پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

نام درس: دردانه‌شناسی

گردونهٔ شانس بانی‌مد (سایتی برای خرید اینترنتی)، به‌مناسبت یلدا تخفیف صددرصدی تا سقف سیصدهزار تومن برای دردانه می‌فرسته. دردانه با این کد چی کار کرد؟

گزینهٔ ۱. برای خودش یه چیزی که روش عکس جغد بود گرفت.

گزینهٔ ۲. تولد مامانش شب یلدا بود. با اینکه قبلاً از دیجی‌کالا کادوی تولدشو گرفته بود، یه کادوی دیگه هم از بانی‌مد گرفت براش.

گزینهٔ ۳. روز مادر نزدیکه. کادوی روز مادرو پیشاپیش گرفته و زیر تختش قایم کرده.

گزینهٔ ۴. برای اون چهارتا بچه‌ش که نه خبری از باباشونه نه خودشون لباس نوزادی خریده که بمونه برای بعد.

گزینهٔ ۵. برای بابای بچه‌هاش که هر کجا هست خدایا به سلامت دارش هدیه خریده که بمونه برای بعد.

گزینهٔ ۶. تولد باباش اسفنده. با این کد برای تولد باباش کادو گرفت و زیر تختش قایم کرده.

گزینهٔ ۷. تولد برادرش اسفنده. برای برادرش کادو گرفت و زیر تختش قایم کرده.

گزینهٔ ۸. داستان این کد برای همون هفتهٔ سیزدهم ترم سوم بود که دردانه دوتا ارائه داشت و به‌خاطر آماده نبودن اسلایدهاش، تا صبح بیدار موند و در حالی که دو دیقه یه بار خمیازه می‌کشید و یه قُلُپ! نسکافه (که اتفاقاً اونم آخرین نسکافه بود و یه کارتن نسکافه‌ای که چند سال پیش خریده بودن و هزاران نسکافه توش بود تموم شده بود) می‌خورد و زمان باقی‌مانده تا هشتِ صبح رو محاسبه می‌کرد، به زمین و زمان ناسزا می‌گفت و ایضاً به خودش که چرا این اسلایدها رو زودتر آماده نکرد و اون هفته انقدر ذهنش درگیر این ارائه‌ها بود که یادش رفت از کد استفاده کنه و منقضی شد.

گزینهٔ ۹. باهاش نسکافه خرید.


پاسخ مورد نظر خود را کامنت بگذارید.

۰۰/۱۰/۰۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

امیرحسین (طوفان سابق)

بابا

خاطره

مامان

مراد

نسیم

چهارمی

نظرات (۲۶)

۰۵ دی ۰۰ ، ۱۳:۰۶ محسن رحمانی

سلام 

گزینه دو 

از کجا فهمیدید بیان درست شده ؟

جایزه سری قبل هم ندادیدها :دی

 

 

پاسخ:
سلام
علم غیب داشتم. شایدم کلاغا خبرشو آوردن برام :|
مگه قرار بود جایزه بدم؟ امتحان که جایزه نداره. یا رد می‌شید یا قبول.

سلام

ای وای منقضی!!

نکه همه چیو یادداشت میکنین من تو ذهنم بود شما هیچ چی از ذهنتون نمیپره حالا این کدو روز ارائه تون و یادداشت جلوی روتون مشت محکمی به ذهنیاتم بود :)

 

پاسخ:
سلام
آره، از اونجایی که یادداشت می‌کنم و حافظه‌م هم خوبه و حواسم هم جمع هست منقضی نشد.

گزینه 9

پاسخ:
چهار درست بود.

یه بانوچۀ دیگه هم تو بیان هست. از این به بعد باید حواسم به آدرستون باشه که اشتباه نگیرمتون.
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۴:۳۱ دچارِ فیش‌نگار

7

پاسخ:
4

فقط میتونم بگم گزینه آخر نیست چون بانی مد نسکافه نداده :))))

پاسخ:
احسنت! اون گزینۀ انحرافی بود.

سلااام بر خانم دکتر دردانه 

گزینهٔ ۸. کد منقضی شد و امروز از بانی مد پیام اومد که کدهای منقضی شده تمدید شدن و الان در حال انتخاب بین یکی از گزینه‌های ۱-۹ (جز۸) هستی 😅

پاسخ:
سلام
نه اتفاقاً همون شب که کد رو دریافت کردم خریدم و نذاشتم بمونه برای تمدید. باهاش لباس بچگانه خریدم.
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۶:۳۱ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

گزینه 2

ولی بی جایزه فایده نداره، معلم‌های خوب جایزه می‌دن.😁

پاسخ:
4
امتحانه ها. مگه برای امتحان هم جایزه می‌دن؟ :))
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۶:۵۳ مهتاب ‌‌

8

پاسخ:
4 ^-^

۹.

پاسخ:
4 ^-^

گزینۀ هشتم؟ :(

پاسخ:
نه بابا، 4. باهاش لباس خریدم برای طفلانم!
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۷:۱۶ ماه توت‌فرنگی

یعنی جواب این سوال تو وبلاگ هست که میگی امتحانه؟ 

خیلی سخته ولی 9. 

پاسخ:
آره تقریباً میشه گفت لابه‌لای پست‌هام اشاره شده به این اخلاقم. برای همین اسم امتحانتون دردانه‌شناسیه دیگه.
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۷:۳۰ ماه توت‌فرنگی

گویا بانی مد فقط مخصوص به پوشاک و ایناست. خب گزینه 4. 

