پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

293- Sakladım Bunu Kendimden

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
آخرین کشتی

Geri Dönersen Dön Ben Burdayım
اگه میخوای برگردی، برگرد من اینجام

Karşıdan Karşıya Son Vapurdayım
توو آخرین کشتی ایم که از این طرف به اون طرف میخواد بره

Yerim Belli, Yurdum Belli
جا و مکانم معلومه

Biraz Gururda Biraz Mağrurdayım
یه ذره تو غرور یه ذره تو مغرورم

Değişmedi Hiç Birşey Bu Gönülde
تو این دل هیچی عوض نشد

Eskiden Nasılsa Şimdide Öyle
قبلنا چجوری بود الانم همونجوریه

Özledin mi Benim Kadar Haberim Yok
خبر ندارم اندازه ی من دلت تنگ شده یا نه؟

Değişiyor Ama Gizliyor Gönülün işi Böyle
کار دل همینه، عوض میشه اما نشون نمیده

Sana Hala Veda Edemedim
هنوز ازت خداحافظی نکردم

Gönülsüz istedim Unutmasını Gönlümden
با بی میلی از دلم خواستم فراموشش کنه

Yastıklarda Uykuda Uyandı Yatağın Acısından
از درد تخت خواب از خواب بیدار شد

Dönmeni istemiştim Ben
میخواستم که برگردی

Sakladım Bunu Kendimden
اینو تو دلم نگه داشتم
۹۴/۰۷/۰۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۸)

من دارم !! جدیدا تنبل شدم ولی دارم :))
پاسخ:
خب خداروشکر! :)
بریم سراغ سایر مفقودین
ساعت ثبت پستت تو حلقم! چرا اینجوریه؟ D:
پاسخ:
خب ساعتش درسته دیگه
چشه؟
اون بالا نوشته موقع ثبت کامنت: پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
در حالی که ساعت اصلی پستت قبل از کلیک برای نظر دادن نوشته: ۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۹
:P

پاسخ:
خب 12:39 قبل از ظهر همون 00:39 هست دیگه
منظورش am هست
می دونم عزیز. تا حالا بهش برنخورده بودم که قبل از باز کردن بخش کامنت یه مدل دیگه هست ساعت و وقتی باز می کنی یه مدل دیگه!!! جای یه بنده خدا خالی بزنه پس گردنم و بگه به چه چیزایی توجه می کنی:))))
پاسخ:
خودم این جوری تنظیمش کردم
جالبه:)

خب من برم سراغ وب خودم می خوام پست عکس بذارم. مجدداً تشکر بابت رمز عزیز یه بنده خدا رو از یه فضولی شدید رهانیدی.. نمدونی که؟ :))
شبت خوش جیگر. 
پاسخ:
شب عالی پرتقالی
با سلام، دینا هستم، فاقد هرگونه رمز
پاسخ:
100 باررررررررررررررررررررررررررررر برات کامنت گذاشته بودم دینا خانوم
دوباره فرستادم برات

سلام و علیکم :))
تازه فهمیدم شما همون شباهنگ هم هستین :دی 
یه روح در بدن :دی (نیشخند )

ممنون بابت آدرس :))
به به میبنم که اسم ما هم تو پست تون ثبت شده :))
یعنی نام بیشتر اسامی که نام بردین  جزء دوست های مشترک بودند و من بی خبر از همه جا :))
مثل مگی جان ، یکتا جان ، خاتون عزیز و مستر نیما که پیشوندش خیلی سخته و سایر دوستان :))
ولی این نسیم کیه ؟:))
اسمش آشنا بنظر میرسه :))
اوهه چه صف طولانی اینجا وجود داره یا خدا :))

پاسخ:
سلام!
ینی تو مسلمون نیستی باران!!!
کشتی منو!!!

