پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۸۹۶- عمارت آفرید، کافه گود سابق

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ق.ظ

۱۴۰۲/۰۲/۰۸ 

دورهمی بعد از ۹ سال با دوستان دورهٔ کارشناسی‌ای که در مجموع ۲۰۰ نفر بودین و هر ترم سر هر کلاس با افراد جدید آشنا می‌شدین به این صورته که یه سریا همچنان جدیدن و هنوز بعد از ۹ سال این قابلیت رو داری که با افراد جدید آشنا بشی و حتی بفهمی فلانی هم ترک بوده و حتی همشهریت بوده و خبر نداشتی.

آخرین باری که یه جا جمع شدیم عکس بگیریم ۷ اردیبهشت ۹۳ بود. جلوی درِ دانشگاه. حالا از اون جمعِ دویست‌نفری همین چند نفر مونده.


۰۲/۰۲/۱۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۴)

خوش به حالتون..ما پاچه هم رو میگرفتیم...هنوزم هم رو نمیشناسیم...ورودی های کامپیوتر با احتساب المپیادیها بالای صد تا میشدن...

پاسخ:
نه انصافاً ما این‌جوری نبودیم و نیستیم. فقط سر ماجرای پارسال یه کم فضای بینمون تو گروه متشنج شد ولی زود جمع کردیم و به حالت عادی برگشتیم.

عخی :)

پاسخ:
❤️

خیلی عالیه که انقدر عکس هایی که گرفتی رو نگه میداری و از سالها پیش خاطره نگاری می کنی. انقدر دقیق و با جزئیات. کاش من تیک حذف کردن نداشتم مثل تو عکس نگه می داشتم. هیچ عکسی از دوران نوجوانیم ندارم

پاسخ:
من علاوه بر عکسای خودمون عکسای بقیه رو هم نگه‌می‌دارم که هر موقع لازم داشتن بهشون بدم.

سلام خانوم دکتر

بعض کردم، پر از شوق شدم، سکوت کردم، تحسین کردم و کلی حس مختلف رو باهم یک‌جا تو این عکس تجربه کردم. 

در پناه حق

پاسخ:
سلام
مرسی، لطف دارید.