پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

350- صرف و نحو با اعمال شاقّه!!!

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

یکی نیست به این استاد عربی‌مون بگه وقتی یه شیرِ پاک خورده‌ای به نام طنطاوی شایدم تنتاوی و یا تنطاوی و حتی طنتاوی یا حالا هر چی قبلاً اومده دونه دونه کلمات قرآنو تجزیه و تحلیل کرده و یه شیر پاک خورده‌ی دیگه‌ای یه کتاب نوشته به اسم "انواع ما"! ینی یه کتاب فقط در مورد "ما"! اون وقت چه لزومی داره من کار اینارو تکرار کنم؟ خرکاری هم حدی داره به خدا! رشته‌ی ترمینولوژی چه ربطی به صرف و نحو عربی داره آخه؟ اونم عربی n سال پیش که نه به درد مکالمه می‌خوره نه هیچی! خیر سرم فکر کردم بیام ارشد درسام کاربردی‌تر میشن :| الان حاضرم برم کویرو بیل بزنم, چاه بکنم بعد پرش کنم! ولی این تمرینارو ننویسم :| خدایی می‌دونید تحلیل و بررسی کلمات یه جزء از قرآن ینی چی؟ می‌دونید یه جزء قرآن چند صفحه است؟ می‌دونید این دستکش از صبح دستمه؟ و تا صبم تموم نمیشن؟!! می‌دونید به جز عربی 4 تا درس دیگه هم دارم؟!! 



پ.ن مهم: لابد الان میگید چرا کتاب طنطاوی رو گیر نمیاری کپ بزنی؟!
8 سال پیش, این کارو کردم و گشتم نبود و نگرد که نیست!
لابد الان میخواید کامنت بذارید بپرسید که 8 سال پیش این کتابه رو برای چی می‌خواستم؟
یکی از منابع المپیاد سوره یوسف بود, منم گیر سه پیچ داده بودم به جمله‌ی هیت لک زلیخا که تحلیلش کنم
نه شبیه متکلم وحده بود نه اسم نه فعل نه هیچی! و چون عبارتش یه نمه 18+ بود, روم نمیشد از معلم‌مون که مرد بود بپرسم
آخرشم رفتم کتابه رو چند روز از خودش امانت گرفتم
لابد الان میخواید بدونید هیت لک چیه؟ نمی‌دونم چیه! در این حد یادمه که یه سری اصطلاحات قبطی ینی مصری و حتی فارسی هم تو قرآن هست و اینم جزو اوناست و حتی میشه به مهیا و اینام ربطش داد, از فردام انقلاب و کتابخونه‌هارو زیر و رو می‌کنم تا این کتابو گیر بیارم! چون اعصابم تا یه حدی میتونه به خودش مسلط باشه!!! مرده‌شور بیاد این وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی رو ببره با این دانشجو تربیت کردنش! اصن خودم می‌شورم پهنش می‌کنم رو بند!!!
امضا: دانشجویی که باباش معلم هم بوده حتی!
۹۴/۰۷/۱۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 1

نظرات (۱۰)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۳ نگــ ❤ـار
جماعت دانشجو/دانش آموزان خسته !
این تازه اولشه...
پاسخ:
امروز 18 مهر ه
می‌فهمی؟
18 مهر!
خدا صبرت بده
من همین الان با افعل یفعل افعل افعال هم مشکل دارم چ برسه ب اینا
ی چیز بی ربط
ی سوال برقی بپرسم؟!
پاسخ:
:) بپرس
اوه اوه اوه!
من واقعا بهت افتخار میکنم! :دی
پاسخ:
ما مخلص شماییم
ارادت از ماست
و از ماست که بر ماست :دی
ببین این ایفونایی ک تو خونه هامونه
بعد درو میزنن از طریق گوشیش میگم "کیه"؟
اون گوشی ـش
چی توشه؟ میشه بگی ساختار داخلیش چیطوره؟؟؟
پاسخ:
فقط یه واحد کارگاه برق داشتم که یه جلسه آیفن رو بررسی کردیم


اینم آیفن تصویری (کلیک)
عیییییییییی:/
عربی؟!!!!
همیشه از این درس متنفر بودم(هستم هنوز)
ممنون بابت رمز عزیزم:)
پاسخ:
:) خواهش می‌کنم
قابل شوما رو نداره
مرررررررررررررررسی!
پاسخ:
^-^
یعنی کور شدما تموم شد بیشترشون را با کامنتا خودنم وبت جذابه ادم دلش میخواد جریانات رو دنبال کنه منم فعلا مرخصیم و بیکار
میگم پست 327 تا 336 واسه من مشخص نیست چطور میگی هستن
پاسخ:
لطف داری
مرسی


ولی از این لینک همه شون هستن (کلیک)
شاید بتونی تو انقلاب کتابه رو پیدا کنی ولی سایت مجلس هم سرچ کنی نوشته موجود هست توی کتابخانه مجلس البته نمی دونم می تونی به خاطر ارشد بودن ازش استفاده کنی یا نه احتمالاً اگر درخواست بدی فایل اسکن شده اش رو بهت می دن:) کلیک اینجا

البته بتونی بری قم فک کنم به راحتی گیر بیاری کتاب رو:)
پاسخ:
مرسی :)

می تونید از نرم افزار جامع التفاسیر موسسه تحقیقات کامپیوتری نور استفاده کنید که تجزیه و ترکیب کل قران رو داره و یا اینکه عضو کتابخونه مجازی اون (noorlib) بشید که دوره شش جلدی تجزیه و ترکیب کلام الله محمدرضا آدینه وند رو داره استفاده کنید

پاسخ:
مرررررررررررررررررررسی! :)

http://dar.bibalex.org/webpages/mainpage.jsf?PID=DAF-Job:24236&q=


اینم لینک کتاب برای استفاده آنلاین. فکر کنم همونی باشه که می خواین ان شا الله.

پاسخ:
تشکر :)