پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

این دانشگاه جدید که بهمون ناهار نمیده, خوابگاهم چون خوابگاه یه دانشگاه دیگه است شام نمیده به من

حالا نه که اون موقع که میدادن خیلی می‌خوردم...

مادرخانوم محترمتم که والده بنده باشه دیگه غذا فرستادن و اینارو تعطیل کرده!!! :دی

گذشت اون روزایی که برنجِ پخته از خونه می‌آوردم!

ایناهاش ببین: این عکس مهرماه 89 ه؛ داشتم می‌بردمشون خوابگاه!!!



غذای بیرونم یه حدی داره خب

هم مقرون به صرفه نیست هم این سوسیس و کالباس و همبرگر و ناگت و اینا معده مو به هم می‌ریزه

تو که نمی‌دونی تو این دو هفته چی کشیدم!

از این رو! دیشب دست به قابلمه (ماهیتابه) شدم و

 تصمیم گرفتم با پودر آماده کتلت و سیب زمینی سرخ کرده و مرغ و قارچ و اینا برای ناهار امروز چاره ای بیاندیشم

و نتیجه اش شد این:


الانم اومدم دانشگاه سابقم برای بهره مندی از اینترنت (چون این خوابگاه و دانشگاه جدید فعلا نت نداره)

ینی نت داره ها, ولی شماره دانشجویی‌م فعلاً براشون تعریف نشده و اکانت ندارم

مخلص کلام اینکه الان که دارم دستپختمو می‌خورم, یاد یکی از فانتزیام افتادم :دی

یکی از فانتزیام اینه که وقتی میری سر کار برات ناهار درست کنم بذارم تو کیفت!

خعلی حال میده :دی

ینی یه همچین کدبانویی هستم من!

خب دیگه کم کم پاشم برم فرم تطبیق کارشناسیمو از دکتر ف. بگیرم ببینم تاییدش کرده یا حالا حالا ها کار دارم

۹۴/۰۷/۰۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

دکتر ر. ف.

مامان

مراد

نظرات (۱۰)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۲ شن های ساحل
نوش جان..قیافه اش که خیلی خوشمزس
پاسخ:
اوهوم
خوشمزه است :دی
فرستادم :)
پاسخ:
دریافت شد.
کتلتت عین سبوسه شده
پودرشو آماده گرفتی؟!
پاسخ:
آره دیگه طعم کتلت میده 
ایناهاش:


http://www.piazar.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________524abc3a84fe6.png
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ النا بانو
اول اینکه بذار یه چیزی یادت بدم بدردت بخوره
اول اینکه میتونی واسه چند وعده برنج آبکش شده توی یخچال نگه داری و بقدر همون وعده دم کنی
کنسرو هم توی بازار هست میتونی بخری
اگه نه قبلا بهت پیراشکی یاد دادم میتونی اونم راحته آماده کنی
این فست فود و اینارم بذار کنار که هرچی سرطانه مال همیناس و الا کی قبلا اینهمه سرطان بود؟
برنج پخته مزه ش توی یخچال بمونه بد میشه ولی آبکش نگهداری کنی وقتی دمش میکنی مثه برنج تازه س و اینکه یه خورده دون تر بردار چون اگه بمونه مثه وقتای دیگه وقت دم کردن خمیر میشه 
پاسخ:
با تشکر :دی
باس خوشمزه باشه.. حیف که دورم وگرنه خراب می شدم سر ظرف غذات.. شکمو و خمبه هم خودتی:))
پاسخ:
:دی
بفرما در خدمت باشیم
سه تاشو خوردم سه تاش مونده


میخونمت ولی نظری ندارم
نوش جون
پاسخ:
مرسی
خواستی به داداشت بگو بیاد جلوی سالن مطالعه سمبوسه بدم بهش :دی
اودا مَنیم بیر گَردَشیم! والاه :))))
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ فریال میم
ایشالا پدرشون زود برگرده پیش کدبانو خانوم
:)

پاسخ:
برگرده عبارت درستی نیست
چون اصن نیومده که بره و بخواد برگرده :دی
من هفته پیش یادم رفت که شام رو رزرو کنم 
فقط ناهار میلومبوندم! 
درد گرانیه والا این بی غذایی و بی نتی! 😂
پاسخ:
خیلی گرانه هم گران!
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۶ فانتالیزا
واییییی چه حوصله ای من تو خونه هم باشم کنار غذا حوصله م نمیکشه به سالاد و کاهو و اینا فه قط خیارشور اونم چون خیلییییییی دوست دارم :))))
پاسخ:
خودت در جریانی که من حوصله ای دارم که بشریت حیرانه
زرشک! فکر کردم آخرش می خوای بگی بابای بچه ها کجایی که برام ناهار بذاری تو کیفم :))
پاسخ:
:)))))))))))))