پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۶۳- یک سر و هزار سودا

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ق.ظ

تا همین چند وقت پیش، هیچ پیامی رو بی‌پاسخ نمی‌ذاشتم. اگر می‌دیدم کامنت‌گذار وبلاگ نداره و آدرس ایمیل گذاشته، با اینکه به‌شدت اکراه دارم از ارتباط ایمیلی، ولی با ایمیل هم جواب دوستان رو می‌دادم. اگه آدرس ایمیل هم نمی‌ذاشتن، پای پست جدیدم به اون کامنت اشاره می‌کردم و یه جوری جواب رو می‌رسوندم به گوش طرف. انصافاً زود هم جواب می‌دادم. ولی چند وقتی هست که همه چی گره خورده به هم. یه فرصت کوچیک که گیرم میاد، نمی‌دونم اختصاصش بدم به پست گذاشتن، پست خوندن، کامنت گذاشتن، جواب دادن یا خوابیدن. به هر پنج‌تا هم نیاز دارم و لذتبخشن برام. هر روز هم که می‌گذره این فرصت‌های کوچیک کمتر و کمتر میشن.

تا حالا کامنتی گذاشتید که روزها و ماه‌ها منتظر جوابش باشید و بی‌جواب مونده باشه؟ یا خیلی دیر بهش جواب داده باشن؟ کِی؟ کجا؟ برای کی؟ دلیل تأخیر قانع‌کننده بوده براتون؟

مثلاً من این کامنتو مهر ۹۶ کامنت گذاشتم، آبان ۹۹ پاسخ داده شده :|



یه سؤال دیگه:

دیدید تو وُرد وقتی یه ستاره اسپیس یا خط تیره اسپیس می‌زنیم تبدیل میشه به bullet؟ الان من هر چی می‌زنم تو هر فایل وردی می‌زنم bullet نمی‌شه. خودم دیروز راست‌کلیک کردم غیرفعالش کردم ولی الان نمی‌دونم چجوری فعالش کنم. گزینه‌ش نیست 😭

پاسخ دوستان:

Go to File > Options > Proofing.

Select AutoCorrect Options, and then select the AutoFormat As You Type tab.

Select or clear Automatic bulleted lists or Automatic numbered lists.

Select OK.

۹۹/۰۸/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۵)

مگه میشه مگه داریم!!! 

 

از کسایی که دنبال میکنم حبه انگوره که خیلی دیر جواب کامنت میده😁😁

پاسخ:
آره. سرش شلوغه اونم

سلام

کامنتی که ماه ها بعد پاسخ داده بشه انقدر که اصلا یادم رفته باشه اون کامنت رو گذاشتم یا کامنت بی پاسخ داشتم ولی الان یادم نمیاد برای کی بوده

شاید آخرینش برای پست چالش عکاسی چارلی بود که چندماه جوابش طول کشید و جدا نگران حال خودش و خانواده اش شده بودم

یدونه هم یادمه یه بلاگر بود که روز تولدش باهام یکی بود و چون تقریبا تو اینهمه سال کسی رو ندیدم هم روز تولدم باشه چه برسه به بلاگر، بخاطر همین دنبال کردم اصلا:))) یه بار روز تولدش براش کامنت تبریک گذاشتم چنددددییییین ماه بعد که دیگه از دهن افتاده بود با تعجب تشکر کرد😂

یادم افتاد، پرژین هم که دائم وبلاگ میترکونه، نمیدونم خدابیامرز وبلاگ آخری بود یا وبلاگ ماقبل آخر خدابیامرز که همون پستهای اول سلام علیک و احوالپرسی و استقبال و اینها بود یه سوال ازش پرسیدم یا جواب سوال یه پستش رو دادم و اون کامنت ها فکر کنم هیچوقت تایید نشدن بعدشم وبلاگ پر کشید کلا

دیگه مثلا یادم نمیاد هیچی😁

من فوبیای نکنه از کامنتم،ازجوابم، ملت ناراحت، پریشان احوال و ... شده باشن دارم و اگه دیر جواب بدن یا ندن عود میکنه:)))

پاسخ:
:)) من اگه دیر جواب دادم بذارید به حساب سرشلوغی

من ۵ شهریور ۹۷ برای siftalکامنت گذاشتم که بپرسم چرا چند وقته نمینویسه و هنوز چراغش روشنه و معلومه ندیده

خیلی نوشته هاش برام جذاب بود.امیدوارم برگرده

پاسخ:
منم چنین تجربه‌ای دارم
۲۹ آبان ۹۹ ، ۰۱:۳۴ فاطمه ‌‌‌‌

سلام

برای اون مشکل ورد، خب حتما می‌دونی خودت که می‌شه از تو منوی Home بولت اضافه کرد، ولی احتمالا می‌خوای اسپیس که می‌زنی اتوماتیک بیان درسته؟ این مسیرو برو ببین درست می‌شه؟

File > Options > Proofing > AutoCorrect Options

بعد توی تب AutoFormat as you type، تیک Automatic Bulleted List رو بزن.

پاسخ:
سلام
🙏🌸

اره من یه بار سه شنبه بود به دوستم پیام دادم که میشه برام عکس از فلان صفحات ادبیاتت بفرستی چون بعضی جاها جا موندم ننوشتم، شنبه بعد امتحان پیاممو باز کردم گفت عههه ببخشید الان دیدم پیامتو دیگه الان که نیازت نمیشه. هر چند قبلش دیدم که انلاین شده بود یعنی تو گروه دخترونه‌مون یه استیکر گذاشته بود. خیلی ناراحت شدم نه از اینکه نفرستاده از اینکه منو احمق فرض کرد.

