پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

سلام دوستان

من به تازگی مدرک تافلم رو گرفتم

نمونه ای از کارهام رو می‌تونید در زیر ببینید

اگر مایل بودید کارهای ترجمه تون رو به من بسپارید

His friends

دوستان هیز

Velocity

شهری که مردم آن از هرموقعیتی برای ولو شدن استفاده می‌‌کنند

Categorize

نوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ می‌‌شود

The man who owns a locker

مرتیکه لاکردار

Black light

سیانور

Refer

فرکردن مجدد مو

Good one

وانِ بزرگ و جادار

Sweetzerland

سرزمینی که مردمانش زیاد زر می‌‌زنند اما به دل‌ می‌‌نشیند

Accessible

عکس سیبیل

Subsystem

صاحب دستگاه

UNESCO

یونس کجاست؟

Good Luck

چه لاک قشنگی‌ زدی

Good Luck on exam

به هنگام امتحانات لاک قشنگی زده بودی :))))))))))))))))))))

Endoscopy

از ته کپی‌ کردن

Legendary

اداره محافظت از لجن و کثافات شهری

What the hell

چه دانه خوشبویی

Free fall

فال مجانی که بازارش در ایران خیلی داغ است ولی مجانی نیست

Long time

در حمام ، زمان پیچیدن لونگ را گویند

Long time no see

دارم لونگ می‌‌پیچم، نگاه نکن!!!

۹۴/۰۷/۰۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

واژه‌ها

نظرات (۱۰)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۸ مستر نیمــا .
تکراری ولی خیلی دوست داشتنی
پاسخ:
:)))) راستش از پارسال می‌خواستم پست کنم اینو نمی‌دونم چرا امروز فردا می‌کردم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۶ ✿شمیم زندگی✿
حتمابهت اطلاع میدم برای ترجمه :)
پاسخ:
چون اولین مشتریم هستی 50 درصد تخفیف میدم
صد در صد
پاسخ:
برای شما هم 25 درصد تخفیف میدم
:)))))
پاسخ:
به شما به خاطر پایان‌نامه ام 100 درصد تخفیف میدم
وای چه بامزه :)))
پاسخ:
:دی شمام 12.5 درصد تخفیف!
:)))))))
پاسخ:
:دی
ای جان ای جان چقدر هدر وبلاگ و عکس پروفایلت قشنگه نسریــن جان :))
پاسخ:
:) ستون سمت چپ توضیح مختصری هم دادم
علاوه بر القابی که داشتم جغد شب هم یکی از القابمه
وای ننــــــــــــــــــــــــه چه جغدهای قشنگی.. :))
پاسخ:
:دی
یکیش منم
به توضیح ستون سمت چپ مراجعه شود
مضراب جان رمز پستارو برات کامنت گذاشتم
اگه رسید یه ندا بده
نمی‌دونستم ینی حواسم نبود که نداری 

+ به جان خودم کامنتات نرسیده
الانم یهویی متوجه شدم رمز نداری
=))

مردم از خنده
پاسخ:
نه!!!!!!!!!!!!!!
تو نباید بمیری
این جوری من تنها می‌مونم

برای تو هم یه تخفیف 100 درصدی در نظر می‌گیرم
مقاله هاتو بسپر به خودم
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۸ فانتالیزا
وات د هل به به من خیلی دوست دارم هل رو :)))
پاسخ:
:)))) اونم تو رو دوست داره