پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

کابلو همون شب پیدا کردم و صداهارو انتقال دادم به لپ‌تاپم و الان دارم گوش میدم و می‌نویسم

اون شب تو اون پست نصفه نیمه می‌خواستم بگم من زیادی جدی‌ام و

از کسی که مدام شوخی کنه و بخنده, مخصوصاً با صدای بلند! خوشم نمیاد

علی‌رغم قلم طنزم و اون جکایی که تلگرام برای دوستام فوروارد می‌کنم, زیاد نمی‌خندم

افسرده نیستما؛ ولی خب سخت می‌خندم

اتفاقاً برای همین خندوانه یا سریال طنز و فیلم کمدی نمی‌بینم

چون عین سیب‌زمینی می‌شینم پای برنامه و کوچکترین واکنشی نشون نمیدم

حتی اگه اونی که کنارم نشسته از شدت خنده در حال گاز گرفتن میز و صندلی و تلویزیون باشه

به هر حال الان دارم جزوه می‌نویسم؛ 

با همون خودکارایی که پست 83 در موردشون حرف زده بودم

و عجیب‌تر اینکه خوابگاه, نزدیک همون مغازه‌ایه که اینارو از اون‌جا خریدیم


اون روز فکر می‌کردم اولین و آخرین بارمه اون مغازه رو می‌بینم و 

حالا هر روز چند بار از جلوش رد میشم

خیلی وقتا راجع به خیلی چیزا خیلی فکرا کردم و نشد اون چیزی که فکرشو می‌کردم

خب این مغازه هم یکی از اون خیلیا...


+ عیدتونم مبارک :)

۹۴/۰۷/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱)

دیدی گفتم پست نصفه بهتره
اونو بخونیم فکر میکنیم میخندی
اما اینو بخونیم ...
پاسخ:
اوهوم...