پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


اون هم‌کلاسی ارشدم که یه خانوم چهل ساله‌ی معلمه یادتونه؟

یه دختر 15 ساله داره و فقط هم همین یه دخترو داره

حالا پشیمونه که فقط یه دختر داره و

راه به راه به من و اون سه تا هم‌کلاسیم که امسال عقد کردن میگه بچه اولو از شیر نگرفتین فکر دومی باشین و

تا دومی خواست دندون دربیاره سومی، همچین که سومی شروع کردن به راه رفتن، چهارمی

تازه اون روز برگشته میگه فلان میوه‌ها و غذاهارم بخورین چند قلو میشه و

خلاصه کمر همت بسته در راستای هر چه شادتر کردن زندگی هم‌کلاسیاش!

اون سه تا رو که تازه عقد کردن بعد ماه رمضون دعوت کرده خونه‌شون (لرستان)

به منم تا عید فرصت داده مرادو پیدا کنم!!!

حالا جدای از شوخی

این هم‌اتاقی شماره2، دو تا خواهر و دو تا برادر داره

فکر کن 5 تا بچه تو خونه!!!

حالا درسته من آدم حسودی ام و همین‌جوری‌شم به داداشم حسودیم میشه و 

به چشم هوو نگاش می‌کنم

ولی خب خعلی حال میداد الان یه هفت هشت ده تایی خواهر برادر داشتمااااااا

والا



روی سنگ قبر آن بانو بنویسید: وی علاقه‌ی وافری به عدد 4 داشت!!!

4 تا پسر 4 تا دختر :دی با خودم و مراد میشیم 10 نفر و 10 رند هم هست تازه!

آن بانو علاقه‌ی وافرتری به اعداد رند هم داشت حتی!!!

نظرات (۴۱)

حالا جوجه کشی ک نیست ولی دوس دارم همون اول یه جارقلو داشته باشم روح بچه هام شاد شه بعدا قدر دانم باشن ک بچه هاشون عموو دایی عمه و خاله داره!

اها دوتا دختر دو تا پسر^___^

نگار ونگاه

واس پسرامم اسم انتخاب نکردم هنوز!!

پاسخ:
اسم پسرارم بذار مرادت انتخاب کنه خب
هوو :)) 
پاسخ:
والا!
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۳ فاطیما کیان
الان من میخواستم بگم مگه جوجه کشیه ؟ :)))
یه دختر یه پسر والسلام !
پاسخ:
دو تا که خیییییییییییلی کمه :دی

و دقیقا منم همین الان ب داداشم ب چش هوو نگاه میکنم!!

ولی باز هم ب مامانم میگم تا سنم کم بود یه چن تا بچه میاوردی خعلی باحال بود


تا کوچیکن نه باباشون اذیت میشن ولی بعدا خییییییییلی خوبه ادم یه عالمه خواهر برادر داشته باشه..یه عالمه خاله میشیو یه عالمه عمه حتی:|))))

پاسخ:
:))))))))) آره خعلی حال میده

فاطیما کیان ک میگی ی دختر و یه پسر!

منم همینو میگفتم !!

ولی داداشم اومده میگه بچه من فقط عمه داره عمو نداره

یکم فکر بچه های نسل هم باشید خب!!

گناه دارن خب!!

پاسخ:
آره والا!

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۵ شقایق رمضان پور
خب دیگه سریع تر دست به کار شو که تعداد بالاست و همین الانشم مراد رو پیدا کنی باز چند ماه دیره به عبارتی واسه 8 تا بچه!!
محاسبات میلیمتری انجام دادما؛)
پاسخ:
:)))))))))) 
دل موضع صبر بود و بردی!!!
وایییییییی من چقد کامنت دادنم میاد امشب
پاسخ:
هررررررررررررررررررررررررررر چه قدر دوست داری کامنت بذار!!!
کامنت برای خانوما نامحدوده :دی
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۸ محسن رحمانی

دقیقا هرچی فرزند بیشتر آرامش بیشتر.

ولی من 8 میخوام هرهشتارو همون دفعه اول یه جا چه کاریه پشت سرهم . :))))

همه دیگه همسنن حسادت هم نمیکنن .

