پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

+ شما صنعتی شریف درس خوندی؟

- بله

+ چی؟

- برق

+ ارشد چی؟

- تغییر رشته دادم, زبان (به خیلیا میگم زبان, یه وقتایی واقعاً اعصاب و حوصله توضیح دادن ندارم)

+ خب میشه این نسخه رو برام بخونی؟

- والا تخصص من زنان زایمان نیست, PH یه چیزیو باید اندازه بگیرن, ببخشید, متوجه نمیشم چی نوشته

+ می‌دونی واریس چیه؟

- اسم میوه است؟ آهان یه نوع شیرینیه؟

+دکتر گفته پام واریس داره, ایناهاش ببین چه جوری شده

- من: !!!!! :(((((((((( خدایا این شادی‌ها را از من نگیر, یا رب العالمین, یا ارحم الراحمین!

۹۴/۰۵/۱۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

خانم امینی

نظرات (۱۴)

سلام چپ دست خانم

دیگه هر کی مامان بزرگ داره باید بلد باشه واریسو دیگه این تخصص نمی خواهد عزیز

با لبخند و چشمک

پاسخ:
سلام
مامان بزرگ ندارم کلاً
فقط میرم خونه‌شون
ولی اون موقع هم که مامان بزرگ داشتم همچین چیزی نداشتن :(
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۹ فاطمه (خودکار بیک)
خدایا این شادیا رو کلا به هم ضیمیمه کن همزمان از ما نگیرشون :))))
پاسخ:
آمین
آقا دیگه باید بدونی واریس چیه :دی

پاسخ:
به ولله نمی‌دونستم
الان سرچ کردم فهمیدم
زبانه چی؟:)

چند روز پیش تو سالن مطالعه دختره پرسید رشتت چیه
گفتم مخابرات
میگه چه کدی وارد کنم که مزاحمی زنگ میزنیم شمارمون نیوفته؟!

و من تو فکرم...چرا اساتید کاربردی درس نمیدن
درسی که به درد جامعه نخوره درس نیست دانشگاه نیست :)

دقیقا خدا این شادیا رو نگیره از ما!
پاسخ:
زبان خاصی نیست
زبان‌شناسی گرایش اصطلاح شناسی
اینو ببین:
http://linguists2b.mihanblog.com/post/484

:)) عالی بود!
پاسخ:
:))))) عالی؟
فاجعه است خواهرم
فاجعه
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۴ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
نه یادم نمیاد گفته باشی شریف خوندی ^_^
ولی اینجا نوشتم |:
××
ینی یه دانشجوی برق نباید بدون واریس چیه؟! مگه میشه؟!
اصلا نصف برق در مورد واریسه!
پاسخ:
:))))))))))) یه سر به پروفایلم بزنی بد نیستااااااااااااااااا
من فقط سینوس کسینوس و kcl , kvl بلدم :دی
دیدم
رشته ی جالبیه موفق باشی

ولی چرا نمیدونی واریس چیه آخه؟:)

یه لینکی رو دوست دارم بزارم در مورد صعود آتی گروه کوهنوردی ام اس سنتر

اینستاگرام ام اس هایکینگ

گدشته از واریس:) امیدوارم دید درستی نسبت به " ام اس" در جامعه به وجود بیاد.
پاسخ:
:) ممنون!
نسرین؟
دارم ازت نا امید میشم بخدا:|
اصن فرض کنیم تو نه برق خوندی نه هیچی چیز دیگه ای
واریس؟؟نمدونی واقعا؟؟اطلاعات عمومیت در چه حده خواهر؟:)))

پاسخ:
یه زمانی خدای جدول حل کردن بودم
اونم نه هر جدولی
جدولای خفن و تخصصی
همه رو هم حل می‌کردم
البته اون موقع 10, 12 سالم بود
سلام
زبانشناسی رو طیف گسترده  ای از دوستای من که کامپیوتر بودند تغییر دادن بهش . اکثرا هم با شما همدانشگاهی بودن. 
باز هم اکثرا طرفدارا پرو پا قرص  نوام چامسکی. 
ولی هرچی فکر کردم یک مهندس و زبان شناس چرا باید راجع به واریس ازش سوال بشه متوجه نشدم. 
پاسخ:
سلام
گرایش من زبانشناسی رایانشی نیست, اصطلاح شناسیه, ترمینولوژی

در مورد واریس راستش ایده ای ندارم
لابد فکر کرده هر آدم تحصیلک‌رده ای باید از زنان و زایمان و بیماری ها هم سر رشته داشته باشه
سلام نسرین جان . منم رشته ام زبان شناسیه.  اصطلاح شناسی و امسال تو انتخاب رشته زدی؟؟ کدوم دانشگاهها داشت؟؟؟
پاسخ:
سلام
این گرایش از امسال ارائه میشه
10 نفر فقط تهران
که چون تعدادمون کمه کلا کلاسا فرهنگستان تشکیل میشه
شما ارشدی یا کارشناسی؟!
کدوم دانشگاه؟!

چه خوب. من ارشد هستم . کارشناسی زبان شناسی نبود فکر کنم قبلا. الان مگه هست؟؟؟

من دانشگاه اصفهان بودم بنا به دلایلی نشد برم دوسال محرومم تا امسال دوباره کنکور بدم. نتایج امسال مگه اومده؟؟؟

پاسخ:
چون 10 نفر پذیرش داشت و اولین بار بود مصاحبه داشتن و منم تو مصاحبه قبول شدم, 
هنوز نتایج ارشد نیومده
ولی اونایی که رتبه شون میرسید برای مصاحبه همه شون زبان شناسی بودن جز من
اتفاقاً یه دختره از دانشگاه اصفهان اومده بود کارشناسی زبانشناسی بود
نسرین جان زبانشناسی فقط در مقطع ارشد و دکتری پذیرش داره. اونم شاید از گروه زبان اومده . من خودم مترجمی خوندم اما ارشد و گرایش زبان شناسی شرکت کردم.
پاسخ:
والا من در مورد رشته های انسانی چیزی نمی‌دونم
ولی دقیقاً یادمه دختره می‌گفت کارشناسی زبانشناسی خونده
البته تا اونجایی که من می‌دونم ایران فعلاً دکترا نداره

دکتری داره نسرین. دانشگاه علامه دکتری زبانشناسی داره. منم اطلاعاتی نداشتم وقتی وارد رشته زبان شدم اطلاعات بدست آوردم. امیدوارم موفق باشی واقعا رشته خوبیهه عاااالیییی توپ من عاشقشم

پاسخ:
چه خوب که دکتری داره :))))
ممنونم :)
تو هم موفق باشی عزیزم
خخخخ
پاسخ:
:)))