پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


دوستانی که طرز تهیه این دسرو خواسته بودن:

یه قاشق نشاسته, یه لیوان شیر, دو سه قاشق شکر رو بریزید تو قابلمه 

و در حرارت ملایم اجازه بدید قوام پیدا کنه (یه ربع ده بیست دیقه ای طول میکشه)

وانیل و پودر شکلات هم مستحبه :)

اگه با چهار لیوان شیر درست کردید یه دونه تخم مرغم اضافه کنید که خوشمزه‌ترش کنه (اینم مستحبه)

و من الله توفیق!

۹۴/۰۷/۱۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۵)

۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۲:۰۷ رگـ ـهــا
قسمت های دیگه چیزای ساده تر آموزش بده 
که مثلا به گاز نیاز نداشته باشه :))))))
پاسخ:
:)))) سالاد شیرازی بلدم
یادت بدم :دی

نوش جونتون.
اونوقت الان میخوریش ؟
یا خدا :))

+نشاسته ؟o_O
پاسخ:
:))) زمان برای من مفهومی نداره
مثلاً الان 6:59 صبه و دارم به کامتا جواب میدم و میرم کیک درست کنم

به هم اتاقیاتم میدی؟!
لازم شد که با هم هم اتاقی شیم :))))
پاسخ:
:)))) برای همین همیشه دو تا درست می‌کنم
۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۶:۲۸ هولدن کالفیلد
یک ربع "ده" بیست دقیقه؟
یعنی توالی زمانیش همینجوری با همین توالی توی حلقم! :|
پاسخ:
:)) هر موقع قوام اومد شما عملیاتو متوقف کن
۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۴ هولدن کالفیلد
ضمنا دیروز پایین به بالا بود، امروز بالا په پایین، این چه وضعیه؟ :|
پاسخ:
حتی ممکنه از وسط به اول و آخرم باشه
بستگی به دنده ای که اون روز از اون دنده از خواب برمی‌خیزم داره
این چیزا توی خوابگاه که بعضی وقت ها علف هم پیدا نمی شه خیلی می چسبه :P :D

پ.ن. ما بعضی وقت ها زعفران هم میریزیم رنگ بده بهش.
پاسخ:
با کمترین امکانات خواهرم!
کمترین!!!
زعفران کمترینه؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۰ رگـ ـهــا
برای شروع سالاد شیرازیم خوبه ! 
فقط تووش چاقو داره دستمو نبرم یه وقت ! :)))))
پاسخ:
:)))))
همون جوری بخور خب
فقط قبلش بشور
از خونه نمیاری؟
من این چیزا که توانایی خرید اینجا ندارم از خونه میارم. حتی گوشت فریزری :| :D
پاسخ:
:))))) اون اوایل آره
مامانم برنجو می‌پخت می‌آوردم
ولی الان زورم میاد لباسامم از خونه بیارم :))))

از این جا می‌خرم
فقط ترشی و لواشکو از خونه میارم
من بعضی وقت ها سیب زمینی و پیاز هم از خونه میارم!=))
یه مدت به این نیتجه رسیده بودم که پیازهای تهران "پوک ن" !!

پاسخ:
:))) اوایل که زود زود می‌رفتم و با ماشین خودمون برمی‌گشتم منم می‌اوردم ولی الان کمتر میرم و تنها میرم و میام و برای همین سعی میکنم سبکبار باشم
در حد یه لپ تاپ 
اوه چقدر هنرمندی شما...آب از لب و لوچه مون آویزون شد صبح جمعه ای
 مرسی از دستور خوب و توضیحات کامل و جامعتون :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
من رفتم پشت سر هم پست بزارم یکم ریا کنم :))))))))
نمیزاری که!
پاسخ:
ای تف به ریا
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۲ شن های ساحل
به روح اعتقاد داری آیا؟ :)...اخه الان که خیلی گشنمه چرا باید اینارو ببینم هان این از این اونم از کیک هات..خیلی خوشمزه به نظر میرسن ..هی
پاسخ:
آسونه
پاشو خودت درست کن
اگه وقتشو داشتم و صد البته حوصله ش رو امتحانش میکنم درست کنم ببینم چ مزه ایه
پاسخ:
:) خوشمزه است
به امتحانش می‌ارزه
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۰ اسی بولیده

من اینو خونه مامان بزرگم درست کردم طوری که مواد لازم برای1لیوان شیر رو برای4 لیوان شیر استفاده کردم!!

هرکاری میکردم غلیظ نمیشد،چند بار نشاسته اضافه کردم بازم رقیق بود

اینقدر ناراحت بودم که گریه م گرفته بود:(

همش با خودم میگفتم نسرین خدا بگم چیکارت کنه با این دسر یاد دادنت:/

دخترخالم میگفت ناراحت نباش ، بریزش واسه گربه ها خودتم متواری شو!!

خلاصه همه خوردن و جالب اینجاست که خییییلی هم خوششون اومده بود!!

طوری که فرداشبش هم درخواست این دسر رو دادن!!

این بار غلیظ درست کردم اما همه میگفتن اون قبلیه بهتر بود:))

پاسخ:
:)))) نوش جونتون

راستی باران کارت داشت، ایمیلتو چک کن
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۸ اسی بولیده

آره عزیزم دیدم:)

ممنون از زحمتت گلم:*

پاسخ:
:)