پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

842- زادروزم بسی بسیار خجسته و فرخنده باد + عکس

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام؛

صبح دل‌انگیز بهاری‌تون به خیر و شادی!

از اونجایی که بنده صبح حدودای 11 پا به عرصه‌ی وجود نهادم (و به قولِ مادربزرگ مرحومم چون قبل از ظهر به دنیا اومدم، دستم سَبُکه و خب دقیقاً نمی‌دونم این سنگینی و سبکی به چه کارم میاد،) پست تولدمو الان می‌ذارم و ان‌شاء‌الله به حول و شاید هم هول! و قوه‌ی الهی شب میرم یه کیکم می‌گیرم و پستو مزین می‌کنم به تصویر کیک شکلاتی و به میمنت و مبارکی، کامنتارم که باز کردم و قربانت، فداااااااااات، ستاره بچینید تا من برم اسلایدامو درست کنم که فردا و ارائه‌هام از رگ گردن هم به من نزدیک‌ترن...

+ بیست و چهارسالگی، سلام!



عکاس: هم‌اتاقی شماره‌ی2

جوابِ سوال احتمالی‌تون: بله دستکش دستمه، نه چیزی نشده، لاک زده بودم برای همین دستکش دستم کردم.

۹۵/۰۲/۲۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مامان‌بزرگ

هم‌اتاقی شماره 1

هم‌اتاقی شماره2

نظرات (۱۰۹)

مبارکا باشی...
پاسخ:
مبارک و پر از خیر و برکت باشه :دی
تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی، مچکر! تولد شمام هر موقع بود، مبارک :دی
زادروزت خجسته
پاسخ:
معلومه این مدت که کامنتا بسته بود خیلی تحت فشار بودیااااااااااااا! :)))) همین جوری داری ریز ریز ذوقتو تخلیه می‌کنی و منم که صورتم درد گرفت بس که از صبح تا حالا نیشم تا بناگوش بازه
میلادت فرخنده

(خخخخ مثلا به یکی بگن حسینت زهرا خخخخخ)
پاسخ:
طوفانم نسیم :دی
فرانسوی : Joyeux anniversaire
پاسخ:
Merci
ایتالیایی : Buon compleanno
پاسخ:
Grazie
هندی : जन्मदिन मुबारक हो
پاسخ:
Dhanyavad धन्यवाद।
عربی : عید میلاد سعید
پاسخ:
شکرا لکِ، شکرا
ژاپنی : 誕生日おめでとう
پاسخ:
ありがとう。   Arigatou
ترکی : Doğum Günün Kutlu Olsun
پاسخ:
teşekkür ederim (استانبولی)، چوخ ساغول، یاشا (آذری)
پر از حسای خوب باشه واسه ت ^_^ 
پاسخ:
^-^ ممنونم عزیز دلم!!! :بوس
یونانی : Χρόνια πολλά
پاسخ:
σας ευχαριστώ افخاریستو
چینی ساده : 生日快乐
پاسخ:
از شما قدردانی می‌کنم = gan xie ni de hou yi
آلمانی : Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag
پاسخ:
Danke
رومانی : La mulţi ani
پاسخ:
mulţumesc  رومانی دقیقاً کجای نقشه است؟ :)))) 
روسی : С Днем Рождения
پاسخ:
Спасибо تلفظشو از دوستم می‌پرسم میگم :دی 
دوستم میگه: Spasiba
ویتنامی : Chúc mừng Sinh nhật
پاسخ:
Cám ơn
Happy Birthday
پاسخ:
Thank you
پر از روزاااااااااااااای خوب برات باشه تولدت مبااااارک
تو همین روز ان شاءالله مراد هم پیدا شه تولدت مباااااارک
(با ریتم بخوانید :دی)

پاسخ:
فال حافظ به مناسبت تولد: /ganjoor.net/hafez/ghazal/sh284/
با تاکید بر این مصرع: ای ملک العرش مرادش بده :دی لطفا
شکفتنت مبارک
پاسخ:
سپاس‌گزارم!
بیست و چهار سالگیت مبارک
پاسخ:
^-^
آغاز دوباره َت مبارک
پاسخ:
ایشالا قسمت شما هم بشه
پا به عرصه ی گیتی نهادنت مبارک
پاسخ:
می‌خوای برگردم؟ :دی
سالروز نفس کشیدنت در این دنیا مبارک
پاسخ:
این بیان هم که آیکون نداره! چه جوری ذوقمو نشون بدم آخه!!! [آیکون بوس و بغل!]
با احتساب اون تبریک خصوصی هم میشه بیست و چهار که دیگه عدد سنته :))))