پاسخ:
:))) آره هر چی سنشون نزدیک تر باشه بهتره

اقااااااااااا

اصن بزار از همین تریبون استفاده کنم بت بگم زودتر پی مرادت باش

چه وضشه؟!

ترشیدی دگ عه:|

اصن ما خسته شدیم انقد مطالب درسیو دانشجویی خوندیم

خاطراتت با مرادو طوفانو نسیمو اینا میخایم:)))))))))

پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) خب ممکنه مراد دیگه اجازه نده وبلاگ داشته باشم
اون موقع چی کار کنم؟
الان یکی از مشکلات شما اینه که فقط میتونی عمه باشی!!!
واقعا خیلی تلخه:)
پاسخ:
اوهوم... 
یه وقت لرستان اومدی خبر بده بیام استقبال! :وی
پاسخ:
بیام هم با مراد بیام 
هم کلاسیم میگه تنها نیا خونه مون

مراد خلط کرده نزاره!!

تو متعلق به ماییییی!!!

اصن تو عقدنامت بنویس اینو ک کاری ب وبلاگو اینات نباید داشته باشه

اگرم نزاشتت با همون گوشیت پیامکی یه پست بزار با هم میایم میریزیم رو سرش :)))))


پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) تو عقدنامه :))))))))))))))
پدر آدم در میاد ، خواهر من دوتا داره اشکش در اومده انقدر شیطونن:| نیم ساعت یکیشون رو نگهداری دچار کوفتگی عضلانی میشی. خدا حفظشون کنه همین که سالمن خوبه راضی هستیم خخخخ
پاسخ:
:دی از مامانم اینا و مامانش اینا کمک میگیریم به واقع

خخخخ فکرشو بکن واقعا فک کنم فقط این موردو نداشتیم ک تو عقدنامه ذکر شده باشه

ولی خب به هر حال نکته ای بسیار مهمه

بچه مردمو معتاد کردی مسعولیتش تا اخر عمر گردنته!!

پاسخ:
مسعولیت!!!
با عین؟!!!
نچ نچ نچ نچ!!!

خوبه قبلاً گفتم که کلیه‌ عواقب‌ِ خواندنِ‌ نوشته‌های‌ این‌ وبلاگ متوجه‌ خواننده‌ است و نویسنده‌ مسئولیت‌ اعتیاد افراد به‌ پست‌هایش را بر عهده‌ نمی‌گیرد
لَیْسَ‌لَکَ‌عَلَیْهِمْ‌سُلْطَانٌ‌إِلاَّمَنِ‌اتَّبَعَکَ 
مرا بر شما هیچ‌ تسلطی‌ نبود 
جز اینکه‌ شما را دعوت‌کردم
مگه اینکه امثال شما که تک فرزند و دو فرزند هستید، بعد ازدواج فله ای بچه پس بندازین به خاطر بزرگ شدن توی رفاه و آسایش وگرنه کسی که تو خونواده پر بچه بزرگ شده باشه عمراً بیشتر از دو تا بچه درست نمی کنه. 
پاسخ:
همون ضرب المثل خوشی زده زیر دلش و از این صوبتا

دلت پُره هااااا
من سه قلو دوست دارم ^-^
پاسخ:
خوبه با خودتون میشین 5 تا!
5 هم از نظر من رند محسوب میشه
دقیقا! خوشی زده زیر دل اینایی که هوس بچه زیاد دارن!

من بزرگ شده یه خانواده پنج فرزندی هستم.
پاسخ:
هم اتاقیم که 5 تا بودن خییییییییییییلی راضی و خوشحاله
اوضاع زندگی شونم معمولیه

بستگی به خود آدم داره که از زندگی لذت ببره یا نبره
دوقلو دختر پسر خیلی شیرینه
یه چندتا از اینا لطفا :))
پاسخ:
ایششششششششالا!!!
من چهار تا دارم خیلیم حال میده :) فقط گاهی حانیه ضدحال میزنه و میگه پسراتو بیشتر دوس داری :|
پاسخ:
د خب پسراتو کم تر دوست داشته باش دیگه!!!
والا!!!

