینه! احتمالا به عنوان پیامبر کامپیوترها و کامپیوتر استفاده کن‌ها قبولت کنه.

پاسخ:
:)) خواهش می‌کنم
آره. اینترنت چیز خوبیه. دیروزم روز جهانی اینترنت بود. منم که خدمات کامپیوتری و اینترنتی فامیلم. صغیر و کبیر زنگ می‌زنن انواع و اقسام سؤالاتو می‌پرسن و درخواستا رو دارن. الان رمز همه چیِ همه‌شونو می‌دونم. 
چون که خودم براشون می‌سازم اکانت‌هاشونو. 
اصلاً یه دفتر دارم توش اطلاعات رمزی فامیلو نوشتم :| :))

چه سخت. امانت‌داری برای من مثل داشتن یه کوه رو پشتمه بس که بهش پایبندم. حتی نمی‌ذاره بخوابم.

متنفرم از انجام کارهای اینترنتی. وقتی یکی میگه به فرض برام ایمیل بساز انگار با ناخن پوستم رو می‌کنه. مامان فرق می‌کنه چون انقدر دوسش دارم نمی‌تونم ناراحتش کنم ولی واقعا تحمل فامیل اصلا غیرقابل توصیفه. خداقوت و دعای صبر دارم برات من که حوصله‌ش رو ندارم.  :|

پاسخ:
:)) حتی تو خیابون و مترو و بانک و این‌ور و اون‌ورم برای مردم ایمیل و اکانت می‌ساختم. سالی یه بار می‌رفتم مسجد، خانومای مسن گوشیاشونو میاوردن که یه کاری کنم وقتی یکو می‌زنن زنگ بزنه به پسرشون وقتی دو رو می‌زنن به دخترشون و... بعضی وقتا هم می‌گفتن شمارۀ خودتم بزن سؤال داشتیم بپرسیم :| :)) یادش به‌خیر. آخریش یه خانومی به اسم معصومه بود. همین آذر پارسال. http://nebula.blog.ir/post/1376: پلشت سیزدهم.

یادمه.

خب بعضی وقتا به منم حس خوبی میده ولی واقعا حوصله‌ش رو ندارم‌. خیلی دوست دارم به مسن‌ها و بچه‌ها و بقیه کمک کنم ولی خیلی آستانه تحملم پیایینه و وقتی متوجه منظورم نمی‌شن دلم می‌خواد با چاقو خودم رو بزنم که اون کار رو شروع کردم. :|| اصلا برای معلم شدن مناسب نیستم اینو کاملا متوجهم. نمی‌دونم چرا دارم براش تلاش می‌کنم. :|

خدا خیرت بده تا تو هستی به مردم جامعه امید هست. :)

پاسخ:
چند روز پیش یکی از دوستای بابام زنگ زده بود راجع به اتصال همراه گوشی یه چیزی بپرسه. بابا کلی توضیح داد و نفهمید. مکالمه‌شون که تموم شد بابا عصبانی بود که هزار دفعه براش توضیح دادم قبلاً. بهش گفتم مشکل اینه که وقتی توضیح می‌دی همون موقع و دفعات بعدی ازش امتحان نمی‌گیری ببینی یاد گرفته یا نه :)) یه نکتۀ دیگه هم اینه که باید به زبان خود طرف و متناسب با میزان تحصیلات طرف توضیح بدی. برای همین حتی دوستای بابامم به من زنگ می‌زنن اغلب :| :)) 
به‌طرف شگفت‌انگیزی تو بخش خدمات تلفنی استعداد دارم :|

:))))

ای خدا از دست تو. :دی

پاسخ:
^-^

با هر اسمی که نوشته بودی کلی خندیدم:))

الان که فکر می کنم می بینم همین نرگس خوبه:|

پاسخ:
همین نرگس با همون توضیحات همیشگی :))
۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۸ مـهـ ـیـار

نه دیگه ممنونم.

خودم دانلود کردم.

محتوای عکس کارنامه کم بود :))

 

+ مثلا من خیلی تخصصی خواستم نظر بدم .

+همیشه به شادی و خرمی باشید.

پاسخ:
ممنون :)