تازه کلی هم کار ریخته سرم (منتشم گذاشتم :دی)
پاسخ:
اینم برای تشکر، از رهایی که عاشق بنفش‌ه
این رها خودشو کشت:)))))
همانا من درباره کامنتا هم کامنت میدم حتی

گیلیلیلیلی
ایشالا عروسیت:دی


پاسخ:
ایشالا!!! 
هر کی این کامنتو می‌بینه بگه ایشالا
لال از دنیا نری بگو ایشالا :دی
نه زندم هنوز :دی

پاسخ:
برو یه لیوان آب بخور بیا
هنوز به زبان قبلیه تاکانو تبریک نگفتی :دی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۱ زینـب خــآنم
تولدت مبارک
به به چه ایام فرخنده ای
اینقد گفتی 4 ! منم دیگ روی این چهار حساس شدم باورکن !!!
دو ماه از من بزرگتری
با این علاقه ای ک ب عدد 4 داری باید یا 24 ام بدنیا میومدی یا خرداد !
انشالله روز ب روز موفق تر باشی ُ پله های ترقی از همه جهت ُ هرچه سریعتر و در مسیر درست طی کنی  : *
پاسخ:
مرسی ^-^ 
پس من بزرگترم و احترامم واجب!
نه همین 26 خوبه
مضربِ عددِ 13 ه و من خودِ آن سیزدهم اصن :دی
البیته 24 اردیبهشت هم یه روز خاصه برای خانواده مون که بماند!

تولدت مبارک.ان شاالله بیست و چهار سالگی بهت خوش بگذره:)
پاسخ:
ایشالا!
حاج آقای جشن فارغ‌التحصیلی می‌گفت دیگه وقتشه به کمال برسید
زیر لب به بچه‌ها گفتم البته من ترجیح می‌دم به مراد برسم :دی
تولدتون مبارک.
پاسخ:
ممنون.
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴ سرباز جامانده
تولدت مبارک.ایشالا عروسیت
پاسخ:
چه طوری تو؟!!!
آخِش... چه خوب که تو دختری... همیشه کامنتاتو با احتیاط جواب می‌دادم، ولی الان بپر بیا بغلم یه بوس بده :دی
تولدت مبارک
دست سبک به درد خودت نمیخوره
به درد مراد و بچه هات میخوره
محکم نمیتونی بزنیشون
#هارهار
پاسخ:
بچه‌هام که گناه دارن بزنمشون، تازه کفاره و اینام داره و بچه که زدن نداره... مرادم که خب آخه دلم نمیاد بزنمش... ولی اون 4 تا زنِ دیگه‌شو خیلی هم دلم میاد بزنم!!! عوضیا :((((
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۴ سرباز جامانده
:-D خوووب.اصن کامنتا بسته بود انگار دهن منو بسته بودن.خخخخخ آخی عزیزچیم .@-}-- (این گله واس تولدت) :-* (اینم بوسه)
پاسخ:
پس الان دهنتو باز کن و چشاتو ببند و هر چی از دهنت درمیاد بگو خودتو تخلیه کن :)))
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۶ سرباز جامانده
پیرو جوابت ب کامنت جولیک بگم که اگه کبود نشه کفاره نداره. و اینکه مراد با شما میتونه4تا زن بگیره.بدون شما 3 تا
پاسخ:
پس کبود نشه کفاره نداره
که این طور!
در حیرتم این مرادی که هنوز نتونسته بیاد منو بگیره چه جوری بعداً سرم هوو آورد؟! اونم نه یکی دو تا! 
سه تا!!!
سپااااااااااااااااااس برای گل...

