پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
در راستای ترک اعتیادم به تکنولوژی! این سری که اومدم خونه مامان بزرگم اینا،
نه تنها اینترنتشونو شارژ نکردم، بلکه لپ تاپم نیاوردم حتی
عوضش کلی سرگرمی جدید از جمله آب دادن به گل ها و دسته گل به آب دادن کشف نمودم
+ نصف خواننده های اینجا امسال کنکوری بودن
شنیدم نتایج اعلام شده
امیدوارم هر کی به اندازه تلاشی که کرده نتیجه گرفته باشه :)
۹۴/۰۴/۳۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۷)

الان با این پستم اومدی یه نخ سیگار بکشی دیگه :دی
پاسخ:
آره دقیقاً :))))))))
یه نخ یا یه پک حتی
۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۳ فاطمه (خودکار بیک)
ناخواسته داری مارم ترک میدیااا
پاسخ:
:))))) نه بابا! یه پک دیگه بزنیم باز معتاد میشیم :دی
والا
برگرد بابا!
پاسخ:
برگشتم :دی
5 روز ترک کردم ، 5 روزِ کامل 
منُ ببین انگیزه بگیر :))) 
پاسخ:
:)))
من برگشتم :دی
با قدرت!!!
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ شن های ساحل
پس ترک شکستی :))))))))
سلام خانوم
ببخشید میخواستم بپرسم شما از رشته برق شریف که هستین راضی هستین؟
یا اگه برمیگشتین یه رشته دیگه میرفتین؟
پاسخ:
سلام
من امسال فارغ التحصیل شدم
ولی راضی ام
ینی دوستش داشتم
بازم برگردم چند سال پیش همین برقو میخونم

بستنی رو که دیدم ،یادت افتادم:)
http://s6.picofile.com/file/8202044234/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B3%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B7.jpg
پاسخ:
مرسی
من عاشق بستنی ام