پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

همه رو نوشتم؛ تموم شد! 

خداروشکر!

برم یه چرتی بزنم... فردام روز خداست

حدوداً هشتصد تا فعل پیدا کردم که چهارصد تاشون مجردن :)))) الهی بمیرم براشون! مجردن :)))

 فقط این آیه 40 یه "ان تکُ" داشت, متوجه نشدم تکُ چیه و چه جوریه و دیگه نتونستم تجزیه تحلیلش کنم

مغزم داره ارور 404 میده!

نمی‌دونم می‌دونید یا نه, فعل اگه اولش واو و یا و الف داشته باشه بهش میگن مثال, 

وسطش این‌جوری باشه اجوفه, اگرم آخرش باشه بهش میگن ناقص

حالا اگه دو تای اولش یا دو تای آخرش این حروفو داشته باشه لفیف مقرونه

اگه اولی و آخری این‌جوری باشن لفیف مفروق

کلاً به اینا میگن معتل که نحوه صرفشون رو اعصاب آدم ترد میل میره

یه فعل هم داریم أویَ که همه‌ی حروفش مشکل اعلال دارن! ینی هر سه تاش!!!

به این یارو میگن مهموز لفیف مقرون

هفته پیش استاد قبل از اینکه راجع به اعلالش توضیح بده معنیشو پرسید؛

تا ملت بیان فکر کن و حدس بزنن و به مغزشون فشار بیارن, گفتم از مأوا میاد ینی پناه بردن

و لبخند پیروزمندانه‌ای زدم چنان که گویی اتمی چیزی کشف کرده باشم!

آخ... داشت یادم می‌رفت... زیارت عاشورای امشبو نخوندم هنوز... 

خیلی خسته‌ام... بمونه صبح می‌خونم

3 ساعت خواب در شبانه‌روز کافی نیست :((((

۹۴/۰۷/۱۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 1

نظرات (۶)

اول! :تلافی! :دی ی ی ی ی
پاسخ:
تلافی :)))))
۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۶:۱۸ النا بانو
موفق باشی :)))))
واقعا عربی سخته:(
پاسخ:
کماکان معتقدم شیرینه
این افعال چقدر چیز میز دارن و من نمیدونم :))

3 ساعت خواب؟! خیلی کمه خب..
پاسخ:
خییییییییییییییییییییلی :(
ظهرام نمی‌خوابم
وااااااااااااااااااااااااااااای!


واقعا معرکه ای! واقعا میگم!!!!
از خودم خجالت میکشم وقتی اینجا رو میخونم! من حجم کاری تو رو دو روز اگه میداشتم خودمو خودکش میکردم یقینا!!!!!
پاسخ:
:دی
من دیگه عادت کردم
شاید باورت نشه اگه بگم نسیم (هم اتاقیم) خوابیدن منو ندیده!
ینی بعد از نسیم میخوابم قبل از نسیم بیدار میشم
ظهرام نمی‌خوابم
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ فاطمه (خودکار بیک)
عیییییییی اینا رو داریم میخونیم مااا
هنوز به اون درجه سختی که تصورم بود نرسیده البته
پاسخ:
اعلال کلاً سخته
فکر کنم لفیف و اینارو نخونید دیگه
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
نه لفیف نیست تو درسمون ولی من گیر سه پیچ دادم معلممون توضیح داد
پاسخ:
:)))