نسیم, خواهر شوهر مطهره هم دانشگاهیم
نسیم الان سال اول دانشگاهه - لینک وبلاگش تو پیوندا هست
ببینم نکنه تو خواهر مطهره ای؟
یا اون یه باران دیگه است؟

پست 228 رو هم بخون بی زحمت

اول بگو چرا مسلمان نیستم ؟ o_O
چرا کشتمت ؟:دی o_O

+نه اون نسیمی که من میشناسم داداشش خیلی کوچکه و مجرده :دی 
پیش بسوی پست تون :))
سوال هامو جواب بده برمیگردم :))

پاسخ:
تو مسلمون نیستی یه اصطلاحه!
ایناهاش:

http://www.aparat.com/v/RFd1X/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%A7%DB%8C_%D8%B7%D9%86%D8%B2_%D8%AF%D9%88_%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B7%D9%86_%D8%B3%D8%B1%D9%87_%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C_(%D8%AA%DA%A9_%D8%AF%D9%84_%D9%85%D9%86

آخه آدرس نمیدادی و آدرس میخواستی

تو این دریای عظیم من آخه پست 228رو کوجا پیدا کنم بابا خب لینکشو میشه بیزحمت برام بزارین :))
یا حداقل بگین مربوط به چه تاریخی هستش :))
ممنون.
باور کنین سخته پیدا کردنش :))
ممنون 
پاسخ:
http://nebula.blog.ir/post/228/228-%D9%85%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9%D9%85-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86


رمزشم که می‌دونی, با T بزرگ!
این که میدونم یه اصطلاح‌ هستش ولی نمیدونستم چرا در مورد من بکار بردین :))
خب چکار کنم من یه سر داشتم و هزار سودا :))
ببخشید ممنون.


+لینکشو اینجوری که تو آپارات گذاشتی برام نذارین ها مستقیم بزارین ممنون میشم:))
هر چند نخونده میدونم چی تو اون پسته :))
ولی خب کنجکاوی نمیذاره که ..:دی 

پاسخ:
ینی چی مستقیم بذارم؟
مستقیمه دیگه!
تاریخ 13 شهریور
ای جانم عزیزم :(
 منم میاد زودی 
برمیگردم به نوشتن
مستقر شم :(
پاسخ:
:) ایشالا
منم رمزتو دارم :)
پاسخ:
اسمت که تو لیست بود...
فیدبکم داده بودی قبلا

۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ دختر حــَوا :)
چرا همه جا جغدی شده؟ :))
پاسخ:
:)))))))))))) یکی دیگه از القابم جغد شبه
ستون سمت چپ توضیح دادم :دی
Hello
من اتفاقی یافتمت ☺
تو هیچ گروهی هم جا نمیشم
پاسخ:
فاطمه 4 :)))))))))))))
خوبی؟
یه آدرسی بده رمزو بفرستم برات
همون ایمیل یا وبلاگ همیشگیتو بده
میگم چطو حفظ کردی اسم کسایی ک رمزو دارن ندارن و بقیه رو؟
اصن حفظ هم نه!! چطو حوصلت شد اسم این همه ادمو بنویسی؟!!

پاسخ:
بالاخره الکی که شباهنگ نشدم :دی
مدیریت من حرف نداره
اون دو نفر آخر تو حلقم
همین میشه دیگه ،طرف رفته بوده زیارت هی میگه من یه بچه خوب میخوام ،چند بار تکرار میکنه ،که آخر شب خواب مبینه که لامصب اول ازدواج بکن بعد
پاسخ:
:))))))
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۶ ملکه شیشه ای
سلام سلام سلام :))
در راستای فیدبک گذاری بگم که اولین صفحه ای که هر بار کانکت میشم با اینترنت پیزوری همراه اول :| چک میکنم صفحه ی شباهنگ میباشد ^__^ بله من همچین موجود وفادار و ساکت و بی ادعایی هستم ^__^
پاسخ:
:))))) شیطون!
پس چرا صدات درنمیومد؟ :)))

مرسی
لطف داری
سلام ، من همیشه میخونمت ، حتی وقتایی که بعد از چند روز میام سراغ وبلاگ و پست ها ، یکی از سه وبلاگی که اول از همه آدرسشُ وارد میکنم همینجاست ، گرچه خیلی کم کامنت میذارم ، اما میخونمت و لذت هم می برم :)*
پاسخ:
سلام
ممنون
لطف داری :)