پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

206- خیال کن که غزالم؛ بیا و ضامن من شو

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دیشب مهمان پدرت و پسرت بودیم

یا سادَتی وَ مَوالِیَّ اِنی تَوَجَّهتُ بِکُم اَئِمَّتی وَ عُدَّتی لِیَومِ فَقری وَ حاجَتی اِلَی اللّهِ

وَتَوَسَّلتُ بِکُم اِلیَ اللّهِ 

وَاستَشفَعتُ بِکُم اِلَی اللّهِ

فَاشفَعُوا لی عِندَاللّهِ 

وَاستَنقِذُنی مِن ذُنُوبی عِنداللّهِ 

فَاِنَّکُم وَسیلِتی اِلَی اللّهِ 

وَ بِحُبِّکُم وَ بِقُربِکُم اَرجوُ نَجاةً مِنَ اللّهِ

عکس: کاظمین, حوالی بغداد, آرامگاه امام موسی کاظم (ع) و امام محمد جواد (ع)


تو اتاقم نشستم و 

امید: بگم هاشم و زنش بیان برای مصاحبه؟

من: هاشم و زنش؟

امید: دست اندرکاران و مدیران تولید برنامه از لاک جیغ تا خدا, دو نقطه دی


پ.ن: به نظرتون گلدونو سمتش پرتاب کنم یا لنگه کفش یا کتاب یا بالش یا چی؟ 

دقیقاً چی کار کنم علت مرگش طبیعی جلوه کنه و پلیس بهم شک نکنه؟ :))))))

۹۴/۰۶/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

نظرات (۲۸)

نیاز به انجام کاری نیس... بفرستش پیش خودم :)))
من به عنوان دانشمند نیمه هسته ای قول میدم امید با خودم توسط موساد ترور شه :)))
پاسخ:
آقا این خودش جاسوس دو جانبه است
با بچه های بالا در ارتباطه :))))
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۲ فاطمه (خودکار بیک)
میتونی تو حموم خفه اش کنی... فکر کنم طبیعی تره :)))
پاسخ:
تو حموم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه جوری برم تو خب؟
نمیشه تو خواب خفه اش کنم مثلاً؟
ترجیح میدم تو غذاش یه چیزی بریزم
سلام.
امید دمت گرم!!!!! خیلی خوب بود!!!! فدایــــــــی داری!!! (آیکون انگار هفتاد و هفت سال باهاش رفیق فابریکیم!)
همین خورده جنایت های خواهر برداریه که زندگی رو شیرین میکنه البته!!!
پاسخ:
سلام!
افسوس و صد افسوس
اصن دو صد افسوس
شما الان باید طرف هم رشته ای و هم دانشگاهیت باشیااااااااااااااااااا
والا
:)
پاسخ:
آیکون گل و بغل و بوس و اینا
:))
امان از این برادرا
پاسخ:
اماااااااااااااااااااااااااااااااان...
خوش به سعادتتون
پاسخ:
:دی والدین محترمت که چند روز دیگه راهی ان
ایشالا قسمت تو و آقای همسر
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۰ فانتالیزا هویجوریان
:))))))
پاسخ:
:دی
گولمه باشیوا گلر
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۳ شیمیست خط خطی
برای چی باهات مصاحبه کنن؟!
پاسخ:
لاک جیغ اسم یه برنامه است 
آخر هفته ها نمیدونم کدوم شبکه و چه ساعتی
سرچ کنی میاره
اختصاص داره به هدایت شدگان :)))
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۶ مستر نیمــا .
یعنی امید یه حرف خوب تو عمرش زده باشه همینه :)))))))))))))
شیش تا لایکش میکنم :)))))
پاسخ:
افسوس!
ببین 4 سال تو وبلاگ کی کامنت گذاشتم
نچ نچ نچ نچ
شما الان باید طرف من باشی
می‌فهمی؟
هعی دنیای بی وفا...
مرگ موش
پاسخ:
اونو باید تو غذاش بریزم که خب اینم به غذاهای من اعتماد و ایمان راسخ نداره
سعادتی بس بزرگ است که نصیبتان شده...
پاسخ:
ایشالا نصیب همه ی دوست‌دارانشون
من فقط صلاحتو میخوام ... بفرستش خودم حسابشو برسم :))))
پاسخ:
با تشکر
راستی داداشم عکس طرفو میگیره جنازه‌شو تحویل میده هااااا
حرفه ایه
گفتم که حواستون جمع باشه :دی
زیارت قبول :)
...

