پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۶۱- یک‌ها

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

بعضی از استادها نسبت به اینکه همۀ حواسمون بهشون باشه و سر کلاسشون سرتاپا گوش باشیم حساسن. خیلی هم حساسن. که یه وقت وارد جلسه شده باشیم و گوشی و لپ‌تاپامونو به امان خدا رها کرده باشیم و پی کار دیگه‌ای رفته باشیم و اینا برای خودشون حرف بزنن. برای همین گاه و بی‌گاه بین صحبتاشون، بدون اینکه لحن و بلندی صداشونو تغییر بدن یا حرکت جلب‌توجه‌کنندۀ خاصی انجام بدن، خیلی معمولی میگن اگه صدای منو دارید عدد ۱ رو بنویسید تو چت‌باکس و صحبتشونو ادامه می‌دن. اون لحظه اگه آب دستت باشه باید بذاری زمین و عدد ۱ رو بنویسی تو قسمت چت‌ها. روش بدی نیست. هر چند باب میل منی که گاهی تو هپروتم نیست. آخه من قابلیت اینو دارم که با یه جمله، با یه واژه، با یه عدد، حتی با یه نگاه ساعت‌ها برم تو هپروت و همون‌جا بمونم. ولی مجبورم همۀ دو ساعتی که سر کلاس آنلاینم هوش و حواسمو جمع کنم که هر موقع استاد گفت ۱ بفرستید ۱ بفرستم براش. لابد حس خوبی می‌ده بهش وقتی کلی ۱ ردیف میشه تو چت باکس. شما هم اگه صدای منو دارید، اگه پستای وبلاگمو می‌خونید، اگه هستید، اگه هنوز اینجایید، عدد ۱ رو بنویسید تو کامنتدونی. هر چند این برخورد در شأن دانشجو نیست، ولی استاد هم حق داره. تعهد داده اون ساعت در خدمت دانشجو باشه و هست. دانشجو هم باید به تعهدی که بابت حضور تمام‌وقتش داده پایبند باشه.

۹۹/۰۸/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 20

استاد شماره 21

نظرات (۸۳)

۱

:)))))

پاسخ:
❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۳ 1 بنده ی خدا

😂من خیلی وقتا پیش میاد که سر کلاس باشم و کاملم حواسم به استاد باشه ولی وقتی مثلا میپرسن صدا میاد یا چنین سوالایی که همه یهو جواب میدن،هیچی نمیگم.معتقدم بقیه جواب دادن دیگه

پاسخ:
نهههه حتماً جواب بده که فکر نکنه خوابی. بعداً می‌شمره این جوابا رو

1 :))

 

 

پاسخ:
❤️
واااان یک بیر
پاسخ:
❤️❤️❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۰۵ محمدعلی ‌‌

۱

پاسخ:
🌸

۱

پاسخ:
❤️

۱:دی

پاسخ:
❤️

۱😁😁😁

۱

پاسخ:
🌸

۱😁😁😁

پاسخ:
❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۶ محسن رحمانی

سلام علیکم .

1

پاسخ:
سلام 🌸

1

پاسخ:
🌸
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۸ اقای ‌ میم

1

پاسخ:
🌸

اجازه ۱ 

 

پاسخ:
❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۶:۳۵ بانوچـه ⠀

حاضر

پاسخ:
🌸❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۶:۴۹ خورشید ‌‌‌

۱

پاسخ:
❤️

1 :))

استادای ما یهو یه سوال مسخره می پرسن. جهت اطلاع از بیداری دانشجو :))))

+ منم دانشجو شدم راستی :))))

پاسخ:
❤️ مبااااارکه

1

پاسخ:
❤️

وبلاگت قالب خیلی قشنگی داره

پاسخ:
چشاتون قشنگ می‌بینه

۱

:)))

پاسخ:
🌸

1

پاسخ:
🌸
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۲ مهندس خانوم

1

پاسخ:
❤️

سلاااام

۱

امان از کلمه‌ها. گاهی کلمه‌ها قدرت اینو دارن که اشکتو دربیارن بدون اینکه گوینده‌اش بدونه قضیه چیه

پاسخ:
سلام ❤️

1   :/  :(

پاسخ:
🌸
۲۵ آبان ۹۹ ، ۲۰:۵۸ نیمچه مهندس ...

