پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
بچه‌ها: استاااااااااااااااااااااااااااااااااااد, میشه تمرینارو هفته‌ی بعد تحویل بدیم؟
اون خانومه که تلگرام نداره: استاااااااااااااد اجازه بدید ببریم کاملش کنیم
اون خانومه که معلمه و یه دختر 14 ساله داره: استاااااااااااااد فرصت نکردیم بنویسم استاااااااااااااد
استاد: بله, چرا نمیشه, همه‌تون هفته‌ی بعد تحویل بدید
من: بچه‌ها؟!!! من تا 4 صبح بیدار بودم اینارو بنویسم خب... :(

+ بچه‌ها توطئه کردن هفته‌ی بعد از عاشورا رو نیان و منم همین دیروز برای عاشورا بلیت گرفتم
این ینی ببرم بلیت برگشتو پس بدم و 2 هفته تعطیلات و خونه و خونواده :)
+ پست348 برای سومین بار ویرایش شد!
۹۴/۰۷/۱۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 1

خانم خ. هم‌کلاسی ارشد

لادن هم‌کلاسی ارشد

نظرات (۴)

۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۵ نگــ ❤ـار

با گوشت و خونم درک میکنم و میفهمم اون لحظه چه حسی داشتی !

متنفرم از اینجور افراد که بهانه میتراشن

زورم میاد که خودمو کشتم تا تکالیفو انجام بدم و اونا اون موقع که من داشتم جون میکندم سرخوش و عاری از هرگونه نگرانی بودن :|

پاسخ:
اونا اون موقع خواب بودن :(((
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۷ فریال میم
 من دوره ارشد تصمیم گرفتم بچه + بشم و همکلاسیای گرانقدرم از همین بلاها سرم آوردن
درکت میکنم
و اینکه عزیزم اونجا شریف نیست باید عادت کنی:)
پاسخ:
:(((((((((((((((((((((((((((
عیبی نداره کم.کم یا تو به این سیستم بوق عادت میکنی یا اونا با سیستم تو خودشون وفق میدن ؛ )


+یعنی تمام اساتید همیشه ی خدا برای متاهلین و بخصوص اونایی که بچه هم داشتند همیشه ی خدا بند پ رو براشون 
اجرا میکردند.حالا فکر کن اگر اینو تو میگفتی امکانش خیلی کم.بود که استاد موافقت کنه :((

پاسخ:
:دی
هعی... یه شوهرم نداریم که به این بهونه امتحان و تمرین کنسل کنیم
همه جا حق مجردا رو میخورن رییس ما هم شیفتای خوب رو میده ب متاهلا و مرخصی ک نگو همیشه حق با متاهلاس
مجردای بیچاره هم باید قبول کنن یعنی کاری از دستشون بر نمیاد
پاسخ:
:(((((( هعی...