اون مصرع مراد دار هم خیلی عالی بود :دی


+ حیف که قصد ازدواج ندارم (بنا به دلایلی که خودت میدونی تقریبا) وگرنه لو میدادم اون اسمی که دوستان و آشنایان همیشه میگفتن و جایگاهش مثل مراد شما بود چی بود :)))
پاسخ:
:))) بابای بچه‌های من اسمش هر چی که باشه شما باید مراد صداش کنید :دی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۵ سرباز جامانده
حالا ریز ریز تخلیه میکنم. بله.خواستی بزنی یجور بزن کبود نشه.یکی از بلاگرا یدون پست گذاشته بود حول اینکه یک آقایی 23سال زن دومشو مخفی کرده.
پاسخ:
این آقا یحتمل تو سازمان سیایی، اطلاعاتی چیزی کار می‌کرده... من که حرکتشو لایک می‌کنم از پشت همین تریبون
تولدتون مبارک :))
ان شالله عمر پربرکتی داشته باشید :)
پاسخ:
ممنونم دوستِ جدیدم ^-^

مُبارَکـــه :))
اینَم کادو : http://goo.gl/ThpOVO
پاسخ:
سپاس‌گزارم!!!
چه آهنگ پرانرژی‌ای
سلام:تولدتون مبارک ان شاءالله سالیان سال باشین و تولدتونو  جشن بگیرین 

گل :)گل :)گل :)گل: )گل:) گل:)
پاسخ:
سلام
ممنونم!!! ^-^
امروز دو تا خواننده خاموش، روشن شدن، ببینم تا شب چندتاتون روشن می‌شین :دی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۹ سرباز جامانده
http://bacheh.blog.ir/پست حاج میثم ساده دل
پاسخ:
آخی... نازی!

آخییششش کامنتا باز شد
انگار ادم از زندان ازاد شده چه آفتابیه این بیرون :))
تولدت مبارک باشه
و پیرو کامنت دلنیا :ان شاالله
ببین تو مراد پیدا کن ماخودمون میفرستیمش بیاد خاستگاریت، تو فقط بگو کی:)
پاسخ:
:)))))) عکس بدم، جنازه تحویل بگیرم

آقا لذتی که در مخاطب آزاریست در هیچ چیز دیگری نیست :دی
کسی بگه بالای چشام ابروئه دوباره میبندمآااا :دی
تولدت مبارک:)
پاسخ:
سپاس مندم! ^ـ^
تولدتون مبارک :)
پاسخ:
موتوشکرم.
تولدت مبارک عزیزم...ان شاالله تموم لحظه هاش برات فوق العاده و پر از حس و حال خوب باشه...

http://harkat.com/view/41cd1492-db41-4e11-a8f1-5d32c2929dba
پاسخ:
ممنون... سایه وبلاگم از سرتون کم نشه :دی

چه کادوی قشنگی... مرسی
منو برد به گذشته های دووووووووووور :دی
تولدت مباااااااارک ...
یک عدد خاموشِ پیشکسوت هستم :))
پاسخ:
ممنون
چه اسم مرموزی!!!
ح حسن؟ حامد؟ حوری؟ حمید؟ حمیده؟ حسین؟ حاجی؟ حبیب بن مظاهر؟! حاتم طایی؟ حسن روحانی؟ حجت الله سلحشور؟
نه اون فرج الله بود
حامد بهداد؟ حمید گودرزی؟ حسام نواب صفوی؟ حمید لولایی؟ حمید عسکری؟ حامد عسکری؟ حدیث فولادوند؟ حامد زمانی؟ حامد پهلان؟ حری پاتر؟ :))))
همه زبانا رو گفتین جز اسپانیایی... نه؟؟ 
Feliz compleanos! 
خیلی تبریک!
پاسخ:
خیلی خیلی Gracias
سلام

تولدت مبارک 

ایشالا 124 ساله بشی بانو :)
پاسخ:
سیتکاااااااااااااااا
چه قدرررررررررررر دلم برام تنگ شده بود
ممنونم
خیلی ذوق کردم از دیدن کامنتت عزیز دل! ^-^

