پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

تا حالا سابقه نداشت من دو روز سوپ و آش و مایعات نخورم و خبری از سالاد و سبزی و ترشی کنار غذام نباشه؛

خوش خوراک نیستماااااا, ولی خب به کیفیت غذا خیلی اهمیت می‌دم (و کمیتش اصن برام مهم نیست)

به قول مامانم, من از گشنگی بمیرم هم حاضر نیستم به نون و ماست و پنیر و نیمرو اکتفا کنم


الانم به طرز فجیعی دلم آش رشته میخواد و به معنای واقعی کلمه هیچی ندارم 

چون دو روزه خرید نکردم و الان فقط هفت هشت ده تا کنسرو دارم و دیگر هیچ

البته دقیق‌تر که فکر می‌کنم می‌بینم سه تا تخم مرغ و سس هزار جزیره و پنیر و نون و نمک هم دارم

و چند تا سیب‌زمینی

این آش آش‌خونه ولیعصر و آش نیکو صفت انقلاب خوبه هااااااا ولی هیچی دستپخت مامان نمیشه

برم یه کم سبزی و حبوبات بگیرم برای شام آش درست کنم

حالا ببینم چی از آب درمیاد


بخندیم: به مامانم میگم گشنمه؛

میگه: عزیزم نون هس، تخم مرغ هس، روغنم هس، 

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور! 

به نظر شما پیتزا درست کنم یا قرمه سبزی؟ :))))

۹۴/۰۷/۰۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مامان

نظرات (۱۳)

فسنجون! :))))
 
پاسخ:
آره چرا به فکر خودم نرسید...
من برگشتم خونه دیشب :| دارم فقط میخورمااااااااااااااا
پاسخ:
:))))))) نوش جون
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ مستر نیمــا .
یخچال دانشجویی باید با لونه یه پرنده توی کویر لوت هیچ تفاوتی نداشته باشه
فقط توش تخم مرغ پیدا بشه و بس!!!

به این یخچال میگن یخچال دانشجویی
برید از خدا بترسید با اون یخچالتون :)))
پاسخ:
مستر این کجاش خوبه؟
یخچال ترم اولمون فریزرم داشت :(((((((((((((
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ نگــ ❤ـار
در عوض ما الان مقادیر زیادی آش رشته تو خونه مون داریم !
پاسخ:
نوش جونتون :دی
منم چند ساعت دیگه نوش جونم میشه
با پاراگراف اول ابراز تشابه می کنم :))
من حتی با خودم کنسرو نمی برم خدایی نکرده مجبور نشم بخورمشون! :D

امان از وقت هایی که آدم دلش آش ِخونگی میخواد :|
خدا قوت ^ ^
پاسخ:
:)
دارم سبزیاشو پاک میکنم
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ فاطمه (خودکار بیک)
میخواستم یه چی بگم یادم رفت :|
پاسخ:
آخی :))))))))
الهی بمیرم برات :دی
خوبه شما یه زمانی یخچال پُر بوده ما که از همین الان 
خالیه و با تخم مرغ و روغن همه چی درست میکنیم و پر یخچال 
بطری آبه! 
پاسخ:
:))))))) با تخم مرغ و روغن همه چی میشه درست کرد
به همین سوی چراغ قسم :دی
آها یادم رفت بگم چای دم کردم! در خدمتیم :)
پاسخ:
:دی
مرسی
من فقط تو آب جوشی که تو کتری خودم جوشیده باشه چایی میخورم
سلام 
فقط تو یخچال دانشجوهای ارشد این همه کنسرو پیدا میشه :))
اونم اگر از نوع ماهیش باشه :))

ارشدی هستین دیگه ؟:)))
تو تهران ؟
احساس میکنم حتی وارد خوابگاه تونم شدم اگر تهران باشه :))
پاسخ:
نچ!
دانشجوی ارشد تهرانم ولی خوابگاهم یه جای دیگه است
کنسروامم ماهی نیست قرمه سبزی و خورشتای دیگه است

نچ چی ؟:))
حالا شاید امسال کیفیت کنسروها رفته بالا.
اصلا یه سوال ؟
خوابگاه شما کنار یه هتل نیست ؟:))
میخوام ببینم اومدم یا نه :))
جدا اگر هست بگین هست :))



+عاقا من اگر پست رمز دارتون همچنان نخونم ناراحت که نمیشین ؟:))
البته بعدا میخونمش ولی الان نه :))

پاسخ:
کنار هتلو رفتم دیدم آسانسور و حمومش خوب نبود اومدم خوابگاه روبه روییش

نه بابا ناراحت نمیشم
ولی جواب همه ی سوالات اون توئه!


دیدی حس گر من بیراه نمیگه :))
موافقم کنار هتل اصلا آسانسورش ضایع بود حمومش رو نرفتم ولی شنیدم ضایع است .
بهتر که دراومدی ؛ ))
اینو نپرسم میمرم حالا جواب ندین عیبی نداره بعد اون پست رمزدار میخونم مگه روبروش هم خوابگاه داره ؟o_O
جدیده :)

باشه میخونمتون در اسرع وقت :))
ممنون بابت پاسخگویی :))

پاسخ:
:دی
اول باید همه ی اون پستارو بخونی و امتحان بگیرم و اگه قبول شدی بعدش جواب میدم
پیفستراگانف
پاسخ:
:دی
تو میخواستی خوبگاه رو عوض کنی مگه عوض کردی ؟ من یدمه توی اون پست گفتی من نمیتونم اینجا بمونم و باید برم بگم خوابگاهمو عوض کنن ولی دیگه از تغییرش نگفتیا من فکر میکردم همونجایی که آسانسور و خمومش داغونه موندگار شدی تا الان تو کمنتا فهمیدم چه خبره؟!!!!
پاسخ:
:)
نه دیگه اصن اونجا نرفتم که بمونم
اونجارو دیدم و
درخواست دادم از همون اول برم یه جای دیگه (ینی خواگاه روبه روییش)