1111111

به تعداد سالهایی که دارم میخونمت.اگه بیشتر نباشه.

پاسخ:
چه زود گذشت... ❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۲۱:۱۱ معلوم الحال

2

پاسخ:
🌸

1

 

><

پاسخ:
❤️

۱

پاسخ:
❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۰ فاطمه ‌‌‌‌

یک

 

پ.ن. ینی ما هم تعهد حضور داریم؟ ;-)

پاسخ:
نه، تعهدات ما قلبی و نانوشته هست.

1

پاسخ:
❤️

سلام 1

خدایی خیلی سخته...هیچ جا ب ما یاد ندادن دوست داشتن ما برای کسی مسئولیتی ایجاد نمیکنه...کاش تو دانشگاهی مدرسه ای حتی خونه به ادم میگفتن.....از طرف خودم نه همه پسرا میگم ک ادم حس پس زده شدن میگیره..حس طرد شدن..رفوزه شدن تو امتحان...

رفتم دکتر حتی اونم بهم نگفت..سرمنتا 50 با ریپزاپین 7.5 با پروپرانول تجویز کرد

هر چه کردم نشوم از تو جدا  بدتر شد

و نرفت از دل من مهر و وفا ، بدتر شد

 مثلا خواستم این بار موقر باشم

 و به جای «تو» بگویم که «شما» ، بدتر شد

 این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

 بلکه برعکس ، فقط رابطه ها بدتر شد

 آسمان وقت قرار من و تو ابری بود

 تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

 چاره دارو  و دوا نیست که حال بد من

 بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد

 روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

 آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد

خلاصه ک یک دانه ز تسبیح دعای سحرت را یکبار به نام منه محتاج بینداز ک سخت محتاجم

نویسنده صاحب خونه عزیز....                                                                                                     

 

پاسخ:
سلام
نمی‌دونم چی بگم. ولی می‌فهمم.
۲۵ آبان ۹۹ ، ۲۳:۳۹ شهـــ ـــرزاد

۱

پاسخ:
❤️
۲۵ آبان ۹۹ ، ۲۳:۵۵ فینگیل بانو

1

 :)) البته یکی از استادای ما از این روش برای حضور غیاب استفاده میکنه. با اینکه میتونه لیست حاضرین رو از اون بغل کپی کنه اما دونه دونه اسم مونو میخونه و ما باید + بزنیم.

پاسخ:
اینم روش خوبیه ❤️

1

پاسخ:
❤️

1

1

1

1

1

1

1

.

.

.

1

1

1

1

 

پاسخ:
🌸
۲۶ آبان ۹۹ ، ۰۷:۳۲ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

1

پاسخ:
❤️
۱
پاسخ:
❤️
۲۶ آبان ۹۹ ، ۰۸:۰۴ هیـ ‌‌‌ـچ

اگه می‌شد ما هم تو وبلاگامون این کار رو بکنیم جالب می‌شد :))

پاسخ:
خب شما هم امتحان کن 

به خاطر اینترنت چند ساعته؟! مگه گداییم؟ خودمون پول میدیم بهترشو می خریم

پاسخ:
دندون اسب پیشکشی رو نمی‌شمرن ^-^

پاسخ:
🌸

1 :))))))))))))))))

شکر خدا استادای ما هنوز این کاراشون رو شروع نکردن. ولی من همین امروز صبح - از اونجایی که ترم یک همیشه باید یه گندی بزنم - به استادم (که مدیر گروه هم هست) یک پیام صادقانه دادم که «به والله دارم می‌میرم از مریضی، درسِت رو هم کامل کامل خوندم، فقط محض رضای خدا این یه جلسه ازم نخواه ارائه بدم توانایی جسمیش رو ندارم»، چون همه هر جلسه باید آماده ارائه باشن :|

و اول کلاس، با این شروع کرد که «سلام صبح بخیر، بچه‌ها لطفا وقتی یه چیزی می‌فرستم بخونید وحشت نکنید» :|

و در طی کلاس متوجه شدم اصلا یادش نبوده به ما گفته اینا رو بخونیم و ارائه بدیم :|

آخه چرا یه استاد نباید یادش باشه چی خواسته از دانشجو؟ و چرا نباید واقعا فکر کنه که توی یه پاندمی، ممکنه که دانشجوش واقعا مریض باشه؟ :| نه، تو به من بگو چرا اینا اینجوری‌ان آخه :دی

پاسخ:
استاد شمارهٔ بیست ما هم یادش نبود تکلیف داده. منم یادم نبود. دوستان گرامی یادش انداختن :( و همچنین یاد من :(
هنوز تحویل ندادم :(

۱

من این روزا سر کلاسام با مثبت و منفی کار می‌کنم؛ به‌جای بله و نه‌. مثلاً می‌گم اگه متوجه شدین برام + بفرستین. 