پاسخ:
احسنت! آفرین! باریکلا :)
۰۵ دی ۰۰ ، ۱۹:۱۱ محمدعلی ‌‌

اگه گزینه ۸ باشه واقعاً غم‌انگیز می‌شه ماجرا، وگرنه گزینه ۴ :))

پاسخ:
8 نیست :دی
آفرین، 4 درست بود.
۰۵ دی ۰۰ ، ۲۰:۳۶ فاطمه ‌‌‌‌

گزینه ۱۰. هیچ‌کدام. چون تو بانی‌مد چیزی زیر ۳۰۰ تومن پیدا نمی‌شه :)) تازه منم یه کد تخفیف گرفتم ولی موقعی که امتحانش کردم قبول نکرد. 

اما اگه اینی که گفتم نیست، احتمال میدم گزینه ۳ باشه. گزینه ۸ هم می‌تونه درست باشه!

پاسخ:
آره انصافاً همه چیش به‌شدت و به‌طرز غیرمنطقی‌ای گرونه. ولی اگه به‌ترتیب قیمت مرتب کنی یه چیزایی پیدا می‌کنی با این قیمت.
4 درست بود. البته برای خودم یا بقیه هم می‌خواستم بخرم ولی اولاً خودم یا بقیه چیزی لازم نداشتیم ثانیاً لباس بزرگانه قیمتاش منطقی نبود :|

دفینیتلی گزینه ۸، چون یه غم خاصی تو نوشته هست که به نظر می‌رسه واقعیه 😅

پاسخ:
هشت گزینۀ انحرافی بود. همون موقع که کد رو گرفتم خرید کردم باهاش.
۰۶ دی ۰۰ ، ۰۷:۰۰ تسنیم ‌‌

گزینه‌ی ۸ طوری طراحی شده که وسوسه‌کننده باشه :) گرچه غیرممکن نیست، ولی احتمالش زیاد هم نیست که دردانه استفاده از کد صددرصدیشو فراموش کنه!

نسکافه هم منتفیه، چون نداره.

۴ و ۵ هم با شرایط فعلی فکر نمی‌کنم.

ولی همچنان نمی‌دونم ممکنه کدوم گزینه باشه. فقط می‌تونم بگم اگه خودم جای دردانه بودم، احتمالا ۳ و یا ۲.

پاسخ:
آره 8 گزینۀ انحرافی بود
ولی چرا گزینۀ 4 و 5 رو حذف کردی؟ اتفاقاً من کلی چیزمیز برای بچه‌ها و مراد گرفتم از الان :))

گزینه ۳

پاسخ:
4 ^-^

سلام :)))

احوالت؟

یا گزینه یکه با احتمال خیلی کم

بیشتر رو گزینه ۸ و ۹ شک دارم😅

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
گزینۀ 4 بود
8 و 9 انحرافی بودن
۰۶ دی ۰۰ ، ۱۵:۱۹ مهتاب ‌‌

۸

پاسخ:
4 ^-^

سلام و درود دوردانه خانوم عزیز 

با شناخت نسبی من از نسرین خانوم فکر کنم  گزینهٔ ۸ باشه ! :)

 

پاسخ:
سلام
ای بابا چرا؟ من خیلی حواس‌جمع‌ام تو این چیزا.
4 بود.

گزینه ۸

پاسخ:
4 ^-^

من جواب هیچ کدوم رو نمی دونم :))) ولی الان ساعت دو شب خواستم برات کامنت بذارم بعد از ماهها به وبلاگم سر نزدن و حتی پنل کاربریم رو چک نکردن, امشب اومدم و دیدم تو تنها کسی هستی که یه پست این اواخر و توی همین چند روز گذشته نوشته, بقیه ستاره های روشنم, تاریخ پستهاشون به شهریور برمی گشت. مرسی که هنوز هستی و می نویسی ❤ مثه یه نقطه روشن بودی برام توی دل یه تونل تاریک امشب 

پاسخ:
من هم از تو ممنونم که با این پیامت بهم انرژی و قوّت دادی. برای خودم سخته تو شرایطی بنویسم که بیشتر دوستام نمی‌نویسن و حتی نمی‌خونن. ولی همین که می‌بینم هر از گاهی بعضیاشون میان سر می‌زنن بهم انگیزه میده که ادامه بدم.

سلام

امیدوارم هر گزینه‌ای هست 8 نباشه :|

حدس من 9 هست

پاسخ:
سلام
خوراکی نداره. گزینهٔ نسکافه انحرافی بود. لباس بچگانه گرفتم.
۰۷ دی ۰۰ ، ۲۳:۴۹ مرضیه ‌‌

گزینه یک:)

پاسخ:
من معمولاً اول برای بقیه خرید می‌کنم بعد برای خودم
گزینهٔ ۴ بود.
۱۴ دی ۰۰ ، ۱۰:۵۷ تسنیم ‌‌

آره می‌دونم قبلا هم براشون چیزمیز گرفتی، ولی نمی‌دونم چرا حس کردم یه مدته خیلی تو فاز این چیزا نیستی :) نگو زیرپوستی هستی :)

پاسخ:
آره حق داری. بعضی وقتا سعی می‌کنم راجع به بعضی موضوع‌ها کمتر بنویسم یا دیگه ننویسم.
۱۴ دی ۰۰ ، ۱۱:۴۸ دچارِ فیش‌نگار

:))) ماشالله به امید

پاسخ:
آدمی به امید زنده‌ست