پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

سال 94 را این گونه آغاز کردیم که در اقدامی محیرالعقول و یهویی، دختر پسرخاله ابوی و دختر دخترخاله ابوی و دختر دخترعمو و پسرعمه ابوی یهویی ازدباج نمودند و نیز این سال را بدینسان به فرجام می‌رسانیم که دختر دخترخاله اموی (نقطه مقابل ابوی اموی میشه؟ :دی) هم ازدباج نمود! و نکته قابل تامل اینه که این عزیزان از من کوچیکترن به واقع! هر چهارتاشون به واقع! برن از خدا بترسن و خجالت بکشن به واقع!

والا!!! به واقع!!!


همان گونه که مشاهده می‌نماییم ویرگول و فاصله و نقطه و سایر علائم نگارشی برای خاله‌ی ما تعریف نشده به واقع! حالا اگه استاد شماره 6 بود (همون که موقع حرف زدن هم علائم نگارشی رو ذکر می‌کنه) می‌گفت: درضمن ویرگول یه خبر دو نقطه معصومه رو می نیم‌فاصله شناسی دیگه دو نقطه ویرگول ازدواج کرد نقطه

به همین برکت قسم دقیقاً همین مدلی حرف می‌زنه!!!

۹۴/۱۱/۳۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 6

خاله

مراد

معصومه

میترا

ندا

پریسا

نظرات (۲۷)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۳ محسن رحمانی
ای شباهنگ حسود:دی خخخخخخخخخخخخخخخ.
پاسخ:
:)))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۵ محسن رحمانی
مبارکشون باشه خوشبخت بشن ان شاالله.
ان شاالله روزی خودتون . ماروهم دعوت کنیدا.
عه پس مرا دهم ترکه؟
پاسخ:
کاراکتر مراد ترکه ولی مراد راست راسکی رو نمیدونم... خدا میدونه!
عجب استادی!!! خسته نمیشه؟ O_o
پاسخ:
:))) دانشگاه که نیست... دارالمجانینه!
با خانواده هم همینطور حرف میزنه؟:دی
پاسخ:
:)))) نمیدونم والا!
فکر کن به خانومش بگه خانوم من دوستت دارم نقطه
:)))))))))))))))))))))))))))))
البته استاد رو میگم نه خاله رو:دی
پاسخ:
:دی
استادتون پایان نامه ویرایش میکنه؟ به شدت به نیم فاصله نیازمندم هر چقدر replace کردم ولی بازم مونده حوصله ندارم خط ب خط بخونم.
تو هم به واقع برو خجالت بکش که هنوز مزدوج نشدی
والا ، به واقع
با ابن نوناشون
پاسخ:
استاد ساخت واژه و صرف و نحوه
من برای این پروژه (کار شماره1) هر روز حداقل 50 صفحه متن باید ویرایش کنم 
قراره یه برنامه نوشته بشه که متن چپر چلاق بهش بدیم و صحیح و سالم تحویل بگیریم

کار شخصی انجام نمیدم (حتی برای اخوی، حتی مراد!!!)
وگرنه میگفتم بده ویرایش کنم
سه سوته هم ویرایش میکردم برات

یکی ندونه فکر میکنه داره رمزی حرف می زنه (((: .
پاسخ:
من جلسه اول تشنج کرده بودم از شدت خنده
انشاالله سال 95 شباهنگ به مرادش برسه ،فرقی هم نمیکنه اولش باشه یا آخرش :دی
پاسخ:
:)))) هر کی این کامنتو میخونه بگه ایشالا

لال از دنیا نری بگو ایشالا :دی
مال من اگه تا یه سال دیگه نیفته،خودم چنان پرتش میکنم پائین که ضربه مغزی شه؛شاید اینطوری حداقل دلم خنک شه!!:)))))
پاسخ:
ایشالا همه شون باهم بیافتن فقط یواش بیافتن که دست و پاشون نشکنه
ازت کوچیکترین به واقع؟!:|

یا ما خیلیییی سخت می گیریم، یا این آقایون خییییلی سخت می گیرن که ما رو نمی پسندن!!! بالاخره از این دو حال خارج نیست نقطه

:)))))
پاسخ:
آری! از اون دو حالت خارج نیست نقطه :))))
از این دو حالت خارج نیست نقطه دو نقطه پرانتز پرانتز حتی علامت سوال
پاسخ:
:((؟ یا :))؟
اه شت. من از بچگی علامت سوال و علامت تعجب رو در گفتار قاطی میکردم. الان کامنت قبلیم خراب شد عنصر غافلگیریمم استفاده کردم:دی
پاسخ:
عنصر غافلگیری کدومه
اینه؟ "!" 
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۶ محسن رحمانی

برای شما سایت اینستاباز میشه ؟

پاسخ:
نمیدونم. من اینستا ندارم!
ینی دارم ولی چنان که گویی ندارم
تویتر و linkedin و واتس آپ و لاین و تانگو و وایبر و ایمو و غیره هم همین طور
فیس بوک هم همین طور
همه رو دارم که نگن نداره!
ولی ندارم به واقع
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۰ محسن رحمانی

بابا این استادرو اینقدر به انتقاد نگیرید خوب بنده خدا حق داره میخواد شاگرداش  یاد بگیرن .

