پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

855- با توام یک نفس از هشت بهشت اولی‌تر

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

نسیم داره آرایش می‌کنه که بره نماز بخونه

اون یکی هم‌اتاقی: خجالت بکش! داری خودتو برای حوریا آرایش می‌کنی؟

نسیم: نسرین خودش گفت آرایش موقع نماز ثواب داره، تازه‌شم، اسم فرشته‌هایی که به خانوما میدن حوری نیست، نسرین میگه اسمشون... قاسم؟ قلی؟ غلام؟ نسرین اسمشون چی بود؟

من: غِلمان! :))))

نسیم: نرو دیگه؛ اگه بری اشکالات شرعی و کامپیوتری‌مونو از کی بپرسیم؟

اون یکی هم‌اتاقیم: میشه به جای غِلمان، شوهرِ خودمو بهم بدن؟

نسیم: نه؛ من غلمان می‌خوام!


عنوان از سعدی؛

۹۵/۰۳/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

هم‌اتاقی شماره 1

هم‌اتاقی شماره 3

هم‌اتاقی شماره2

نظرات (۱۹)

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۹ سرباز جامانده
این تیکه های نسرین میگه اش منو له کرد.حکم مراد داری براشون
پاسخ:
:)))) حکم حاج آقای محله رو دارم بیشتر
حالا واقعا ثواب داره؟!
پاسخ:
بلی.

منظورِ من در حد عطر و آراستگی بود البته. ولی آرایش هم اشکالی نداره
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴ سرباز جامانده
اون یکی هم اتاقیت همسن من بوده ازدواج کرده. :دی
پاسخ:
دوره‌ی کارشناسی ازدواج کرده و یه ذره از من بزرگتره
چه بحث متعالی بوده :))



پاسخ:
اصن یه وضعی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۸ سرباز جامانده
اون مراد نه ها.اون مراد که اونا بشن مرید. عاقا تو متن نوشتی6ساله ازدواج کرده.اختلاف سنی من و شمام 6 ساله.و نوشته بودی هم سنین
پاسخ:
آره من روز اول فکر می‌کردم هم‌سنیم و اخیراً فهمیدم یکی دو سالی ازم بزرگتره
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۲ سرباز جامانده
آهان
پاسخ:
^-^

خدا به سه نفر سلامتی و طول عمر با برکت بده ...

اولی : نسرین بانو (شباهنگ)

دومی : مگی جون (مگهان)

سومی : مستر نیما (ساحل افکار)

الهی آمین...

خداوکیلی همیشه واسه ی هر کی دعا نکنم واسه ی شما سه تا دعا میکنم :)


اصلا شما سه نفر نباشین ما چه جوری میتونیم اینقدر عمر کنیم ؟:دی

خدا حفظتون کنه :)

من که از صبح تا حالا فقط دارم میخندم به پست هات :)

ممنون

پاسخ:
:)))) ایشالا که لبتون همیشه خندون باشه و به وقت و قلم منم برکت بده

ممنون و ایشالا :)

نسرین تو که شیخ خوبی هستی یه عیدی به ما بده دیگه ؟:)) (آیکن چشمک)

خدایی بده دیگه :)

شیخ باشید و عید باشد و عیدی ندی ؟:))(چشمک)

من عیدی میخوام :)

مرسی که میدی و نمی پیچونی :)

پاسخ:
عیدی؟
من تا حالا عیدی ندادم به کسی
نمی‌دونم چی میدن...
بذار تا شب فکر کنم ببینم چه کاری از دستم برمیاد
منم از غلمان چندشم میشه:|
همون شوهره خودم لطفا
پاسخ:
:))) منم مرادِ خودم لطفاً
شیخ خوابگاهید دیگر  :))
پاسخ:
آره این هفته کلاس دارم
ارائه هم دارم سه شنبه
یادم باشه این ارائه هامو شرح ماوقع کنم یه روز
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ خانم فـــــ
تو بهشتم قوانین تک همسری واسه خانوما ست؟
عی بابا 
دوتاشو نمی تونیم داشته باشیم؟ به طوری که مساوات رعایت کنیم؟
خجالت نمیکشم من عایا؟:|
پاسخ:
خجالتم خوب چیزیه والا :)))))

نمی‌دونم راستش
ولی من شخصا نمی‌تونم بیشتر از یه دونه مرادو دوست داشته باشم :دی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۰ زهرا خدائی
از آسمون داره میاد یه دسته غلمان :دی 
دیگه بقیه ش هم قافیه باهاش جور درنمیاد :دی
ولی منم شوهر خودمو میخوام اون دنیا ، حالا اگه غلمانه شبیه شوهرم باشه موردی نیست:دی
پاسخ:
اینا برا قافیه خوبه: پهلان، افشان، مگهان، ستوان، سروان، دربان، افغان
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۳ رنگین^کمان
منم غلمان نمی خوام احساس غریبی می کنم باغلمان 

پاسخ:
:)))) یا هیشکی غلمان نمی‌خواد
یا دو تا دو تا میخوان
ای بابا
از هیچی اندازه همین قضیه ی غلمان و حوری بدم نمیاد.
پاسخ:
پس اون دنیا به شما حوری نمیدیم
o_o جوابی که به کامنت اولم دادید رو هرچقدر میخونم متوجه ربطش به حرفم نمیشم ؛ فکر کنم اشتباه شده :))
+ چقدر به غلمان واکنش نشون دادن حاضرین :دی
پاسخ:
:)))) فکر کردم پرسیدید که شیخ، خوابگاهید یا مثلاً رفتید خونه؟
منم توضیح دادم که فعلاً هستم :دی
حوری چشماش سیاهه دیگه ؟ منم اگه حق انتخاب داشته باشم حوری نمیخوام . یه چشم رنگی میخوام . البته فکرکنم من برم جهنم اینطور که حساب کتاب کردم
پاسخ:
آره میگن چشماش سیاهه


شما که قرار نیست حساب کتاب کنی؛ اونی که حسابگره اون بالا نشسته :)
اسم ضایعی داره غلمان یعنی چی آخه؟
جکی،بردلی ای یا شهاب حتی:)))
تو یکی از کامنتا نوشتید خدا به وقتتون برکت بده والا خدا باید یه ذره از برکت وقت شما کم کنه به وقت ما اضافه کنه:))))
پاسخ:
معنیش پسر زیبا و خوشگل و خوش‌تیپه
خیلی خوب بود امروز هر بار که اومدم آپ بود
بیب بیب
پاسخ:
:))) خیلی هم عالی
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۷ زینـب خــآنم
جای شوهرش خالی ک بجای غلمان اونو میخاد  : دی
توام نظرت راجع ب مراد همینه یا غلمان می خوای ؟؟  : ))
پاسخ:
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک