پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

خداوند وقتی به تو اجازهٔ دعا داده است یعنی اجابت آن را بر عهده گرفته است. گاه در اجابت دعا تأخیر می‌شود، تا پاداش درخواست‌کننده و آرزومند بیشتر و کامل‌تر شود. گاه درخواست می‌کنی اما پاسخ داده نمی‌شود، زیرا بهتر از آنچه خواستی به‌زودی یا در وقت مشخص به تو خواهد بخشید. یا به‌جهت اعطای بهتر از آنچه خواستی، دعا به اجابت نمی‌رسد؛ زیرا چه‌بسا خواسته‌هایی داری که اگر داده شود مایهٔ هلاکت دین تو خواهد بود.

+ ‏بخشی از نامهٔ سی‌ویکم نهج‌البلاغه. نامهٔ امیرالمؤمنین به امام حسن (ع)

+ شب قدر


۰۱/۰۲/۰۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۷)

ایشالا حاجت روا باشین تو این شبا:)

میگن مراقب دعاهات باش چون ممکنه مستجاب بشن!

پاسخ:
همه‌شون مستجاب می‌شن ولی نحوۀ استجابتشون فرق می‌کنه.
+ التماس دعا
۰۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۲:۳۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

الهی آمین.

پاسخ:
التماس دعا

چه آرامش بخش

پاسخ:
التماس دعا ❤️

کاش می‌فهمیدم اینکه من هزار ساله دارم دعا می‌کنم حال خواهرم خوب بشه، طبق کدام حکمت مورد قبول واقع نمی‌شه. من حس می‌کنم اینا همش گول زنکنه. گاهی خدا نمی‌خواد واقعا حالمون خوب بشه. از درد کشیدنمون لذت می‌بره انگار.

پاسخ:
خوب میشه ایشالا ❤️
 خدا مهربونه. لابد یه چیزی می‌دونه که ما نمی‌دونیم

چقدر حس نوشته هاتو دوست دارم

پاسخ:
ممنون
التماس دعا

🌹🌹🌹

پاسخ:
اگه هنوز مشهدی التماس دعا ❤️

التماس دعا 

پاسخ:
همچنین ❤️