پاسخ:
یه گزینه هست به اسم agree. من یه بار اشتباهی وسط صحبت استادم اونو زدم. اونم صحبتشو قطع کرد پرسید با چی موافقی؟ :))))))))))))))))

1

پاسخ:
❤️
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۶ فاطمه .‌‌

یک. 

یک یعنی من عکس و فیلم نتیجه دکترا رو دانلود کردم ولی گوشیم نمایشش نداد. اون فیلم سوپم سوخت هم همینطور. تو گوشی آبجیمم فرستادمشون نشد. منتظر بودم اول با یه گوشی دیگه دانلود کنم بعد بیام کامنت بذارم که این یک کار خودشو کرد. خلاصه اینکه با تأخیر ولی از صمیم قلب تبریک می‌گم دکترا قبول شدی.  ^_^

یک یعنی دوشنبه‌های آخر ماه یادت می‌افتم و وقتی می‌بینم دوشنبه‌سوری رو یادآوری کردی لبخند می‌زنم. :)

یک یعنی تا وقتی از جغد زیبا و عزیزم :) دورم ازش مراقبت کن. :`

یک یعنی می‌خونیمت ولی اگه می‌بینی کامنت نمی‌دیم معنیش اینه که بعد خوندن پست‌ها رفتیم تو عالم هپروت. :))

پاسخ:
❤️❤️❤️❤️

از این به بعد هر موقع نتونستی بازشون کنی بگو خودم با کانورتر فرمتشو عوض کنم برات. یا لینک کانورتر آنلاین بدم خودت عوض کن 🌸

۱

💐

پاسخ:
❤️
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۷:۵۳ مـهـ ـیـار

1

پاسخ:
🌸

۱

پاسخ:
❤️
۲۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۱ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

۱

پاسخ:
🌸

سلام روز بخیر 

 

از اونجایی که من آدم متفاوتی هستم عدد ۲ رو می نویسم : دی

 

ولی واقعا درس خون تو دوران منحوس کرونا کار سخته ایه :/

پاسخ:
سلام آقای متفاوت :))
ممنون
آره :(

۱

پاسخ:
❤️

1

پاسخ:
❤️

۱

ما هم خانم شیمیمون تو تلگرام گروه زده یهو میگه گل بفرستید یا میگه یه خوراکی بفرستید که فکر کنیم زنگ تفریحه( قشنگ فکر میکنه مهد کودکه) یه بار گفت گل بفرستید، من آفتابگردون فرستادم گفت این چیه اینکه گل نیست :// گفتم خانم آفتابگردونه به خدا گفت عه آره راست میگی چقدرم قشنگه یهو گفت همتون الان آفتاب گردون بفرستید:/// احساس میکنم خانم شیمیمون یه جوریه.

پاسخ:
من عاشق این خانم شیمی گفتنتم. منو می‌بره به خاطرات شونزده هفده سال پیش :)) خانم ریاضی، خانم ورزش، خانم پرورشی، خانوم علوم هم داشتیم :))
بیا منم برات گل بفرستم: 🌸🌺🌼🌻🌷🌹🥀💐
۲۷ آبان ۹۹ ، ۰۲:۳۳ پرفیـ.) ــوم

1 :))

پاسخ:
🌸
۲۷ آبان ۹۹ ، ۰۹:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

۱ D:

یه راهی هم هست که وقتی ببینیم همه دارن تو چت باکس می‌نویسن یک ما هم بنویسیم یک:-))

پاسخ:
بلکه استاد داوطلب برای ارائه می‌خواد. این‌جوری همه دسته‌جمعی بدبخت میشن :)))
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۹ شلغم لبو زاده

۱

پاسخ:
چه اسم بامزه‌ای :))
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۴ ستاره‌ی آبی

۱

پاسخ:
❤️
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۱ آرزو ﴿ッ﴾

۱ :)

پاسخ:
❤️

1

پاسخ:
🌸

1

پاسخ:
❤️
۲۸ آبان ۹۹ ، ۰۹:۲۹ معلوم الحال

111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

پاسخ:
🌸 تشکر

1!