راستی سلام
انقدر ذوق زده شدم یادم رفت جواب سلامتو بدم :دی
:)))))))
باید بگم که بهتره اینطوری حدس میزدی:حسنی؟حامدی؟حمیدی؟حسینی؟حبیب بن مظاهری؟:))))
Shafaf sazi eladim ba ;)
پاسخ:
فرزاد حسنی!!!؟
الهام حمیدی؟ شهاب حسینی؟  شهرام حقیقت دوست؟ هومن حاج عبدالهی؟ 
حداد عادل؟!؟!؟!؟!
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۳ خورشید(یک عدد از فصل 2 خاموش مانده :))
تولدتون مبارک:))  ^_^
عاغا این کامنت ها را نبندین دیگه... حالا من که خاموش بودم کامنت نمیذاشتم ولی خب به هرحال از نعمت کامنت خوندن محروم بودم :))
پاسخ:
ممنون خورشید خانم/ آقا
توصیه شدید و اکید دارم امروز خاموشا روشن شن
چه بهانه ای بهتر از تبریک تولدم!!!
یه موقع خدا رو چه دیدی، ممکنه تصمیم بگیرم خاطرات ناگفته رو گفته کنم و به خاموشان رمز ندم مثلا
خب شما که انتظار ندارین پستایی که مثلا در مورد حداد می‌نویسم رو عمومی منتشر کنم؟ :دی
مبارک باشه.پستاتون خیلی باحاله .اما مشکلش  این بود که کامنت را نمیپذیرایید که حل شد.استادمون میگه ی مهندس باید ادبیاتش خوب باشه.احسنتم که شما رعایت کردین.تازه وبلاگتونم میخوام ب چنتا معرفی کنم
پاسخ:
ممنونم
این ویژگی رو هم به سایر ویژگی هام اضافه کنید که آدم رک و رو راستی هستم و دلیل دنبال نکردن وبلاگتون این بود که از اساس و پایه، با محتواش مشکل دارم
چون معتقدم یه مهندس، علاوه بر اینکه به قول استادتون ادبیاتش باید خوب باشه، پروژه هاشم خودش باید انجام بده
ینی دنبال کردن پستاتونو ریشخند و نیشخند به همه ی شبایی میدونم که به خاطر پروژه هام بیدار موندم

+ مشکلی با کپی یا لینک دادن و معرفی وبلاگم ندارم، راحت باشید جناب مهندس :)
نه نه نه...فرزاد حسنی نه :/ 

پاسخ:
پس همون حداد عادلی!
استاد، نمیشه امتحانامون بمونه بعد ماه رمضون؟!
گناه داریم خب...
دیگه بهت رای نمیدمآ
تولدت مبارک بانو
امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی
پاسخ:
ممنون
هنگام فوت کردن شمع، ذکر الهم انی اسئلک مراد بر لب خواهم داشت :دی
محتوای وبلاگم مشکل داره؟چرا؟من پروژه هامو خودم انجام میدم.ولی همه چیز در ی بحث تخصصی نمیشه خودت بذاری من در جاهای مختلف وب میگردم.دوس دارم بدونم اخرین تکنولوژی ها کجان وبعضا خلاصه ای هم میذارم.
پاسخ:
نه نه
منظورم این نیست شما خودت انجام نمیدی
ولی اگه به عنوان وبلاگتون دقت کنید، منظورمو متوجه میشید

کشوری که چند میلیون دانشجو داره و وضعش اینه، ینی یه جای کارش میلنگه!
یه دلیلش پایان نامه های آماده ایه که انقلاب می‌فروشن
یه دلیلش انجام پروژه توسط دیگران و اسم من و...
بگذریم
تولدم مبارک :دی
منم شب های زیادی برا پروژه هام بیدار بودم
پاسخ:
هر کاری کردیم وظیفه مون بوده، در قبال استعداد و امکاناتی که در اختیارمون بوده
بله درست میفرمایید پاکش کردم.حق با شماست
پاسخ:
:)
تولدتون مبارک باشه.دی
پاسخ:
:)
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۰ خانم الفــــ
به به به...تا حالا که وجودت بابرکت بوده.از این به بعد هم ان شاالله مبارک و بابرکت باشی و باشه سال های عمرت :)
پاسخ:
متشکرم
سقاکم الله من ماء الکوثر
ایشالا 120 ساله شم و هی براتون پست بذارم :دی

