پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

* پست اختصاصی برای فرزندانم



مادرتون وقتی 23 سال و 9 ماه و 11 روزه بود

عکسِ سرلاک رو فرستاد تو گروه 4 نفره متشکل از خودش و مامان‌بزرگ و بابابزرگ و دایی‌تون و

دایی‌تون استیکر فامیل دورو فرستاد و گفت من دیگه حرفی ندارم!!!

و یکی از اسفناک‌ترین خاطرات روز اول دوران دانشجویی مادرتون، روز اول دانشگاه، هم‌زمان با مراسم جشن ورودی‌ها به وقوع پیوست؛ بدین صورت که مامان و مامان‌بزرگ و بابابزرگ و دایی‌تون وارد سالن مراسم (همون سالن تربیت پست قبل) شدن و مسئولین محترم، خان‌دایی جان‌تون رو به سمت دانشجویان راهنمایی نمودند.
مامانتونم در بهت و حیرتی عظیم فرورفته بود که آقااااااااااااااا! اون داداش کوچیکه‌ی منه به واقع!!!

ماجرای اسفناک دوم زمانی اتفاق افتاد که مراسم چهلم جدّتون، ینی بابابزرگِ مامان‌تون بود و یه سری از فامیل‌های دور، دورادور شنیده بودن که نوه‌ی جدّتون، پس ازسال‌ها تلاش و مشقّت و مهمونی نرفتن و حبس شدن تو اتاق، لابه‌لای کتب و دود چراغ خوردن، دانشگاه!!! قبول شده و چون نمی‌دونستن مادرتون قبول شده یا خان‌دایی جان‌تون و چون کلاً نمی‌دونستن کدوممون از اون یکی بزرگتریم به واقع! ترجیح می‌دادن به خان‌دایی جان‌تون تبریک بگن به واقع!!!

و ماجرای سوم در یکی از شهربازی‌های زادگاه مادرتون (تبریز) رقم خورد؛ بدین‌گونه که مادرتون که یه هفده سالی از خداوند عمر گرفته بود، به راحتی موفق شد از تمام وسایل بازی کودکان استفاده نماید ولیکن مسئولین شهربازی به خان‌دایی جان‌تون اجازه ندادند و فرمودند آقا اون اسبه که سوارش شدی مال بچه‌هاس! بیا پایین! اونم اومد پایین :دی


پ.ن: میگم این یارو سِرِلاکه عوارض موارض نداشته باشه یه وقت؟ خوشمزه است خب :دی

۹۴/۱۲/۰۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

امیرحسین (طوفان سابق)

بابا

بابابزرگ

مامان

نسیم

نظرات (۱۲)

اصلا من همینجوری گوله گوله اشک ریختم پای این این پست D:
البته برای خانوما (حالا همه نه اکثر خانوما)این کاملا یه حسن محسوب میشه
منه بیچاره که همیشه کم کم 5/6سال بزرگتر سنمو حدس میزنن ادم احساس خودپیرپنداری!! بهش دست میده
پاسخ:
:))))) خود پیر پنداری!!! :دی
من الان خود نوزاد پنداری دارم به واقع
بعدشم مگه اشکال سرلاک خوردن چیه؟هاان؟
خیلیم مزه اش خوبه
پاسخ:
آره والا!
خیلی هم خوشمزه است
روش نوشته بالای 8 ماه
پس شامل حال منم میشه
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۳ سرباز جامانده
خخخخخ الان ینی ایشون بزرگتراز سنشون میزنن یا شماکوچیکتر؟!!. خخخ بخور مادر جون بگیری
پاسخ:
اون نرماله
من کوچولو موندم
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۰ سرباز جامانده
:| منم بیشتراز سنم میزنم.
پاسخ:
یه جاهایی خوبه یه جاهایی نه
من که تا حالا نخوردمش :))

پاسخ:
خوشمزه است
امتحان کنید
نههههههههه !!!!! من هی نمیخوام کامنت بذارم هی نمیشه ! منم شیر خشک میخورم ! چون نوشیدنی های گرم رو دوست دارم و شیرخشک رو جایگزین هات چاکلت کردم . اینم مدرکش همین الان عکس گرفتم از قوطیش :
http://s6.picofile.com/file/8240720118/CAM00544.jpg

حالا جالب اینجاست وقتی میرم داروخونه میگم شیر خشک میخوام میپرسن چه مارکی ؟ میگم فرق نداره . میگن نه فرق داره ! بچه تون شیر مادرش رو میخوره یا نه ؟ چند ماهشه ؟ وزنش مناسب هست یا نه ؟ حساسیت به لاکتوز داره یا نه ؟ خلاصه من میرم تو افق محو میشم این مواقع به واقع :)

پاسخ:
:)))) اینو هم اتاقیم که متاهله خریده :دی خودم بلد نیستم
ینی هر چی فکر کردم برم داروخانه بگم سرلاک بدین نتونستم
خجالت بر من مستولی بود خلاصه
قببول کنید عکسی که من از قوطی شیر خشکم گذاشتم با توجه به این که کتاب های دانشگاهی زیر قوطی هست با کلاس تر از عکسی هست که شما گذاشتید :))
پاسخ:
قبول کردم :دی
اوخی خیلی هم خوبه آدم بی بی فیس باشه :) سرلاک هیچ ضرری نداره ،خودم امتجان کردم ،یه قاشق برای بچه میریختم ،دو قاشق برای خودم =)))
پاسخ:
:))) یه قاشق برای بچه دو تا برای خودم :دی
منو ده یا هشت سال جوونتر حدس میزنن ،خیلیم حال میده ،کودک درونم که خیلی جوونتره ،به واقع =)
پاسخ:
:)))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۸ اَسی بولیده
علتش سرلاک نیست! بیبی فیسیه!
چون من اصلا سرلاک نخوردم اما بیبی فیسم :دی
پاسخ:
بیبی فیس بودن همیشه هم خوب نیست
من شیرخشک رو خیلی دوست دارم خالی خالی بخورم آخیی یادش بخیر آخرین بار چندین سال پیش خوردم انقدر کیف میده فک و فامیل بچه هاشون نخورن  بدن بخوری
شیرخشک خییلی گرون بود چندسال پیش حالا الانو نمیدونم چنده؟
من کافی میت رو هم خیلی دوست دارم و خالی خالی میخورم
خدا شفام بده
پاسخ:
خدا شفامون بده
اینا که 13 تومنه
شیر خشکو نمیدونم
یادمه شیرخشک چندسال پیش حدود 12.5 تومن بود
پاسخ:
گرون بوده پس!