پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

771- دعا بکن که خوب بشم آقا به حرمتت

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خدا کنه بهم نگی تمومه فرصتت؛

یه کاری کن که من، 

نشم دلیل گریه‌هات؛ 

یه کاری کن،

نشم دلیل طول غیبتت...



خوشبختی ینی صُبا بیدار شی و پرده رو کنار بزنی و گنبد و گلدسته ها رو ببینی و

لبخند بزنی و بگی: سلام! صبح به خیر :)

خوشبختی ینی لحظه‌ی تحویل سال، بین‌الحرمین باشی :)


+ التماس دعا

۹۴/۱۲/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۳۶)

:|
پاسخ:
:) 
خوش به سعادتت دختر!
برای ما هم دعا کن. دلمون خیلی تنگه. خیلی.
دعا کن روزی ما هم بشه.

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
پاسخ:
گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق 
ساکن شود؛ بدیدم و مشتاق تر شدم

+ ایشالا به زودی روزی شما هم میشه
سلام
سال نو مبارک
جای ما هم خالی کن بانو
التماس دعای زیاد
پاسخ:
سلام.
سال نوی شما هم مبارک
شما هم حسسسسسسسابی دعا کن برام :)
به دعاهای همدیگه نیاز داریم به واقع
التماس دعا شباهنگ..

سال پربرکت و پر از موفقیتی داشته باشی..
پاسخ:
همچنین :)

توی دعاهامون به یاد هم باشیم...
بهت حسودیم میشه از صمیم قلب میگم خوش ب سعادتت و التماس دعا 
عیدت مبارک :*
پاسخ:
:) منم از صمیم قلب آرزو میکنم یه همچین جایی یه روزی، روزی شما هم بشه :)
چون میدونم خودت دعا می کنی برای همه ی جمیعا وبلاگیون دیگه پس سفارش نمی کنم :))
عیدتم مبارک :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک
همه رو دعا کردم و کماکان دعاگوی اونایی ام که بهم 20 دادن تو مسابقه :))))))
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۲ خانم الفــــ
عجب عکسی...عجب منظره ای.... اونموقع نگفتم اما الان میگم،خیلی التماس دعا :) التماس دعای فرج..
پاسخ:
بلی عجب عکسی!
چشم حتما
شما هم منو حسابی دعا کن
خیلیاااااا ^-^
شباهنگ جونم برا منم دعا کن. ممنونم.
پاسخ:
چشم. حتما

شما هم منو بسییییییییار دعا کن
واقعا که خوشبحالت
سال نوت مبارک نسرین جان ان شاالله سال خیلی خوبی داشته باشی پر از موفقیت و پر از ارزوهای قشنگ قشنگی که جولیک عزیز کرده بود
این مرادم تورو پیدا کنه امسال :)))
پاسخ:
مرسی مرسی
همچنین
و
ایشالا!
خدایا لطفا منو به مراد و مرادو به من برسون. مرسی :))))
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۰۸ سرباز جامانده
خیلی التماس دعا. سال نو مبارک پیشاپیش
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک
خوب نیست مومن انقدر پز بده:)))))...سال جدیدت مبارک بچه جان
پاسخ:
نه تنها پز میدم و چش و چال ملتو در میارم، ریاکارم هستم و اصن یه وضعی :)))))
تف به ریا

سال نوی تو هم مبارک مادربزرگ عزیزم
  بیست دادم بت یادت نره چه قولی دادی :دی
پاسخ:
بله یادمه
اصن میرم دو رکعت نمازم به نیت اونایی که 20 دادن بخونم
خوش بحالت نسرین جان ، واسه ما هم دعا کن بنونیم بیاییم .
سال نو  مبارک
پاسخ:
ایشالا شما هم میاین :)
نسرین نسرین برای کنکوری های بینوا هم دعا کن :'(

+ سال نو خوبی داشته باشی. :)
پاسخ:
باشه باشه
از اونجایی که خودمم کنکوری بودم می‌فهمم دردتو
حسسسسسسسابی دعاتون می‌کنم
iیه دعای خاص لطفا....خیلی خیل محتاجم
پاسخ:
آخ آخ شما رو اصن یادم نبود!!!
خوب شد یه ندایی دادین
چشم حتماً!
ظهری برم حرم به لیستم اددتون میکنم :دی
خوشا به حالتون :) 
پاسخ:
ایشالا خوش به حال شما هم بشه :)

سلام نسرین جان

منو زیاد دعا کن

که خیلی محتاجم حتی از کنکوریها بیشتر محتاج دعام

 

پاسخ:
سلام.
باشه.. ولی به نظرم بدبخت ترین و مفلوک ترین گروه فی الحال همون کنکوریای بیچاره ان :)))))
آخی... بمیرم براشون