از الان میتونید دنبال کنید اگه مایل باشین البته.مرسی بابت حرفتون حواسم به این کار نبود اصلا.موفق باشید
پاسخ:
:)
هپی یور برثدی ای بانوی بزرگوار :دی
باشد که سال بعد درکنار مراد پست تولد بذاری و ما با هم بودنتون رو تبریک بگیم:))
پاسخ:
ثنکیو!
ان شاء الله :دی
تولدت مبارک شباهنگ :)
ان شاءالله به مرادِ دلت برسی:دی
پاسخ:
ان شاء الله
این شین رو مشدد و با تاکید تلفظ نمایید.
سلام کربلایی نسرین جان
سلام گل بانوی مهربون 
 تولدت مبارک باشه مهربون بانو
ان شاءالله که خدا عمر با عزت و برکت بهت بده ، ان شاءالله همیشه سلامت باشی ، ان شاءالله عاقبت بخیر بشی و سعادتمند ، ان شاءالله خدا بهترین ها رو برات رقم بزنه تو زندگیت ، از دوست و همسر و درس و خلاصه هر راه و مسیری که انتخاب میکنی ، ان شاءالله آرامش روزی لحظه به لحظه زندگیت باشه ، ان شاءالله هر کجا هستی هر کجا قدم بر می داری خدا راهت رو با نور خودش روشن کنه برات ، ان شاءالله که صفا و جلای قلب و روحت هر روز بیشتر بشه ، ان شاءالله به همه ی آرزوهای قشنگ و دور و نزدیکت برسی ، ان شاءالله همیشه دلت خوش و آروم و لبت خندون ، ان شاءالله که بیست و چهار سالگی پر خیر و برکتی داشته باشی گل نسرین جان 
یه دنیا گل تقدیم به تو بانو 
برقرار باشی و سبز
پاسخ:
با این همه انرژی که شما سوی بنده روانه کردی، تا یه سال که نه، یه عمر شارژ شارژم :دی
بس که مهربونی
بس که گلی
واژه ها عاجز از بیان ذوق زایدالوصف منن الان
و اعتراف می‌کنم، سال ها پیش، اون شب که دوست مشترکمون آی دی تو رو بهم داد برای چت با یاهو!!! یه درصد هم فکرشم نمی‌کردم یه روزی انقدر دوستت داشته باشم و انقدر عاشقت بشم
سایه ات بر سر من و وبلاگم، مستدام

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۲ فاطمه (خودکار بیک)
همون تبریکه بود .. ؟ همونو بازم میگم :)
پاسخ:
همون جوابه بود...؟
همونو بازم میگم :دی
نسرین  جوون تولدت مبارک  ان شاءالله 124ساله شی  
پاسخ:
ممنون عزیز دلم
تو الان کدوم مریمی؟! :دی
مجازی، حقیقی، اونی که وبلاگ داره، نداره، مریم بانو، مریم گلی، مریم خالی، و...
کدامین مریم؟
تولدت مبارک نسرین جوون 
کلی بوس و بغل و این چیزا 
منم از خواننده های چشمک زن هستم گاهی روشن گاهی خاموش :))
پاسخ:
ممنون
همین جوری به چشمک زدن ادامه بده
خاموش خاموش نشی یه وقت :دی
هپی تولدت :D
.
.
.
.
.
.
صرفا برای اثبات اینکه .... انگلیسی بلدم :D
پاسخ:
موتشکر
هم بابت تبریک
هم بابت روشنایی :))))
تولدت مبارک باشه
پاسخ:
بسی بسیار سپاس‌مندم مهندس.
سلام، تولدتون خیلی مبارک :) 
پاسخ:
سلام. ممنون
تولدتون مبارک 
بانوی کامنت دونی بسته ها :/   :|
اگه
مشکل نگارشی داشت معذرت میخوام قبلش
پاسخ:
ممنون :)
نوشتن با کامنتِ بسته انقدر حال می‌ده که اصن یه وضعی
سلام نسرین خانووم
تولدت مبارک امیدوارم عاقبت به خیر بشی و سلامتی و آرامش رو همواره در زندگیت داشته باشی

در ضمن مثلا فردا ارائه داری و از رگ گردن نزدیکتره که  هی از تو گوگل ترنسلیت  تشکر رو به زبانهای مختلف کپی پیست میکنی؟!
پاسخ:
سلام
ممنون :)))
چه طوری رفیق قدیمی؟!
آقا یه سریاش نبود و از دوستام پرسیدم :دی
تولدت مبارک :**
24سالگی بهترین روزاست خوش بگذره :)

جوانی یادت بخیر کوجاییی ؟:)
یادش بخیر :)
پاسخ:
ممنون
پیر شدیم رفت...
دختر که رسید به 20
باید به حالش گریست
چهار سال پیش گفتم اینو
والا
بازم تولدت مبارک عزیزم 
پاسخ:
بازم ممنون
مریمی منم(:

بازم تبریک میگم 
پاسخ:
^-^
بازم ممنون :)
تو  پیری پس من دیگه فاتحه ام خونده اس ؟:))
برو بابا ،  برو دختر جان :)))))


+
نسرین جان سوال برام پیش اومد ، همیشه که لاک میزنی دستکش می پوشی ؟:))))))
این سوال احتمالی رو جواب ندادی :)))))؟:)))
++
درضمن نسیم رو فکر کنم دیدم ؛ ))))))))):))))
خنده اش آشنا میزنه :)))))))
اینو جدی میگم پهنای صورتش شبیه فامیل های ماست :))))))
برای حرفم دلیل دارم که خصوصی میگم :))))
پاسخ:
:)))) مصرف لاکم بالاست ولی وقتی میرم بیرون پاک میکنم و اگه حوصله پاک کردن نداشته باشم دستکش می‌پوشم
فکر کن وضو می‌گیرم لاک می‌زنم تا وضوی بعدی و
مصرف لاک پاکنم هم بالاست :دی

+ یه بار یه کار کوچیکی تو دانشگاه داشتم و میخواستم برم استادمو ببینم و برگردم و دیگه پاک نکردم
با دستکش رفتم
انقدر سوال پیچم کرد بابت دستکش که آخرش درآوردم گفتم آقا لاک رو ناخونم بود! ولمون کن دیگه!!! ای بابا :)))
آن استاد، دکتر صاد بود
بلاگفا نمیذاره لینک بدم
بذار خاطره‌شو برات کپی کنم همین جا

با آذر، هم گروهی پروژه ام، برای پرسیدن یه سری سوال راجع به پروژه وارد اتاقش شدیم
همچین وارد که شدیم استاد گیر داد به دستکشهای من!
بدین صورت که: مشکلی پیش اومده؟ حساسیت دارین؟ اتفاق بدی افتاده؟
عذر میخوام دارم کنجکاوی میکنم امیدوارم ناراحت نشید ولی چرا دستکش دستتونه؟
آذر اشاره کرد بگم دستم سوخته
اینجاست که باید بگم به قول امید آدم دلش میخواد با لامپ مهتابی بارفیکس بره این جوری ضایع نشه
دستکشارو درآوردم و گفتم استاد لاک دارم
ینی استاد, تحت تاثیر صداقتم قرار گرفت!!!
از اتاقش که اومدیم بیرون آذر گفت می مردی یه دروغ مصلحت آمیز می گفتی؟!!!
خاطره سال 93

سلام

مبارک باشه

ان شاءالله پیر شی جوون

طول و عرض عمرت زیاااد

بیست و چهار سالگی خوش بگذره

پاسخ:
سلام
ممنون
سالی که نکوست از روز اولش پیداست 
با این ارائه‌های خر!
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۸ خانم الفــــ
ایشالا ایشالا :) صدو بیست سالگیت رو ببینیم ایشالا :)
پاسخ:
^-^ ایشالا
تولدت کلی مباررررک نسرین جان ، امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیوفته و یک سال پر از آرامش رو تجربه کنی . 

پاسخ:
ممنون
ایشالا برای همه تون و همه مون سال خوبی باشه 95
سلام
تولدت مبارک و خجسته ای غنچه ی ناز لپ گلی :دی امیدوارم پر از روزای قشنگ و زیبا و پر از موفقیت باشه 324 سالگیت :)
ان شاءالله تولد بعدیت رو با مراد بگیری :دی
پ.ن : من اسم بابام «مراد»ـه :) :دی
پاسخ:
سلام
مممممممممممممممممممممممممممممممنونم! :بوس
اسم بابای دختر منم مراده :دی
مباااااااااااااااااااارکا باشه نسرین خانم تازه متولد شده!

