پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

740- شباهنگ اینجا، شباهنگ اونجا، شباهنگ همه جا

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ

فیلم و عکس شباهنگ (اهواز) و پیتزا همبرگر شباهنگ (شیراز) و

علاوه بر انتشارات شباهنگ، نزدیک خونه‌ی فریال اینا تاکسی تلفنی شباهنگم زدم و

اکنون در رشت:



این عکسم چند ماه پیش یکی از شماها برام فرستادید که شرمم باد یادم نیست کدومتون

هر کی بوده بیاد خودشو معرفی کنه و کارت صدآفرینشو بگیره :دی

نمی‌دونم جلبک بود یا نه ولی مطمئنم جلبک یکی از همینارو تو اتاقش داره (+)

۹۴/۱۲/۰۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

جلبک

فاطمه رگها

فریال

مگهان

نظرات (۲۳)

لپ کلام میشه همون دل به دل راه داشتن
گرم یادآوری یانه من ازیادت نمی کاهم.به ظاهریک سویه و درباطن دوسویه
:)

پاسخ:
اوهوم... 
:)
در نظربازی ما بی خبران حیرانند/من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند...:)
+پنهان دختره..خواهشادیگران خیال باطل نکنن...
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآی دیگران!
خودمم این پنهان رو نمیشناسم راستش
خواننده قدیمی بودی؟ ^_^
اوهوم دقایقی پیش هم کامنتی برای عنوان اومد
پاسخ:
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااان!
چه طوری تو دختر؟!!!

خب یه ندایی بده بفهمم همونی :دی (آیکون بوس و بغل و اینا)
خوبم شکر.تو خوبی؟بوس و بغل و اینا ایضا
..به انضمام یه نیشگون جهت ندا:))))
پاسخ:
نیشگون چرا میگیری آخه!!! ^_^
دردم گرفت خب
فریال !! :| استیج :| منو تو :)))
پاسخ:
این فریال اسم دوست وبلاگیمه آقا! چرا جوسازی میکنی آخه
+
پاسخ:
هییییییییییییییییییییچ لینکی دریافت نکردم!!! جز یه علامت مثبت
شباهنگ درویشی :)))) 
پاسخ:
:دی
اینا رو من واسه ت فرستادم :> 
میدون انقلاب بود :))
پاسخ:
:)))) عه! 
پس یه کارت صد آفرین طلبت :دی
هزار آفرین بده خب :( 

پاسخ:
اصن هزار و سیصد آفرین
یواش بخوری نخوری زمین
از پله های زیر زمین
یواش برو نخوری زمین نبود ؟ :دی 
پاسخ:
:)))) همون!
شباهنگ! چرا باز اینجا حرف از فریال شد؟:| تو کامنتا:دی

گفته بودم بهت که اسم پسر عموم شباهنگه!!! بعد امروز فهمیدم اسم دختره، یا شاید ماما مرد باشه، هوم؟! یعنی ممکنه:|||¿ یا خود خدااا...

هزار بارم اینجا اعلام کردم شباهنگ و فریال اسامی پسر عموی بنده هستن:| یکیش تو شناسنامه یکیشو هم صداش می کنیم:|
پاسخ:
چرا پسرعمو هات اسماشون این جوریه؟
:)))) فریال که به نظرم اسم دختره!!! ینی اسم دوستمه که دختره
شباهنگ هم اسم منه
منم دخترم
اون ماما هم زنه
که اسمش شباهنگه
یا خود خدا!!! :))))
اصن میخوای برم اسممو عوض کنم بذارم رامین؟ (پیرو پست رامین)

رامین اسم شوور عممه :)))))))))))

+ نمیدونم چرا اسماشون اینجوریه:|¿ درکل شباهنگ و فریال رو به عنوان نام های یک فرد حقیقی نمی پسندم. اصلا نمی پسندم یعنی:/

+ سهیل و سام هم پسر عموهای دیگرمن... نیما هم داریم:دی اسم تموم پسرعموهام رو لو دادم:|||
پاسخ:
:))) خب دیگه اطلاعاتم تکمیل شد
بیام تک تک تونو ترور کنم
+ اضافه کنم، به عنوان اسم پسر در واقع نمی پسندم فریال رو! وگرنه خب یه اسمه مثه اسمای دیگه... :دی
پاسخ:
ولی خوش ساخته
خیلی قدیم شبکه کرمان ی مسابقه تلویزیونی داشت اسمش شباهنگ بود 
ی آهنگم بود فکر کنم فقط داخلش میگفتن شباهنگ 
هرچی گشتم پیدا نکردم ن چیزی درباره برنامه ن آهنگی ک داخلش پخش میشد 

کرمان یک آکادمی موسیقی. هم ب اسم شباهنگ هست 
پاسخ:
علیرضا افتخاری یه آهنگ داره اسمش شباهنگه
یه خیابونی هس اینجا،بارها از کنارش رد شدم ولی نتونستم درس حسابی شکارش کنم برات
اومده رو مخم بدجور!!
هی میخام یجوری برم اونجا که تو مسیرم باشه اون خیابون شباهنگ ولی هی نمیشه!!:|(((
پاسخ:
تبریزم یه خیابون به اسم شباهنگ داره
که یه کوچه کنارشه به اسم نسرین!!!

طرفای ولیعصر
اعتراف میکنم اوایل که تورنادو شده بود شباهنگ بش عادت نداشتم..حساسیت داشتم به اسم جدیدت! غریبه بود برام..نظرم این بود که"شباهنگم شد اسم آخه؟!!!!"
پاسخ:
:)))) عادت میکنیم...
چه جالب شباهنگ اسمه؟!!
اسم دختر؟
پاسخ:
اسم این خانوم دکتر زنان زایمانه و اسم پسرعموی مگهان
o-O
پاسخ:
^_^
خیلی بده که بیان از این شکلکها نداره نمی تونم عواطفمو درست منتقل کنم
:))
پاسخ:
اوهوم... خیلی بده

سلام همدست عزیز

هیچ وقت فکر نمی کردم از جغد خوشم بیاد ولی اونطوری که تو بهش علاقه داری ما هم کنجکاویم بیشتر ببینیمش

راستی تو هم ساعت را به دست چپت می بندی؟:))

حتی موقع جزوه نوشتن؟!

حس تلگرام چی بهت دست نمیده آیا؟

پاسخ:
سلام. :))
آره همیشه دست چپم می بندم
والا حس خاصی ندارم
^_^
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۶ محسن رحمانی

چه جالب یادمه شبکه استانی ما روزهای اولین تاسیسش یه برنامه ای شبا میذاشت به اسم

شباهنگ  که سفر میکرد به شهرستانا. یادش بخیر.

به وب ما هم سربزنید.

پاسخ:
اگه فرصت کنم چشم
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۶ محسن رحمانی
رمز به ما تعلق میگیره؟
پاسخ:
نه.
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۸ محسن رحمانی

خوب خودتون گفتید هرکی خواست بگه رمزشو میدم . ممنون.

پاسخ:
آهااااان؛ فکر کردم مدل ساعتمو میگید...
بله تعلق میگیره
ولی الان نه
یه چند روز دیگه که برای همه فرستادم برای شمام میفرستم