پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

گذشته از آن که عمل کردن به این جمله، باعث می‌شود انسان اندوه خود را به دیگران منتقل نکند و غمی بر غم‌های آنان نیفزاید، از نظر روانی تاثیر مثبتی بر کاهش آلام خود فرد نیز دارد; چراکه ما با توجه به غم‌هایمان در واقع آن‌ها را بر جسته کرده و به آن‌ها پر  و بال می‌دهیم; در صورتی‌که با پنهان کردن و نادیده گرفتنشان، به مرور زمان آن‌ها را کمرنگ کرده و از تاثیر منفی‌شان بر روند زندگی‌مان کاسته و در نهایت، آنها را از بین می‌بریم.

+ چند سطر کتاب بخوانیم

+ لینک آپارات - شهاب مرادی - خندوانه (احتمالاً شما دیدی ولی برای من تازگی داشت)


داشتم

به همه‌ی چیزهایی که نداشتم

فکر می‌کردم 

فهمیدم که

می‌توانستم بیشتر از این‌ها نداشته باشم 

خوشحال شدم :)

+ آقای روانی

* عنوان از «بحارالانوار» جلد127- صفحه410 - علی (ع)

۹۴/۰۵/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آقای روانی

نظرات (۹)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۷ فاطمه (خودکار بیک)
درسته هاااا ... ولی خب ادم یکم غمباد میگیره ! 
هرچند من هیچ وقت غم هامو با کسی شریک نکردم
پاسخ:
صفحه word رو باز کن و یه 10 صفحه ای بنویس و دونت سیو

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۷ آلبرت کبیر
ای بابا ... بیا شادیو از من یاد بگیر آبجی
اون سر در خراب شده دانشگاتم از صفحه اول بردار
دیگه سر دری نیس که عکسشو گذاشتی :)))))
پاسخ:
:))))))) می‌دونم
ولی لامصب سر در شو تریلی هم نمی‌تونه بکشه
اصن چش و چال آدمو درمیاره :دی
اتفاقاً آخرین روزی که من از اون به قول معروف خراب شده پامو گذاشتم بیرون همون روز سر درشو داشتن برمی‌داشتن
note برای گوشی یکی از معجزات خلق شده توسط بشریت بود...
 عالیه برای روزای مزخرف
پاسخ:
عااااااااااااااااااااااااااااااالی!
اصن قبل از اختراع چرخ باید همینو اختراع می‌کردن
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۶ اقای روانی
سلام :) اقای مرادی رو دوس دارم ادم جالبیه ..
پاسخ:
سلام
شما هم جالبی :دی
همه ی اینا از بیکاری مفرط میاد ( شیخ جان مفرط درسته ؟ :دی )

پاسخ:
آری مفرط صحیح است.
والا از بیکاری نیست
از تعامل با انسان‌های متنوع با سطح شعورهای گوناگون است.
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ ماهان هاشمی

جهان را

بدون ناخن‌های لاک زده

بدون کفش‌های پاشنه بلند

بدون النگو

و بدون گل‌سَر تصور کن

خدا دختر را آفرید

دختر

جهان را برای خدا

زیبا کرد ...!

 

* روزتون مبارک! :)

پاسخ:
ممنون :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۸ ماهان هاشمی

من اینجا روز دختر و به شما تبریک گفته بودم!

اما مثل اینکه ثبت نشده!

پس دوباره میگم! :))

 

جهان را
بدون ناخن‌های لاک زده
بدون کفش‌های پاشنه بلند
بدون النگو
و بدون گل‌سَر تصور کن
خدا دختر را آفرید
دختر
جهان را برای خدا
زیبا کرد ...!

* روزشون مبارک! :)
پاسخ:
مچکرم

وبلاگتون یهو دود شد رفت هوا نگران شدم :دی
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۰ آلبرت کبیر
معلوم نی چی چی میخوان تحویل بدن ... با اون سر درتون ... با اون دانشکده برق داغونتون ... با اون مدارای الکتریکیتون :)))
الان اعصابت کاملا خورد شد یا ادامه بدم :دی
پاسخ:
شما به نظرم یه شریفی زخم خورده ای :دی