من یه چشمه از این برنامه واسم پیش اومده.
اتفاقا باید به نظرم دست نوازش به سر برادرت بکشی :پی
ازین جهتم میتونی به این دست نوازش کشیدنه نگاه کنی که گناه داره، باید دست نوازش
به سرش کشید که دانلودش کامل بشه!! :دی
پاسخ:
:)))))))
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مبهم الملوک
بالش عزیزم بالش با زاویه ی 45 درجه و طی ضربات متوالی  به سر اخویتان میکوپید همزمان جیغ هم میزنی 
اخویتان گیج گشته انجا میتوانید ابی که در ان قر ص مسهل حل کرده اید را به خوردش بدهید 
#باشد که رستگار شویم
#من همچین  مبهم الملوکیم 
پاسخ:
:))))) باشد که هاشم و زنش را یادش برود :دی
باس بگم رسیدن بخیر؟؟ :)))
پاسخ:
:))))))))))))) انقدر که تو کامنت گذاشتی که دعات کنم, من دیگه صبح و ظهر و شب دعات می‌کردم :دی
امید واقعا اینجوریه؟ یعنی عکس بگیره جنازه تحویل میده؟ حالا جالب شد! این دقیقا همون چیزیه که من میخوام! این یعنی یه دوئل خوب بفرستم عکسمو؟
ایی وایی شما برگشتی؟
دعا فور می  بلیز
پاسخ:
:))) اآره برگشتم و همه رو هم دعا کردم
به هر حال ما اعلام آمادگی میکنیم اگه نیاز دیدید فقط با یه مشت کارش رو بسازیم نگران دردش هم نباشید از لحظه ی اصابت تا لحظه ی فنا ثانیه ای بیشتر طول نمیکشه دیگه از آجر که سفت تر نیست!
میدونم شما و امید همدیگه رو خیلی دوس دارید شوخی کردم:)
امروز میخواستم بیام بگم چی شده چن روزه کم پیدایی ولی در کمالِ تعجب دیدم آخرین پست واسه 31 مرداده  !!!
از بس که به چن بار پست گذاشتنت تو یه روز عادت کردم دچار خلا شدم :)))
پاسخ:
:)))))
معتاد!
خدا همه تونو هدایت کنه
در راستای کامنت فاطمه خودکار بیک
ببر تو حموم خفه اش کن بعدم چند تا قرص بریز کنار دستش
در صورت نیاز تیغ هم بذار
موفق و موید باشید :)
پاسخ:
:)))) شماها چه قدر خشنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :دی
به سلامتی رسیدن بخیر :)
پاسخ:
ممنون


المیرا جان در مورد اون کتابی که پرسیدی، راستش آدرسی ازت نداشتم جوابتو بدم
کتاب خاصی هم نمیشناسم
من تنها کسی ام که نمیدونم لاک جیغ اسم برنامه اس یا اسم مستعار یا شوخی یا چی؟!
پاسخ:
اسم برنامه تلویزیونیه
یه جور مستند
نمیدونم
شایدم مصاحبه
باورت میشه مهمون اومده بود و میخواستن تو فلش یه چیزی نشونمون بدن و من یادم رفته بود چه جوری از کنترل تلویزیون استفاده کنم و چی کار کنم دقیقا و آخرین بار فکر کنم 6 ماه پیش عید کنترلو دستم گرفتم؟!
واقعا چه وضعشه آخه...

سلام
زیارت قبول
بهترین راه جنگ نرمه  مثلا هی  تو گوش مامان بابات بخونی که امید جی اف داره بریم براش خواستگاری بعد اون مجبوره با کلی تلاش این قضیه رو تکذیب کنه :D
پاسخ:
سلام
ممنون
هنوز 19 سالشم تموم نکرده که بریم خواستگاری :)))))
ولی کلا با جنگ نرم موافقم شدییییییید!
رسیدن بخیر..نخسته :)
ولش کن بچه رو بلد نیست اینجوری داره ابراز محبت می کنه به خواهرش...
نهایت خیلی حرصت گرفت یه قرص بیزاکودیل بنداز تو اب میوه اش :))))))))
پاسخ:
سه روز بود نخوابیده بودم
کلی هم علاف این فرودگاه بودیم و چشم رو هم نذاشته بودم
تا یک و نیم دو هم مهمون داشتیم دیشب
دو خوابیدم تا الان که لنگ ظهره :(((
این قرصو باید سرچ کنم ببینم خاصیتش چی چیه
داداشت هنوز آلبرتو نشناخته :))
پاسخ:
:)))
سلام خانومی فدات اشکالی نداره:)

+راستش وبلاگ ندارم اون یکی هم ک تو بلاگفا بود رمزش یادم رفت دیگه هم نساختم :(
پاسخ:
سلام
معمولا کتاب فروشیا و مسئولای کتابخونه هم میتونن کمک کنن
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۱ Bluish ‍‌ ‌ ‍‌
سلام
رسیدن به‌خیر تورنادو جان :)
زیارت قبول :)
چقدر عنوان این پست ‍وُ دوست داشتم :)
چه عکس قشنگی... امیدوارم منم برم اونجا رو از نزدیک ببینم...
پاسخ:
سلام
ممنون
ایشالا قسمت همه بشه
خیلی خوش گذشت...
مرگ موش ولاغیر
رسیدن بخیر
پاسخ:
:)))) ولی جنگ نرم بهتر است :دی