اینا خیلی مهمه اینقدر که جون یه ادم به اینا نقطه ها بنده شما تصور کنید

قاضی خواست حکمی صادر کنه همون  جمله ی کتاب که  بخشایش لازم نیست اعدامش کنید

حالا اگه این علایم نبودن از کجا بفهمن این بخشیده شده یا نشده .

پاسخ:
اعدامش کنید نقطه
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۸ محسن رحمانی
عجب قاضی خشنی :دی خخخخخ
پاسخ:
همین که بدون شکنجه و اعمال شاقه میگم اعدام خودش لطف بزرگیه
والا
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۹ محسن رحمانی
نه خود اینستا سایتش که از طریق رایانه وارد میشی میشه یه نگاهی کنید .متشکر.
پاسخ:
الله اکبر!!!

نه آقا باز نمیشه
امتحان کردم...


۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۲ محسن رحمانی
سپاس از لطفتون .
پاسخ:
:)
ان شاالله که مبارکشون باشه
شمارو نمیدونم ولی من قبلا اگه کسی بهم میگفت مثلا دوستام همه ازدواج کردن تنها شدم تفکرم این بود که خب حالا چی شده مگه چه ربطی به دوستی شون داره
تا اینکه امسال 4تا از دوستای صمیمی بنده (که یکیشونم تاز ازم کوچیکتره)مزدوج شدند(تازه من در استانه 20سالگیم)
الان شاعر در مورد حال من میفرماید:من مانده ام تنهای تنهاااااااااا ...
بعله دیگه
استادتون در حالت عادی هم همینطوری حرف میزنه؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آره خب آدما شرایطشون بعد از ازدواج تغییر میکنه و دیگه اون آدم سابق نیستن

حالت عادی شو ندیدم
دو جلسه است باهاش کلاس دارم
ولی خب به نظرم در حالت عادی هم همین مدلیه
مثلاً: یه لیوان چایی برام بیار نقطه چه قدر داغه علامت تعجب علامت تعجب علامت تعجب
عنصر غافلگیری ترجمه کامنت مگهان به زبان استاد بود که یه بار اجرا شد، اجراش درست اجرا نشد، فرصت اجرای دوباره ش هم از کف رفت، الانم توضیح دادمش کلا لوث قضیه رو به نمکش پیوند دادم رفت:|
پاسخ:
علی ایُ حال برآیند کامنتا اینه که خارج از اون دو حالت نیست به واقع
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۶ دفترچه زندگی
من برم یه چایی بخورم آروم شم.بعد از خوندن ، دختر پسرخاله ابوی و دختر دخترخاله ابوی و دختر دخترعمو و پسرعمه ابوی یهویی ازدباج نمودند واقعا نیاز به آرامش دارم:))))
پاسخ:
:))))
آقااا به ولله از اون دو حال خارج نیست به واقع و نقطه!!! :)))


پاسخ:
اوهوم...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۲ سرباز جامانده
به فکر ازدواج باشید.دارید پیر میشیدا.دوروز دیگ بچشونم ب دنیا میاد .:-/ استاد سرکلاس اینجوری حرف میزنه؟!!! خیلی وقت تلف میشه ک.
پاسخ:
چشم...
بله!
فکر کن تو وبلاگ یه زبان شناس کامنت بذاری «دو روز دیگ(!!) بچشون(!!) ب(!!) دنیا میاد»:|
تکبیر!
پاسخ:
:)))) ستار العیوب باش خواهرم
ان شاء الله خدا ایشونم هدایت میکنه
یه روز خوب میاد که با نیم فاصله کامنت میذارید
والا
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۲۳ اَسی بولیده
عنوان محشره!!
مگه دونقطه ویرگول هم داریم؟؟ چه جوریه؟؟ o_O
پاسخ:
ینی یه سوتی وحشتناک دادماااااااااااااااااااااااااااااااااا منظورم این بود ؛
نقطه ویرگول
یا الهام هنوز نخونده پستمو یا خونده و متوجه نشده
نوشتی دونقطه ویرگول!!! اصلا مگه میشه؟! اصلا مگه داریییم؟؟!!!
"نقطه ویرگول"  :)

پاسخ:
اشتباه تایپیه به واقع
چه قدر هم خواننده هام ستار العیوبن به واقع
اون از اسی بولیده اینم از محبوبه بانو!
:))))

اصن مِینی شییَ؟ بذار جای آهنگرو بگیرم اون وقت همین دو نقطه ویرگولو وارد رسم الخطمون میکنم
والا

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۶ سرباز جامانده
خب دوروز دیگه بچه شان(اینو شکل صحیحش رو بگید) به دنیا میاد. استاد جهت کمتر خوابیدن در شبانه روز چه راهکاری دارید؟!!
پاسخ:
قهوه و نسکافه
پست رو نخوانده بودم، تازه خواندم. دیدم دوستان تذکّر دادن.
پاسخ:
:دی دوستانِ مچ گیرنده ای داریم به واقع