پاسخ:
🌸
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے

۱ 

 

:))

آقا اجازه ما هستیم

پاسخ:
❤️

1

از دست تو :)))

در شاء ن بلاگر چطور ؟:))

 

پاسخ:
❤️
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۱ هیـ ‌‌‌ـچ

1

پاسخ:
🌸

1

پاسخ:
❤️

۱

پاسخ:
❤️

انقد بدم میاد ازین نوع استاداااا))): باز برا شما خوبه برا ما یکی هست یهو خفت میکنه میگه هی تو! یه لحظه وبکمت رو روشن کن! اگه جواب ندی و باز نکنی غیبت میخوری(:

 

"1"

پاسخ:
وای وبکم نه :))

1

پاسخ:
🌸

1

پاسخ:
❤️

وای من هول شدم اقا یک من اومد؟ یک خاطره هم تعریف کرده بودم. 

پاسخ:
❤️

الان رسیدم به خط آخر، خب به حسنا خانم آدرسو میدی؟:(

من کاری به کسی ندارم یه گوشه میشینم ساکت میخونم. 

پاسخ:
آره بابا. خوشحال هم می‌شم از حضورت ^-^
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۵ اقای ‌ میم

جواب ها رو نگاه کن گل قلب گل قلب گل قلب حالا برای اینکه تنوع بشه قلب گل:)))))))))

1

پاسخ:
❤️

1

پاسخ:
❤️

سلام بر خانم دکتر دردانه.

نمی‌دونم چرا از یک‌شنبه تا دیروز مطمئن بودم که اینجا کامنت گذاشتم و 1 رو فرستادم ولی دیشب قبل خواب یهو شک به دلم افتاد. صبر کردم تا کامنتا رو تایید کنی و ببینم شکم به یقین تبدیل می‌شه یا رد.

الان تک تک 75 کامنت رو چک کردم و دیدم بله. کامنتم نیست. رفتم تلگرام که ببینم استاد در پاسخ به سوالی که عصر پرسیدم چه جوابی داده که فهمیدم فقط متن پیام رو نوشتم و هنوز به صورت پیش‌نویسه و ارسال نشده :|

اینجا هم حتما بدون این‌که ارسال رو بزنم تب رو بستم و پریده. 

عجالتا شما لطفا این 1 با تاخیر رو بپذیر تا من برم فکری به حال این نیمه‌تمام گذاشتنم کنم. دارم فکر می‌کنم چه ایمیل‌ها و پیام‌های دیگه‌‌ای رو اینطور رها کردم و منتظر جوابشونم :|

پاسخ:
سلام سایه جان 
:)) منم وقتی سرم شلوغه این‌جوری می‌شم. یه حرفی رو تو ذهن و تخیلم به کسی می‌گم و منتظر واکنش یا جوابشم. بعد می‌بینم نگفتم هنوز :|

کاهلی کردم این جارو ندیده بودم :(

1

پاسخ:
یکو هر موقع از آب بگیری تازه‌ست ^-^

1

یک

بیر 

وان

واحد

ماهی 

آب

تازه

پاسخ:
:)) ^-^

علتش رو هم از هم گسیختگی سلول های تحتانی درج بفرمایید استاد.

با تشکر.

پاسخ:
:دی

1

با یکم تاخیر

پاسخ:
❤️

دیر رسیدم ولی : 

۱

 

پاسخ:
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه :دی

و اینکه پستِ ۱۴۶۳ ، روزِ تولدِ ۲۴ سالگی من آپلود شده :)))

پاسخ:
عه! تولدت مبارکا باشه ^-^
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۴ میماجیل ‌‌

سلام.

من از اون‌هام که همیشه دیر می‌رسم! پس احتمالن نشنیدم گفتی بزن یک!

پاسخ:
سلام
سیگنال یک یا موفقیت دریافت شد :))
با تشکر
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۲۹ علیرضا گلرنگیان

1

پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">