پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

284- الکی مثلاً من متخصّصم!

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

مثل وقتی که استاد با کتاب کابره میاد سر کلاس و ضمن معرفی کتاب, از دانشجویان میخواد هر جلسه به دلخواه یه فصلشو ارائه بدن و ضمن تاکید بر دلخواه بودن این امر, از آقای پ. و خانم ج. چون لیسانس زبانشناسی دارن میخواد فصل 1 و 2 رو به عهده بگیرن, و کماکان ضمن تاکید بر دلخواه بودن انتخاب فصول, بقیه فصلارم می‌سپره به آقای ط. و خانم ش. و خ. و ت. و ف. و سین و میم

و با لبخند ملیحی ازت میخواد فصل پنجشم تو ارائه بدی 

This chapter (Computerised Terminology) includes a discussion of the question of the relationship between the domains of terminology and computer sciences

و برای ملت توضیح میده که هدفش از اینکه خودش تقسیم‌بندی کرده این بوده که به پیشینه‌تون اشراف کافی و وافی داره و میخواد از تخصصتون استفاده بشه!

نظرات (۶)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۰ مستر نیمــا .
بی ربطه ولی نمیدونم چرا یاد این افتادم که
 متخصص؟آمپول زنم نیست :))))))
پاسخ:
:)))) آمپول نه ولی ویندوز بلدم نصب کنم
امروز یکی از دوستام می‌گفت که یکی از دوستاش می‌خواد تو کنکور ارشد زبان‌شناسی رایانشی شرکت کنه و بره شریف إن شاء الله اگه قبول بشه. منابع کنکوره رو نمی‌دونست. می‌دونم که گرایش تو این نیست و این گرایش مدّ نظرت نبوده، ولی احتمال دادم اون موقع که راجع به گرایش‌ها تحقیق می‌کردی، دونسته بوده باشی منابع کنکور اون گرایش رو هم. اگه می‌دونی لطفاً از هرتریبونی که راحتی و هروقت که فرصت داری، بگو که به دوست‌م بگم تا به دوست‌ش بگه. اگرم نمی‌دونی، خودت رو تو زحمت ننداز که شرمنده نشم :)

ممنون :)
پاسخ:
:) نیست که من متخصصم :دی
الان بهت میگم
ببین به دوستت بگو رایانشی 10 تا شریف برمی داره و 4 تا تهران و همین!
پس خعلی سخته قبول شدن
اینم بگو که یا باید برق دیجیتال باشه یا کامپیوتر
اگه نباشه یه کم کد نویسی براش سخت میشه چون کلاً این رشته ینی این گرایش کد نویسیه
برای همین من این گرایش رو دوست نداشتم

منابعش همون منابع زبانشناسیه
فقط باید رتبه اش خوب بشه
البته ضرایب دروس هم فرق داره هااااا
من این کتابارو خونده بودم:
http://linguist87.blogfa.com/post-27.aspx
http://www.unp.ir/article/university/resource-masters/998

که اکثرشونو دانشگاه خودمونم داره
استادتون شوخ طبعه؟
میخوام ببینم با خنده روی اختیاری بودنش تاکید داشت یا جدی بودش؟
پاسخ:
شوخ طبعه آره
با خنده رو این دموکراسی تاکید می‌کرد
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ شن های ساحل
حالا پیشینه تو چه ربطی به کامپیوتر و دامین داره؟
پاسخ:
نیست که بقیه ادبیات و زبان خوندن, من به این اصطلاحات مهندسی و کامپیوتری مسلط ترم انگار!
دلخواااه!!:-))))
پاسخ:
دلخواااااااااااااااه :دی
الطاف شما رو به دوست‌م رسوندم. ازت متشکّرم. دوست‌م هم کلّی ازت تشکّر کرد :)
پاسخ:
:) ان شاء الله موفق باشند
براشون دعا می‌کنم :)