حانی جون من با تو ام!!!
نذار حقتو بخورن :)))
فکر کن یکی حق حانی رو بخوره! چیزی نمونده قورت بده ما رو :)
پاسخ:
احسنت... درستشم همینه!
دقیقا بستگی به خود آدم داره که از زندگی لذت ببره یا نه!!
ما هم 5 تا خواهر و برادریم الان میگیم کاش بیشتر بودیم!!

والا!

احساس کردم باید از حقوقمون دفاع کنم؛)

تازه وقتی همه دور هم جمع میشیم همش حس میکنیم یه نفرمون کمه انگار! واسه احتیاط میشمریم میبینیم همه هستیم :)))
الان که بزرگ شدیم میبینیم 5 تا هم کمه به واقع!
پاسخ:
:))))))))) اسم خواهرتم لابد ستایش ه
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۶ سرباز جامانده
بچه دوست دارم.سه تا ب نظرم کافیه.چون قراره تو ماشین هم جا بشن..من یکی از دوستام چهارتا بچه ان با خواهرا و برادرش خیلی هم راضیه زندگیشونم خوبه.معمولیه.
پاسخ:
نه دیگه مراد قرار یه ون بگیره که همه مون توش جا شیم به واقع :))))))
من مریمم:)

نیایش اسم برادرزادمه :)
 
پاسخ:
عه!!! چه قدر دوست مریم نام دارم من!!!
:))
پاسخ:
ولی خب فاطمه ها بیشتر تر ترن
فاطمه ها همه جا بیشتر ترن ؛) :)
از قضا خواهر ما هم فاطمه است



پاسخ:
:))) من انقدر بدم میاد یکی هم اسمم باشه که نگو!!! خداروشکر ورودیای کارشناسی و ارشد فقط من نسرین بودم
فک و فامیل هم همین طور
ولی خب متاسفانه هر سال یا خواهر هم اتاقیام نسرینن یا مادرشون!!!
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۵ سرباز جامانده
الان ی سوالی پیش اومد.خونشون لرستانه بعد اینجا چجوری درس میخونه؟!! منظورم اینه کلا با خانواده جمع کردن اومدن یا دررفت و آمده؟
پاسخ:
نههههههههههههههه
فکر کن دختر و شوهرشو یکشنبه ها رها میکنه میاد تهران و سه شنبه ها برمیگرده خونه
یکی از دخترا هم همین کارو میکنه

ولی هم اتاقیم کلاً شوهرشو چند ماهه رها کرده اومده تهران
دوست دارم بعد از این که اولین بچه ت سه ماهه شد این پست رو بهت نشون بدم قیافه تو ببینم :)))
پاسخ:
:دی
:پی
آقا اینجا چرا استیکر نداره که من حسمو نشون بدم
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۴ پرستو مهاجر
هر هشت تا هم با هم بیان که کارت راحت بشه
سِری رشدشون بدی و سری بفرستیشون مدرسه و...
:))
پاسخ:
سریع شوهرشون بدم و سریع زن بستونم براشون و :دی
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۵۹ پرستو مهاجر
منظورم سری بود نه سریع :)
مثل کارخونه هاست که خط تولید دارن
سری سازی میکنند
:))
آخه هشت تا جدا جدا سخت تره این جوری از هولش درمیای یهو همه با هم به ثمر میرسن  :))
پاسخ:
:))) سریع خوندن نوشتنم یادشون میدم که وبلاگمم بخونن :دی
گفتی ون
یاد یکی از فک و فامیل که در کانادا ساکنه افتادم
میگفت اینجا اکثر همساده هاشون ماشیناشون ون طوری هست!
بس که بچه زیاد دارن:|
البته اونا اکثرا خانواده های کمپلکس هستند
مثلا دو تا بچه از زن و شوهر سابق و دوتا بچه از زنو شوهر فعلی! دو تا هم حتما از آینده... اصن یه وععععضی.
پاسخ:
اتفاقا ملیکا هم میگفت اونجا کاناداییا بچه زیاد دارن
ولی ظاهرا اینجا جمعیت زیاد نشونه بی کلاسی و بی سوادیه!!!
البته قبول دارم امکانات اینجا کجا و اونجا کجا
ولی خب چه اشکالی داره دکتر مهندسای خودمون که دستشون به دهنشون میرسه خانواده پر جمعیتی داشته باشن؟!
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۱ محسن رحمانی
اومدم یه کارت زرد بهتون نشون بدم  و جریمتون کنم .
پاسخ:
چرا؟ بابت؟
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۱ سرباز جامانده
:| خو حالا سه روز طوری نیس در برابر اون چندماه.
پاسخ:
اگه نظر منو میخواین که سه روز هم طوریه!!!
یه روز هم طوریه
یه ساعت هم طوریه
اصن موافق نیستم باهاشون
نه هم کلاسیام
نه هم اتاقیم
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۱ مستر نیمــا .
چون یه دونه داره اینو میگه
هنوز دردسر هندل کردن دوسه تا رو نکشیده که بدونه
از این کارا نکنید
پاسخ:
صد البته که دردسر داره
ولی خعلی حال میده به هر حال
نانه دری بیت ؟:دی o_O
نانش رو داری بدی ؟
اگر آره برو 4تاشو با خودت بیار :دیی 