آرزو میکنم امسال خوشحال باشی! ^_^

به مرادت هم برسی ! :دی حالا اسمشم مراد نبود نبود! ولی خودش مراد باشه! :دی
پاسخ:
:دی :دی و :دی + :بوس
والا رسمه تبریک می گن
ولی فکر نکنم کم شدن یک سال از عمر آدم تبریک داشته باشه
بهر حال مهم نیس چند ساله میشین، انشاءالله عاقبت بخیر بشین/
پاسخ:
آره راست میگیااااااااااااااااااااا! یه سال از عمرم کم شد :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
هعی
مرسی
:((((((
مرادم که پیدام نکرده هنوز...
تولدتون مبارک :)) با ارزوهای خوب و رسیدن به مراد و عاقیت بخیر و این حرفا :)) 
پاسخ:
مرسی و مچکر و سپاس و این حرفا 
بازم تولدت مبارک:)
بازم آرزوهاى خوب
منتهى اینبار عمومى:)
پاسخ:
بازم ممنون :) ^-^
تولدت مبارک ^_^
پاسخ:
مرسی ^-^
تولدت مبارک 
کلی حس و روز های خوب برای تو:)
پاسخ:
ممنون مبهم‌الملوک جان
چه خبره اینجا!! تولدت مبارک و میمون شباهنگ جان :)
پاسخ:
خبر خاصی نیست
تفلّده :دی

مرسی :)
تولدتون مبارک باشه... با آرزوی سال پر خیر و برکت تر
پاسخ:
ممنونم... ایشالا خیر و برکت تو زندگی همه مون موج بزنه
سلام تولدتون مبارک صد ساله بشید :-) 
پاسخ:
سلام
ممنون خانومی ^-^
با یه تاخیر ! 
تولد ات مبارک ، 
۲۴ سالگی پــــــر انرژی و حس های خوب خوب  رو امیدوارم تجربه کنی ! و اینکه حال دل ات خوب باشه !
پاسخ:
همه ی کامنتا حس خوب بهم میدن
بعضی از کامنتا حس خوبشون بیشتره
مثل این عدد2 بعد از اسم تو
منو یاد روزایی میندازه که برای اینکه با مطهره هم‌کلاسیم اشتباه نگیرم گفتم تو مطهره2 باشی :)

+ ممنون خانومی
:)

;)
پاسخ:
:)
سلااااااامممممم
من ظهر اومدم تبریک گفتمااا...ولی ظاهرا کامنتم ثبت نشده :/
تولد مبارک نسرین تورنادوی شباهنگ جغد عزیز!
24سالگیت مبارک!
پاسخ:
سلام...
ممنونم زی زی

+ غمگینم... مثل دختری 24 سال و یک روزه که دلش تنگه :(
تووولدت مبارک بانوی بیست و چهارساله :)
ان شالله عمر شاد و با برکت و باعزتی داشته باشی

پاسخ:
:) ایشالا همه مون همیشه شاد باشیم
مبارک بادت این روز جهانی / که نوشیدی شراب زندگانی
          به دنیا آمدی لپت تپل بود / ولیکن معده ات همواره شل بود
                         عمو ، خاله ، مامان ، دائی و عمه / بگفتن تخته اش انگار کمه
      ولی بخت زمان گردید یارت / همان تخته بشد بازار کارت
      که هم هالو و هم استاد گشتی / به چشم حاسدانت خار گشتی
   خدا یارت بود ای دوست جونی / ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی


اگه بیکار بودی و تونستی...ازینا بساز یدونه واسه خودت!

 http://nazak.ir/22378/عروسک-جغد-بسازید/


 اینم فالی که برات گرفتم...با تعبیرش!


غزل شماره 108
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد
ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست
دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
ای که انشا عطارد صفت شوکت توست
عقل کل چاکر طغراکش دیوان تو باد
طیره جلوه طوبی قد چون سرو تو شد
غیرت خلد برین ساحت بستان تو باد
نه به تنها حیوانات و نباتات و جماد
هر چه در عالم امر است به فرمان تو باد

غزل شماره 108
شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

+روز تولد آدم ازون روزاییه که خانواده ی آدم باید کنارش باشن... اما اشکال نداره...حافظ میگه:
دور گردون گر دوروزی بر مراد ما نگشت/ دائمان بکسان نباشد حال دوران غم مخور
+منم دلم تنگه...
پاسخ:
 :)
اون ح جیمی فک میکنم حجمیر باشه hjimir... حانیه!
+یه روسری قرمز ساده از کربلا گرفتی ...اونو چیکارش کردی؟! اینو دیدم یاد اون افتادم که کلی دنبال یه قرمز ساده میگشتی!
پاسخ:
خونه است... نیاوردمش خوابگاه
مبارکههههههه دخترم :) :-* :ایکس
باشد که دویست و چهل سال عمر کنی، هی اتفاقای خوب برات بیفته بیای اینجا بنویسی ما هم ذوق کنیم :) :) :)
پاسخ:
مرررررررررررررررررسی :)
تبریک میگم.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید:)
پاسخ:
ممنونم.
تولدتون مبارک و پوزش بابت  تاخیر .

