پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

371- دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ


صبح تو مترو داشتم به چترم فکر می‌کردم؛

من این چترو از 7 سالگیم دارم؛

ینی از همون موقع که رفتیم برای مدرسه‌ام کیف و کفش و لباس بخریم

بابا یه چتر صورتی-نارنجی برای من خرید یه چتر آبی هم برای امیدِ 3 ساله

چتر امید به طرفة‌العینی نابود شد و به فنای فی‌الله رسید و به ابدیت پیوست و 

بعد از اونم سر ده تای دیگه همین بلا رو آورد و این آخری رو هم چند وقت پیش تو دانشگاه جا گذاشت

ولی چتر من هنوز هست

شاید تنها چیزیه که خیلی وقته دارمش

کم نیست...

16 سال با من بوده


+ دارم گوش میدم

۹۴/۰۷/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

بابا

نظرات (۷)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۸ مـــیـــمـــ ☺☺
معلومه که خعلی قناعت گر:)))
هستی
پاسخ:
نه اتفاقاً خرجم بالاست (بیشتر از داداشمه)
ولی خرج و مخارجم رو حساب و کتابه
تا یه چیزی گم نشه یا خراب نشه مرض دارم دوباره بخرم؟!
اگرم بخرم قبلی رو حتماً حتماً حتماً میدم به یکی!
ی سوال؟ شکل چترت چطوری بوده ک هم توی بچگی و هم الان میتونی ازش استفاده کنی؟ اخه دختر بچه ها همیشه چتراشون رنگی و بچه گونه س؟
من عروسکم رو هنوز دارم میخوام بدمش ب دخترم 
پاسخ:
نه بچگانه است نه خانومانه :))))

عکسشو بذار لطفا :دی
پاسخ:
باشه :)

ینی تو بیس سه سالته؟بیس پنج بودی که
پاسخ:
متولد 71 ام!
ترم اول ارشدم بابا :))))
عه!
چترت همسن منه:دی
البته یه سال هم از من بزرگتره:)))

پاسخ:
:))))
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۶ اسی بولیده

چتر من مال مامانم بوده که به من رسیده:)

دیگه فکرشو بکن که چند سالشه !!!

کاملا هم سالمه :دی

پاسخ:
!!!!! عجب...
عتیقه ای الان برای خودش
مواظبش باش
هوم؟71؟ ده سال از من کوشولوتری یعنی؟ پیرشدما؟

هیچ وقت هیچ کس برام هیچ چتری نخریده تو زندگیم.. منم تبدیل شدم به آدم عشق پیاده راه رفتن زیر بارون حتی اگر بارون سیل آسا باشه.. 
پاسخ:
آخی...
سرما می‌خوریااااااااااا