+
نمیشه دو تا باشد با خودتون بشه 4تا ؟:دی 

++
سلام 
خوبی ؟


پاسخ:
سلام
ممنون
سعدی میگه اونی که دندون میده نون هم میده به واقع
سعدی فی الواقع وقتی اینو گفت که نون دونه ی دو قرون بود نه هزار تومن :دیی 
در ضمن سعدی چند تا بچه داشت میدونی ؟:دی 


+
جالب است بدونی خونواده های تحت پوشش ما چند تا بچه خوبه داشته باشند همشون 4-5تایی به بالا حتی :|
 بهشون میگیم 
بابا شما نون اون دو تا هم ندارین چه لزومی داشته که دوباره بچه  بیارین اونم نه یکی دو تا ؟
در جواب همین حرف سعدی را به ما حواله میکنند به این سو وایفا :دی 
( چراغ خاموش است :دی )

پاسخ:
:))) تعداد بچه هاشو خبر ندارم
ولی یه زن بداخلاق داشت
سوء.تفاهم نشود یهو یاد خونواده های پرجمعیت تحت پوشش افتادم :)
ببخشید اگر باعث دلخوریتون شد احیانا :)
پاسخ:
:))) نه بابا 
حالا بذار من این 8 تا رو به دنیا بیارم
اگه دیدم توان مالیشو ندارم میام ثبت نام میکنم تو اون سازمان که شما حمایتمون کنی :دی
خدا نکند بلا به دور :|
خدا کند فقر ریشه کن بشود و هیچ کس را محتاج دیگری یا سازمانی نکند :)

ممنون 
پاسخ:
:) ایشالا
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۸ محسن رحمانی
بابت کم کاری و پست نزاشتن :))
پاسخ:
هم درس هم کار هم وبلاگ هم زندگی... سخته خب

یه دونه دختر

یه دونه پسر

خدا بده برکت

بسه دیگه

والا من به یدونه اش هم راضی ام اگه خدا جون بده بهم

بی وسیله هم بده خوبه خودم بزرگش می کنم

پاسخ:
ایشالا
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۰ اَسی بولیده
چه جالب! منم جدیدا بر خلاف گذشته به این نتیجه رسیدم که 5 تا بچه نه تنها زیاد نیست بلکه خیلی هم به اندازه ست!
پاسخ:
به نتیجه درستی رسیدی
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۰۵ دختری از دیار فرزانگان
ما هم 4 تا بچه ایم !! دوتا دختر ، دوتا پسر !!:))
البته اونا همه "مزدویجیده" !!! شدن و فقط من موندم تو خونه به تنهایی !!!
خودمم یه دختر یه پسر دوست دارم!!! بیشتر خوب نیست:
پاسخ:
ایشالا که اونا خوشبخت شن
شما هم صاحب یه دختر یه پسر شی