یاد عیدایی که دید و بازدیدا به خاطر درسام کوفتم شد به خیر :دی
سلام عزیزم سال نو مبارک زیارت قبول منم جز کنکوریهام دعای ویژه بکن انشالا سال دیگه عید راحت باشیم :))
پاسخ:
سلام
ضمن اذعان به این نکته که کنکور خر است
ایشالا بهترین نتیجه رو بگیری!
نسرین عکسو که دیدم به دلم خواست اونجا باشم با اینکه تا حالا توفیق نداشتم. ما رو تو دعاهات یادت نره! واسه همه جوونا! به قول دوست وبلاگیت کنکوری ها رو هم فراموش نکن
پاسخ:
اصن کنکوریا و بی شوهرا تو اولویتن :دی
عیدت مبارررررررررک:) (:
پاسخ:
عید شما هم مبارک :)
سلام علیکم
احوالات نسرین خانوم??
عجب!!  خودم از خودم تعجب کردم, عجب ادمیم هااا; خوشبختی رو معنی کردی هاا باز مث گیج ها میگم احوالات:/ عجب...
خلاصه تولد عید شماااا مباااارررک:)
التماس دعای خیلی:)))
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک عزیزم
سلام سال نوتون مبارک ! انشاالله سال پربرکتی باشه براتون...
راستی داداش منم کربلاس:دی
پاسخ:
سلام
ممنون
سال نو شما هم مبارک
خوش به حال داداشتون
سلاااااام.
سال نوت مبارک.
سال خیلی خوبی داشته باشی.
پاسخ:
سلام
سال نوی شما هم مبارک ^-^
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۸ دفترچه زندگی
سال نوتون مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
التماس دعا
پاسخ:
همچنین :)
ممنون از نگاه مهربونتون
پاسخ:
:)
سلام،سال نو مبارک و زیارت قبول، التماس دعا
پاسخ:
سلام گلم
سال نوی شما هم مبارک و ممنون و محتاج دعا :دی
سلام ما رو هم برسون بانو
:(
پاسخ:
سلام گررررررررررررررررررم و صمیمانه و خالصانه شما ابلاغ شد ینی همون ارسال شد :دی
سلام دختر
لطفا واسه بابای من خیلی دعا کن
ایشالله سال خوبی رو کناره خونواده ی عزیزت شروع کرده باشی
عیدت مبارک
پاسخ:
سلام
چشم
حتماً

عید شما هم مبارک :)
واقعا خوشبختی یعنی این :)
پاسخ:
:) ایشالا قسمت شما هم بشه.
پست تکراری و کامنت تکراری؟!
خب حالا این یعنی چه؟

پاسخ:
ینی حرف جدیدی برای گفتن ندارم...
ولی حسم همون حسیه که قبلاً تجربه کردم.
چی میشد یه انجمن وبلاگی ایجاد میشد که اونجا می تونستی هفته ای یک بار دیگر مدیرهای وبلاگی را ببینی 
پاسخ:
اگه منظورت دیدار حضوریه که من علاقه‌مند به یه همچین دیدارهایی نیستم.
فقط یه ایده بود برای کل وبلاگ نویس ها 
ضمنا شما اگه نخواهی به وبلاگتم نمیام حتی
:/
پاسخ:
مهربان جان، من حالم این روزا خوش نیست...
تو تا هر وقت بخوای اینجا رو بخونی من ناراحت نمیشم
۱۹ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۳ مداد رنگی
این پستت رو همون موقع خونده بودم و خیلى دلم گرفته بود!
امشب،بیشتر
پاسخ:
آرامشِ وصف‌نشدنی‌ای داره اونجا
بر دلم ترسم بماند آرزو کربلا ...
پاسخ:
ایشالا قسمت همه‌مون بشه
من یه بار ساعت تحویل، نزدیکیای نجف بودم... چقدر خوب بود :-)
و چه عکس قشنگی... عالیه:-)
پاسخ:
:) آره حس خوبیه... خدا نصیب همه‌مون بکنه این حسای خوبو
حواسم نبود تیک خصوصی رو زدم برای کامنت قبلیم:/

+التماس دعا این شب ها ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا.

من نمی‌تونم کامنت خصوصی رو عمومی کنم. ینی نمیشه.
فرموده بودید:
دست چپ و راست رو من ی چیزی مثل اهنربا یا مثل قطب های باتری میدونم! جزء طبیعتمونه...
شاید هنوز علمی کشف نشده و من کشفش کردم :D
مثلا میگن علم پزشکی ثابت کرده موقع سکته بیشتره وزن روی پای راست میوفته و یک دلیل مستحب بودن وارد شدن به مسجد با پای راست همین میتونه باشه،حالا مگه چقد احتمال داره ما هنگام ورود به مسجد بخوایم بمیریم ؟از لحاظ زمانی خیلی محدوده! ولی وقتی وارد مسجد میشین شاید انرژی محیط تاثیر داره و احتمال رو بالا میبره؟البته منظورم از انرژی هم اونی نیست که هرروز بهش میگیم انرژی ،منظورم همون بخشی از طبیعته که هنوز مورد سواله ! ی چیزی مثل جرقه اتفاق بیوفته اما دیده نشه ! و جرقه های کوچیکتر وقتی ما عمل به مکروهات میکنیم اما با قدرت کمتر؟ 
فقط خواستم بگم منم بهش فکر کردم :))