پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
بابای محترمی که دم در خونه سوار ماشینش می‌شدم و دم در خوابگاه پیاده می‌شدم و 
چمدونامو تا دم در واحدمون می‌آورد! مسافرته 
و منِ بدبختِ بینوای فلک زده, مجبور شدم اسباب و اثاثیه مو پست کنم!
مجبور شدم چهار تا چمدونو پست کنم!
می‌فهمین؟
من چهارتا چمدونو پست کردم تهران!!!
و تاکنون حس چندانی مبنی بر بازپس‌گیری اموالم از انبار راه‌آهن ندارم!
فرستنده و گیرنده‌شم خودمم!
می‌فهمین؟ 
خودم!
تازه می‌فهم خوابگاه و زندگی خوابگاهی و دانشجوی خوابگاهی ینی چی!!!
یه سر رفتم سایت رجا ببینم هزینه انبار و ارسال چه قدر میشه و

۹۴/۰۶/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

بابا

نظرات (۵)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۴ دختر حــَوا :)
:))
اون روز که اومده بود خندوانه رو دیدی؟
خیلی بش تیکه انداختن :)) ینی رسما همه ی جوکایی که در مورد خودش و اسمش و کلماتی که پیشنهاد کرده پخش شده بودو به روش آوردن :))
پاسخ:
:)))) حقّشه!

+ اون شب ندیدم, بعداً تکرارشو دیدم

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مستر نیمــا .
جای بوک مارک کردن اون کلیپ و آهنگا دانلودشون کن خب:))
پاسخ:
:)))) همیشه آنلاین گوش می‌دم :دی
آخه اگه دانلود کنم, یه مدت بعد پاکشون می‌کنم
اگه دیدیش از طرف من بش بگو لطفا خودتو این همه ب زخمت ننداز
هیچوقت کسی ب جای لازانیا نمیگه"خمیر برگ" ..حالا این خوبه بقیه چیزایی ک گفته ب کنار
این کلماتی ک میگی ب درد عمت میخوره فقط!
نمدونم چرا ولی تو خندوانه ک دیدمش ازش بدم اومد
جناب خان راس میگف ک من بضی وختا کفشه از اولش هی پامو میزنه و خوب نمیشه!!
عه عه عه
وقتی بساط شوخی را میندازی میشینی معادل میسازی برا کلماتی ک خودتم بکشی کسی ازشون استفاده نمیکنه
خب ملتم شوخی راه انداختن و راستم گفتن!! درسته تو هنو دراز لقمه و کش لقمه و گرد لقمه رو تصویب نکردی..ولی ینی چی ب مردم میگی حروم لقمه؟؟
+ نمدونم شاید ناراحت شی ازین پست..ولی وجدانا دروغ میگم؟
پاسخ:
ناراحت که نشدم ولی اعصاب نداریااااااااااااااااااا
آقای آهنگر وقتی رئیس مجلس بود محبوب تر بود!
پاسخ:
نه اون موقع نه حالا, حس خاصی ندارم
البته الان یه ذره ازش می‌ترسم بابت نمره
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۵ محدثه حبیبی
سلام
پست خرمالوی سیاه هم خرابه
پاسخ:
سلام...
بلاگفاست دیگه...