پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

بالاخره دارم فارغ میشم :دی

اگه بگم امروز 20 بار طبقه 3 تا 5 رو بالا پایین کردم تا امضای رئیس دانشکده رو بگیرم اغراق نکردم



پ.ن: دیشب یَک خوابایی می‌دیدم!!! 

فکر کن خواب می‌دیدم که امضای معلمامم لازمه برای فارغ‌التحصیلی و باید از تک‌تک‌شون امضا بگیرم

از معلم زبان‌فارسیمم حتماً حتماً باید امضا می‌گرفتم! قشنگ قیافه‌اش جلوی چشمم بود :((((

نور به قبر امواتش بباره, یَک معلم سختگیری بود که تنم می‌لرزه یادش می‌افتم ولی خیلی دوستش داشتم

از تک‌تک اساتیدم هم باید امضا می‌گرفتم

هم از اساتید کارشناسیم هم ارشد هم از آهنگر دادگر :))))

از تک‌تک شون :((((

خواب نبود! کابوس بود

بعد تو همون خوابم, موقع گرفتن امضا, دم آسانسور, مهدی رو دیدم

جالبه امروز دم دفتر رئیس دانشکده بودم برای گرفتن امضا, برگشتم سمت آسانسور و :))))

لواشکم بهش دادم :دی

نظرات (۱۲)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۸ ثریا شیری
شیرینی میخوایمممممممم
پاسخ:
من فقط لوشک دارم :دی
من امضاهام مونده:(

نبینید نبینید از این خوابا همچی دفعه اولش مزه میده شما تو خواب دفعه اولتون میبینید 
تو بیداری تکرارو:))))
شایدم حرکت آهسته رو هم ببینید والا
تبریک@-}--
پاسخ:
:))) مرسی
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۲ فاطمه (خودکار بیک)
ادرس میدم شیرینیو پست کن  :دی
پاسخ:
من فقط لواشک دارم :دی
می‌تونم برات آپلود کنم
طبق قراین موجود در متن ! مشخصه با اسانسور بین طبقات مذکور جابجا میشدی! واقعا خدا قوت داره فرزندم :پی :دی

پاسخ:
:)))) 10 بارش با اسانسور بود 10 بار پیاده
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۹ نگــ ❤ـار
لواشک میخوام :|
پاسخ:
آپلود کنم؟

تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه.
یعنی الان ارشد زبانشناسی داری ؟
صمیمانه بهتون تبریک میگم.
ایشالا مدرک رو که گرفتی شاغل شی بعدش لی لی لی لی بشی :))
واقعا مبارکه 
پاسخ:
:|||
کم کم کلامون داره میره تو هماااااااااااااااااا!
من چند سالمه که این مدرک ارشدم باشه
هان؟
سلام.
این فتح الفتوح رو تبریک میگم!!   
من امروز دکتر م.و رو سه یا چهار بار جلوی کامپیوتر اینا دیدم . شما چه بدشانس بودید پیداش نمیکردید.دستور میداد کت بسته میاوردمشون خدمتتون.
پاسخ:
سلام
می‌دونستم اون وراست
ینی منشیش گفت :((((
ولی مدارکم رو میزش بود
اگه دست خودم بود مدارکم, یه جا خفتش می‌کردم امضارو می‌گرفتم :دی
چرا خوووو؟
مگه ارشد نمیخونی ؟o_O
جدی نمیخونی ؟
چه میدونم چند سالته آخه :|

حالا چرا عصبانی میشی :((
پاسخ:
چون تو پروفایلم نوشتم
چون لابه لای پستام و حرفام هست :)

من واقعا پروفایل رو نخوندم :((
شما منو ببخشید که پرسیدم.
عیبی نداره شما هم ما رو به رگبار ببندین امشب همه ما رو به رگبار بستن شما هم روش ؛ ))
اشکال نداره من عادت دارم.ولی شما حق دارین.
بازم ببخشید باعث دلخوریتون شدم.
شب بخیر 
موفق باشین.
ممنون.
پاسخ:
از دست تو که دلخور نیستم عزیزم

سروری رئیس گروه شده؟!
وووو
پاسخ:
آره :)
گوگولی :)))
پاسخ:
:دی
سلام.خوبی؟
تبرییییییییییییک.
انشاءالله عکس امضاهای مدرک دکتراتو واسمون آپلود کنی.
پاسخ:
سلام
ممنوووووووووووووووووووووون عززززیزم