این آهنگ هم آرامش بخش و قسنگه :

http://dl.irmp3.ir/data/song/Martik-Hamaghoosh-(WWW.IRMP3.IR).mp3

ببخشید یه سوال : من فصل اول و دوم وبلاگتون رو نخوندم . هیچ وقت فشار درسی باعث نشده بخواید وبلاگتون رو تعطیل کنید . اون موقع که کارشناسی میخوندین ؟


پاسخ:
ممنون.

وبلاگ و نوشتن، برای من صرفاً سرگرمی و وقت گذرونی نیست
یه دلیلش دوری از خانواده و دوستانم بود که از این طریق با من در ارتباط باشن
چون فرصتشو ندارم اتفاقات روزمره رو هر بار برای تک تک آشنایان تعریف کنم و ترجیح دادم بنویسم
فصل اول، دوران مدرسه ام حدود 100 پست بود
فصل دوم، دانشگاه، حدود 1000 تا
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۹ دختر حــَوا :)
http://shabahang2.blog.ir/
من دیگه حرفی ندارم -___-
پاسخ:
:((((( این شباهنگ چینیه
تقلبیه :((((((((((((((((((
سلام نسرین بانو ، خوبی ؟ 
من یادم بود تا دیروز که تولدته ها ، ولی یادم رفت ، پس تبریک من رو پساپس پذیرا باش ، ان شاالله به خوبی و خوشی ، صد سال به این سالا ، هر روزتان زادروز ، زادروزتان پیروزززز :)

پاسخ:
سلام
پذیراییدیم :دی
متشکریم :)))
پذیراییدیم از کدوم مصدره ؟ :)))) 
پاسخ:
از مصوبات خودمه
من الان عضو فرهنگستانم!
هر چی بگم باس بگین چشم!!!

سلام  نسرین جان

تولدت هم مبارک با تاخیر

البته من دیروز و دیشب سرگرم عروسی بودم

وقت نشد بیام نت

ببخشید

انشالله 120 ساله بشی گلم

بوس بوس

پاسخ:
سلام
ممنون :)
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۸ سید مهدی رییس السادتی
سلام
آفرین که به خاطر لاک دستکش پوشیدید
مرحبا به شما انسان فهمیده
پاسخ:
سلام.
:|
سلام
تیریک زیاد...
چقدر 24 سالگی ام شیرین بود. جوونی کجایی که یادت بخیر... هی! قدر بدونید، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه، 30 رو که رد کنید، می بینید ای وای...
چه عمری رفت... :(
پاسخ:
سلام...
ممنون :)
سلام عزیزم

تولدت مبارک ^ــ^
پاسخ:
سلام
متشکرم :)
سلام
تولدت مبارک ان شالله سالهای سال سلامت و سربلند باشی نسرین بانو
چه خوبه 24 سالگی یه 4 داره عدد دوست داشتنی:))
پاسخ:
سلام
ممنون

اسم تو هم مثل اسم من درسته که 4 حرفی نیست ولی 4 تا نقطه داره
با دوز تأخیر تولدت مبارک!
+ ولی من توی یکی از پستای بلاگفات یه عکسی دیدم داشتی مدار لحیم میکردی
(دانشگاه بودی) شال بنفش سرت بود و لاکت نارنجی بود
چرا اونجا دستکش نپوشیده بودی؟ :دی
اعتراف کن
پاسخ:
با دو روز تاخیر ممنون :)
اون روزم دستکش دستم بود
موقع لحیم کردن درآوردم که خب شکارِ دوربین شدم :دی
تولدت مبارک با تاخیر :)
پاسخ:
سپاس فراوان؛ با تاخیر
تولدت بت تاخیر مبارک نسرین جان:*
پاسخ:
سپاس فراوان :)
*با
با تاخیر تولدت مبارک :*
پاسخ:
ممنون خانومی
با تاخیر...مبارک باد زادروزت:) از خدا برات قوت مبارزه و توانایی برای پیشرفت میخوام:)
پاسخ:
تشکرات فراوان...
تو هم موفق باشی عزیزم