پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

185- یک جغد چپ‌دست تولد الهام را تبریک می‌گوید

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

دو سه ماهه شکلات و قهوه و هر چیز کافئین دارو گذاشتم کنار و به جای آب و شیر و آبمیوه و نوشابه, دوغ می‌خورم و نه تنها موقع ناهار و شام دوغ خودم, دوغ سایر اعضای خانواده رو هم می‌خورم و ماست خودم و ماست بقیه رو هم می‌خورم و هم‌اکنون که در حال تایپ و تحریر این متنم یه لیتر دوغ کنارمه و نیم ساعت پیش یه کاسه ماست خوردم و 

خواب؟

هیهات!!!

یعنی زهی خیال باطل!!! 

از بعد نماز صبح که نخوابیدم, 

امشبم کلاً بیدارم و قراره برم در اولین مراسم دعای کمیل عمرم حضور به عمل برسونم

جغدم دیگه! جغد که شاخ و دم نداره!

والا

و اما بعد

به قول فاطمه ما یک مشت چپ‌دستِ فراموش شده‌ایم, 

همان‌ها که غالبا ساعت‌هایشان را به دست راست می‌بندند

از تک صندلی متنفریم و با قاشق و چنگال مشکل داریم

عادت کرده ایم که رفیق چند ساله یمان یکهویی بپرسد " ا؟ تو چپ‌دستی ؟"

ما به قیچی و چاقوهایی که مختص راست‌دست هاست عادت کرده ایم

به ما اتهام می‌زنند که خطِ بدی داریم! و ما می‌دانیم که این دروغِ مفتی بیش نیست 

یک شایعه‌ی دوست داشتنی برای ما بافته‌اند که چپ‌دست‌ها باهوش‌ترند

و به نظرِ ما این دوست‌داشتنی‌ترین شایعه‌ی دنیاست

و ما دخترهای چپ‌دست تنها نسل دخترانی هستیم که لاکِ دستِ راستمان تمیزتر از دستِ چپمان است

و حتی با این ماجرا پز هم می‌دهیم

22 مرداد ، روز جهانی چپ‌دست‌ها مبارک

الهام عزیز, ای نازنین‌ترین سال‌بالایی, ای مامان‌بزرگ‌طور ترین رفیق 

ویرایش‌گر دقیق نوشته‌های من, ای فرشته‌ی نجات پایان‌نامه‌ی من

تولدت مبارک


۹۴/۰۵/۲۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

الهام

فاطمه خودکار بیک

نظرات (۲۳)

روز شما مبارک 
تولد الهام هم مبارک 
:) :) 
پاسخ:
ممنون :)
بهت گفته بودم منم چپ دستم نسرین؟؟؟؟ و البته خیلی خوش خط در حد نستعلیق :)))))
پاسخ:
آری گفته بودی

پس بزن قدش که ما بی شماریم
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰ شن های ساحل
تولد الهام جان مبارک...انشالله ۱۲۰ سالگیش و همیشه سلامت و شاد باشه....
توام انقدر دوغ و ماست نخور لاکتوز زیاد داره زود پیر میشیا بجاش انجیر خشک بخور و لیمو ترش
پاسخ:
من بیبی فیسم
بذار زود پیر شم
چه اشکالی داره
والا!

اتفاقاً الان داشتم انجیر می‌خوردم ولی خشکشو نخوردم تا حالا
اممممم نه.... یه بار خوردم تا حالا
یه بار سهیلا از تبریز برام پست کرده بود
خوردم
خوشمزه بود
سلام بانو جان
زیارت قبول
آهان باید بگم زیارتین قبول اولسون
اقا از وقتی شما رفتین سفر ما واسه شما این افتاده رو زبونمون
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
روزت مبارک بانو جان
تولدت الهام بانوی مهربان رو هم تبریک میگم خدمتشون
ان شاءلله که همیشه نونتون گرم آبتون سرد دلتون خوش لبتون خندون و سلامت و خوشبخت و عاقبت بخیر و سعادتمند باشین و خداوند هر آنچه از خیر و برکت دنیوی و اخروی هست نصیبتون کنه و موفق و پیروز و سربلند باشین و برکت بده به عمر تون و عمر با عزت بهتون بده

پاسخ:
و من عاشق این دعاهاتم
می‌دونستی یا نه؟
خیلی خیلی خیلی مرسی هیام عزیزم

و ما به شما ارادت داریم بانوی اردیبهشتی

پاسخ:
هر چه قدر ارادت میخوای داشته باشی داشته باش
به هر حال من قراره بگم: "ما بیشتر"
اول اینکه زیارت قبول و ما رو هم در اولین دعای کمیلتون، در بهترین جای دنیا دعا بفرمایید لطفا :)

دوم اینکه روز شما و الهام بانو هم مبارک :)

و سوم! تورنادو جان من جدا نگران شدم بخاطر خوردن این همه سردیجات!!! خدای نکرده یه جا کار دستت میده! حداقل شیر رو با عسل و ماست و دوغ رو با نعنا یا پونه بخور(البته میدونم احتمالا از نعنا و پونه هم بدت میاد) ولی در کل خوراکی های گرم مثل خرما یا عسل رو هم در برنامه غذاییت بگنجان برای جبران این همه سردی لبنیات، لطفا :)

پاسخ:
اول اینکه جای شما خالی
دوم اینکه ممنون
سوم هم اینکه درست حدس زدی, از نعناع و پونه بدم میاد
برای شام دوغ خودم که هیچ, دوغ مامانم هم غارت کردم خوردم :دی
من هدایت ناپذیرم, انرژی نذار برای من :))))))
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷ فاطمه (خودکار بیک)
اثری ماندگار از خودکار بیک با اندکی دخل و تصرف :))))