پاسخ:
با این مقدمه که امسال ۲۰۲۰ هستیم این عکسو ببین:
۲۹ آبان ۹۹ ، ۰۲:۱۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

 

Go to File > Options > Proofing. Select AutoCorrect Options, and then select the AutoFormat As You Type tab. Select or clear Automatic bulleted lists or Automatic numbered lists. Select OK.

تیکش برداشته شده دوباره بذارین

پاسخ:
🙏🌸

سلام وقت بخیر

  1. Go to File > Options > Proofing.
  2. Select AutoCorrect Options, and then select the AutoFormat As You Type tab.
  3. Select or clear Automatic bulleted lists or Automatic numbered lists.
  4. Select OK.

به این صورت بولت فعال و غیر فعال می‌شود

پاسخ:
سلام
🙏🌸
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۰ اقای ‌ میم

من یادمه اون اوایل کامنت که میذاشتم همچون جت جواب میدادید:)

 

پاسخ:
آره. یادش به‌خیر.
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۳ هیـ ‌‌‌ـچ

برای من که کلاً یک بار پیش اومده و شدیداً هم برام قانع کننده بود و بابت انتظار عجولانه‌ای هم که از مخاطبم (در واقع خودت!) داشتم، شدیداً عذرخواهی می‌کنم (جدی میگم) ولی این مورد که بعد از ۳ سال و ۱ ماه، جواب داده رو راستش... نمی‌پسندم اصلاً :|

پاسخ:
سه‌تا از خواننده‌های من سر همین انتظارات و سوءتفاهم‌ها ازم قهر کردن :| کاش فرصت داشتم و یه دل سیر درد دل می‌کردم باهاتون یه کم خالی می‌شدم 😭😢
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۶ محسن رحمانی

سلام آره پیش اومده ولی کم اونم به این خاطره که طرف از مجازی فاصله گرفته و یه مدت نبوده .

 

پاسخ:
سلام
فاصله با اطلاع قبلی خوبه. بی‌اطلاع برن نگران می‌شیم.
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۴ محسن رحمانی

@ هیچ:

 خوب شاید طرف اصلا تو وبلاگ نبوده واصلا پیام رو ندیده ولی اگه بوده و پیام رو خونده ولی جواب نداده الان بعد از سه سال یا کمتر وبیشتر واقعا کار پسندیده ای نیست وباهات موافقم .

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۹ هیـ ‌‌‌ـچ

هیچ‌کسی هم نخواست درد دلاتون رو بشنوه همیشه می‌تونید روی گوش من یه نفر حساب کنید :)

پاسخ:
به‌نظرم ما در مواجهه با کم‌محلی و بی‌محلی، دو برخورد متضاد داریم. یه وقتایی بی‌محلی‌های عمدی طرف رو می‌ذاریم به‌حساب اینکه گرفتاره و سرش شلوغه و یه وقتایی دنبال بهونه می‌گردیم بگیم فلانی به من توجه نکرد و قهر می‌کنیم.
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۰ نیمچه مهندس ...

منم سرم شلوغه الان(گریه) ولی واکنشم انجام دادن کارام نیست همیشه.یه وقتایی هرکاری میکنم تا اون کار رو نکنم.دلیلش هم ترسم از اون کاره س.

داشتن کسی که درددل هاتو بشنوه واقعا مهمه.بشنوه و اون جور که تو میخوای واکنش بده.این مهمه.

پاسخ:
یه جایزه تعیین کن برای خودت. انجام که دادی جایزه بگیر ^-^

من یادم نیست کیا دیر جوابمو دادن، ولی منم مثل "من ..." اون فوبیا رو دارم و دیر جواب بدن بدتر هم میشه.

ولی خودم بعضی وقتا، خیلی به ندرت جواب بعضی کامنتا رو نمیدم. چون جوابی براشون ندارم. درکل ترجیحم اینه که اصلا جواب ندم، به‌جای اینکه بخوام مدت‌ها فکر کنم که چی جواب بدم. به یلووین هم خیلی خیلی کم سر می‌زنم، ممکنه بعضی جوابا رو دیر بدم. اتفاقا کامنتتو تو یلوین خوندم، اون لحظه جواب نداشتم، سوئیچ کردم رو مونولوگ، بعد الان که پستتو خوندم یادم اومد جواب ندادم :| :))

پاسخ:
من قبلاً اگه جواب نداشتم هم یه چیزی می‌گفتم. فکر می‌کردم اگه خالی بذارم ملت ناراحت می‌شن.

منم این فوبیای «نکنه ناراحت شد که جوابم رو نداد» رو دارم؛ ولی تو اکثر موارد - با توجه به شناختی که از طرف مقابلم دارم - می‌ذارم به پای این که سرش شلوغ بوده و سعی می‌کنم بدبین نباشم و ناراحت نشم. و معمولا هم نمی‌شم.

ولی از اون طرف، توی تلگرام و این جور جاها خیلی احتمالش بالاست که اگه کسی بهم پیام بده و من دیر ببینم... شاید از استرس این که «الان دیگه دیر شده، زشته جوابش رو بدم» کلا جوابش رو ندم :|

می‌دونم، باید یه فکری به حال این رفتارم بردارم *توی پیشانی‌اش می‌کوبد* :|

پاسخ:
و فوبیای نکنه براش مهم نیستم :))