پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

9- به من رای بدید, من تحریم‌ها را دور خواهم زد!

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ق.ظ

با سلام! 

قراره اینجارو صُبا آپدیت کنم و اینکه تا 3 نصف شب بیدار بودم و 5 صبح با اولین آلارم بیدار شدم که نمازم قضا نشه و دو هفته است که به صورت مستمر!!! قضا نمیشه, اینا همه‌شون مشتی است بر دهان استکبار جهانی و 

الانم اصن چشام باز نمیشه ولی تا جایی که بتونم دری وری می‌نویسم بعد میرم دوباره بخوابم

آقا تا دیشب ذهنم درگیر این بود که چه جوری تحریم های بلاگفارو دور بزنم و به دوستانی که فقط از طریق وبلاگ و کامنت دسترسی داشتم, آدرس اینجارو اطلاع بدم!

خب خیلی زور داره بخوای و نتونی کاری که میخوای رو انجام بدی!

منم که کلاً این جور مواقع کم نمیارم و بالاخره یه راهی پیدا می‌کنم

یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود که یه عکس دقیقاً با همون سایز و اسم و آدرس آخرین عکسی که تو وبلاگم گذاشتم, از همون سایتی که آپلود کردم, آپلود کنم که عکسه جایگزین عکسه قبلی بشه, این کارو کردم و دیدم موفقیت آمیزه!

برای همین پیامم رو به صورت یه عکس نوشتم و 

یه همچین چیزی از آب درومد: deathofstars.blogfa.com



۹۴/۰۲/۲۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)