پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


وی به دلیل عدم دسترسی به دستگاه آبمیوه‌گیری در بلاد غربت، با چنگ و دندان اقدام به تهیه‌ی آبمیوه نموده 

و اکنون پیکر نیمه جانش در بستر آرمیده و منتظر ملک‌الموت است که

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن درآید :دی

فلذا کامنت‌ها را از حالت نمایش بدون تایید به حالت نمایش پس از تایید تغییر داده

یه هفته ده روزی درِ وبلاگش را تخته نموده تا قدری استراحت بنُماید

آیکون عطسه و فین‌فین دماغ

اون کاغذی هم که در ضلع جنوب شرقی تصویر مشاهده می‌نُمایید، 

نام ششصد تن از دوستان و آشنایان حقیقی و مجازی شیخ است!

اسماشونو نوشته که یه موقع کسی از قلم نیافته!!!

امید است، وی شفای عاجل یافته و به آغوش پر مهر وبلاگش بازگشته و کامنت‌های شما عزیزان را تایید بنُماید.

+ این نرم‌افزار را هم دانلود نموده و حالش را ببرید!

دعای کمیل خوب است. دعای کمیل بخوانید! با معنی بخوانید!

+ و اگر هنوز به وی 20 ندادندی، به وی 20 همی دهید تا چون شود :دی

00lol00.blog.ir/1394/12/27

۹۵/۰۱/۰۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

معرفی سایت و اپ

نظرات (۱۶)

حالا اید حتما اب میوه ها رو بچلونی؟!بگیر همون طوری بخورمشون:|

زدی داغون کردی اون همه میوه رو به خاطر اون یه لیوانِ مسخره:||


و دوست واقعیه مجازی به من میگن ک فکر میوه هام،نه خودت!:)

چقد سرما میخوری توو..اونم هی تو کربلا..:(

پاسخ:
^-^ سالی یکی دو بار سرما میخورم ولی چنان سرمایی میخورم که از زندگی ساقط میشم
مگه سرده که سرما بخوردَندی ؟ 

+ منم گذاشتَمِش :)) ممنونَ ـم شیخ
پاسخ:
آره هوا سرد بود
سامرا و کربلا که بسی بارونی بود هواش

کجاییی
پاسخ:
زیر آسمون خدا!
سرماخوردگی تو سفر خیلی بده ... ایشالا  زودتر از یه هفته حالتون خوب میشه :)
پاسخ:
خوبم. ممنون :)
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۸ مستر نیمــا .
پیشاپیش خدایش رحمت کناد :))))
پاسخ:
:) بیامرزد و قرین رحمتش کند
اسم من چرا توشون نیست؟!!:)))))
پاسخ:
بود بانو... اسم شما هم بود
سال نو(با تاخیر) مبارک شیخ عزیز:)
پاسخ:
:) همچنین
ان شاالله زودتر خوب بشی
دستت دردنکنه خیلی خوب بودن همشون مخصوصا والپیپر
پاسخ:
:) خواهش میکنم
الهم  اشف شیخ عزیز دل مارا

پاسخ:
:) اشف کل مرضانا!
میشه برای منم دعا کنی؟

پاسخ:
بله. دعا کردم.
خوش به سعادتت
منم تو لیستت هستم؟؟؟
پاسخ:
بله! تو لیستم بودی.
ای وااااای مادرم!!! چت شد باز؟  نمیگم مواظب خودت باش! 
فعلاً باید واسه پدرخونده بسابی و بپزی و پست بزاری:)

پاسخ:
:)) 
سلام . میدونم دوست ندارید کسی سوال بپرسه ولی گفتم شاید بتونید راهنمایی کنید . من واقعا شرمنده هستم که وقتتون رو میگیرم ولی واقعا در حال حاضر اطرافم کسی نیست که برق شریف خونده باشه . بودن ولی مربوط به گذشته هست و الان اطلاعی از کنکور و اینا ندارن .

به دلیل اشتراک هایی که ((مکانیک پرواز و کنترل )) و رشته ی ((برق کنترل)) در کارشناسی ارشد دارند میخوام هر دو رشته رو بخونم و 2 تا فوق لیسانس داشته باشم  تا هم سوادم بیشتر بشه هم بتونم مقاله های خوبی بنویسم هم از اون مهم تر رزومه ام قوی بشه برای اپلای به دیار آمریکا یا کانادا

حالا سوالم اینه که با توجه به این که شما خودتون برق شریف خوندید آیا اصلا شانسی دارم برای قبولی در ارشد برق شریف ؟ چون رشته ی خودم برق نیست . یعنی مثلا اگه از ترم 5 برم مدرسان شریف میتونم قبول بشم ؟ حتی یه سال هم حاضرم پشت کنکور ارشد بمونم .

سوال دیگه ام اینه که چون هم میخوام ارشد هوافضا بخونم هم ارشد برق به نظر شما بهتره که تمرکزم رو بذارم رو ارشد هوافضا و اول ارشد هوافضا بگیرم بعد ارشد برق بگیرم یا از همون ترم 5 هر دو رو با هم بخونم و هر دو کنکور رو شرکت کنم ؟ منظورم اینه که اگه برق هم بخونم برای کنکور ارشد تو 2 تا رشته شانس دارم ولی اگه فقط هوافضا بخونم تو یک رشته شانس دارم ولی تسلطم 2 برابره دیگه . کدومش بهتره ؟ امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم .

باز هم شرمنده که وققتون رو گرقتم .

راستش چون دیدم کامنت ها بعد از تایید نمایش داده میشن و منم برای جواب سوالم عجله ای نداشتم گفتم الان کامنت بذارم که اگه دوست نداشتید تایید نکنید . آخه کامنتم مربوط به پستتون نیست و خودم میدونم ولی جایی نبود که سوالم رو مطرح کنم . کامنت خصوصی هم نمیخواستم بذارم چون خصوصی نبود .

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .
پاسخ:
سلام.
اگه قصدتون رفتنه که اصن ارشد نخونید! مدرک ارشد انقدر براشون ارزشی نداره... چه شریف بخونید چه ده تا مدرک ارشد داشته باشید
ولی خب شانس قبولی رو هم دارید
چون خود شریفیا یا رفتن یا کردیت شدن برای ارشد و شما برای کنکور ارشد رقیبای سرسخت کمی دارید و با یه کم تلاش قبول میشید
در مورد کلاسای کنکور نظری ندارم چون بستگی به خودتون داره نه کلاس کنکور

اگه واقعاً دو تا رشته رو میخواید بخونید اونی که سخت تره و وقت و انرژی بیشتری میخواد رو اول بخونید چون بعدا ممکنه زن و بچه دست و بالتونو ببنده یا حوصله تون کمتر بشه
ولی واقعاً لزومی نداره دو تا مدرک داشته باشید... برای رزومه چیزای دیگه ای هم هست که مهمه
ای جانم :(
 الان دوروز از این پست گذشته الهی ک الان حالت خیلی خیلی خوب شده باشه عزیزم..
پاسخ:
ممنون :)
خوبم
بک گراندت فوق العاده زیباست...
پاسخ:
ممنون :)
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۱ فانتالیزا هویجوریان
وای وای وای نسرین تو مسلمون نیستی

از اون ته عمق بلاگ خوندم تا اینجا
با لپ تاپ خوندنت نمیدونی که چه کیفی داره

به آقام سلام برسون بگو هویج خاکه پاته
التماس دعا :*
پاسخ:
الان که خونه ام
ولی سلامتو رسونده بودم

مسلمونم نیستم :دی