پاسخ:
:))))) اثری ماندگار :دی
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۴ ماهان هاشمی
تنها حرف درستی که در مورد چپ‏دستا زدن، همین باهوش بودنشونه! :))
پاسخ:
آره دیگه
ما خیلی باهوشیم
کیه که قدر بدونه
والا
سلام بانو چپ دست روزت مبارک
منو دعام کن اونجا :( انقدر دلم گرفته
زیارت هاتونم قبول
پاسخ:
سلام
ممنون
جای شما خالی :)
ولی من اعتراف می کنم که یک چپ دست بد خطم و کلاس خط هم تاثیر چندان نداشت.سعی می کنم با خودکار قرمز و آبی و صورتی و نارنجی و....جبران کنم. 
مواظب باش این همه مصرف لبنیات سنگ کلیه نیاره.  
تصویر بیشتر مناسب روز خبرنگار و قلم به دست هاست. ولی خوبه. 
در کل التماس دعا. 
پاسخ:
عه!
پس شما هم چپ دستی!
یکی نیست بگه خب که چی... چپ دستی که چپ دستی
والا

ولی ما بی شماریم
یه روز حقمونو از این راست دستا می‌گیریم
اون تصویر هم خود خود خودمم
مگه من قلم به دست نیستم؟
والا

در کل به یاد همه ام :)
روزمون مبارک ! :))) 
پاسخ:
مبارک :)
الهام خانم جان تولد ِ شما هم مبارک ! ;)
پاسخ:
ممنون :)

+ انگار الهام بدجوری سرش شلوغه که هنوز این پستو نخونده
اصن ما خاصیم...
پاسخ:
بلی بلی ما خاص می‌باشیم
اِ اِ اِ اِ! دیروز تولد الهام بوده؟
الهام جان از همین جا تولدتو تبریک میگم
انشاالله 100 سال دیگه هم به خوبی و خوشی و سرشار از موفقیت داشته باشی :)
پاسخ:
آری
دیروز ولادت با سعادت الهام بانو بود

فکر کنم به نت دسترسی نداره
چون پیامای فیس بوکشم جواب نداده هنوز

نسرین اینستا نداشتم تگت کنم :) دیروزم تازه از راه اومدیم (مشهد چند ساعته) و دوباره رفتیم عروسی الان اومدم بگم روزمون مبارک جانا :)
همزادم :*
پاسخ:
پست نمیذارم خودم ولی یه ندا بدی فالو میکنمت
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ فانتالیزا هویجوریان
با این اوصاف چپ دست ها بیشتر از راست دست هان یا اینکه دور و ور من چپ دست زیاده^_^
نمیدونستم روزمون دیروز بود :(
پاسخ:
پس تو هم چپ دستی
بزن قدش که ما بی شماریم
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۰ لولا پالوزا
تازه میگن چپ دستا خوش شانس ترم هستن حتی! :)
اوخ من عاااااشق جغدم نیگا کن تو رو خدا : http://8pic.ir/images/u0nrz2es8mtzjiassswz.jpeg

روز جهانیمون هپی! ^_^
پاسخ:
عجب! پس خوش شانسم بودم و نمی دونستم :))))
ببخشید دیر دست‌م به نت رسید یا نت به دست من رسید :دی

روزت مبارک (ببخشید دیگه اون موقع نت نداشتم که به موقع پست رو ببینم. نمی‌دونستم) :) خدا زیادترتون هم کنه. راستی برادر من چپ‌دست‌ه، روز علی هم مبارک‌ه پس :)))

خیلی ممنون از توصیفات زیبای شما، و تبریک و لطف‌ت :)

از لطف و دعاهای خوب دوستان هم خیلی متشکّرم.

إن شاء الله همگی سالم و شاد و موفّق باشید :)
پاسخ:
شب به بلاگستان تنها، منتظرت بودم
منتظرت بودم :دی

تو هم مرسی بابت همه چیز
به داداشتم تبریک بگو از طرف من و سایر خوانندگان چپ دست
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۰ آلبرت کبیر
فعلا همین که با دست راستم میتونم بنویسم راضیم از خودم :)))))
در ضمن به دست خط فک نکن ... من خودم ختم دست خط افتضاحم و به راست دستی و چپ دستی هم ربطی نداره :دی
پاسخ:
دست خط من ارتباط مستقیمی با حال و هوام داره. اغلب خوش خطم و اگرم حالم خوب نباشه نمی نویسم کلا
منم چپ دستم!!!!نمیدونستم روز داریییم!!!مبارکا باشه!!!!!!
میگن چپ دستا خوش شانسن!!!ولی واسه من یکی ک تا حالا صدق نکرده!!!
پاسخ:
:)))) معلومه که روز داریم
اصن ما خیلی خاصیم
روز دخترم مبارررکککک!!×!!

پاسخ:
آری
مبارک است.
عه منم دس چپم! یکم دیره ولی روزم روزت روزش مبارک!
پاسخ:
مبارکه مبارکه مبارک
صد سال به این سال ها :))))))
سلام
این تازه بخشی از مشکلات ماست... خیلی هایش را هنوز نفهمیدیم. اینقدر که در دنیای راست دست ها زندگی کردیم و با ابزار آن ها ور رفتیم. دوساله که تو خونه راه می رم و درباره چپ دستها حرف می زنم و بابا دیگه از دستم کلافه شده :| :)
این پست را پارسال در همین روز نوشتم:
http://mydesk.blog.ir/post/%DA%86%D9%BE%D9%88%D9%84
البته امسال در جوار امام مهربانی ها، روزمان یادم نرفت، اما کمرنگ شد...
روزمان بازم مبارک البته با تأخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

پاسخ:
زیارت قبول :)
منم با تاخیر تبریک میگم