پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

369- چترم کو؟!!!

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

از دیشب به طرز عجیبی بارون میاد!

ینی یه جوری بارون میزنه و میزد به شیشه‌ها که از صداش نمی‌شد خوابید

صدای رعد و برقم که هیچی!

هنوز قطع نشده!

الانم که اینارو تایپ می‌کنم صدای غرش آسمون میاد!

11 باید دانشگاه باشم

دکتر این یارویِ سمت راستی رو پانسمان کرده ولی هنوز پرش نکرده؛ میرم اونو سروسامون بدم

کارت دانشجویی شریفمم قراره امروز بدم سوراخ کنن و دیگه تمومِ تموم! :(((((

چندتا عکس گرفتم ازش ببرم پرینت رنگی بگیرم, شایدم چاپ کنم روی تخته شاسی و لیوان و اینا!

دوستام الکی گفتن گم شده که المثنی بگیرن و المثنی رو تحویل بدن

ولی خب من ترجیح دادم تمرینِ دل کندن کنم!

یه ساعتم هست که دارم دنبال چتر می‌گردم!

چتری که تا دیشب و دقیقاً تا دیشب جلوی چِشَم بود


+ یادم باشه برگشتنی نونم بگیرم!

+ بالاخره پیداش کردم!

۹۴/۰۷/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۷)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۶ ثریا شیری
چرا من این عکس گوشه وبت رو هر وقت می بینم یاد مجلس میفتم؟ :دی

اینجا هر سال باروناش از آبان شروع میشه...
پاسخ:
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف :))))
آهـــــــــــــــــــای بارون ِ پاییـــــــــــــــــــــــزی ^ _______ ^
پاسخ:
:)
قشنگی بارون به بی چتریشه
اینکه شنیدم تهرانم بارونه یه جوریم شد واقعا ... 
چجوریم شد که حالا بماند :( یکی از چراییهاش این بود که اجازه گرفتم 3روزه بیام تهران و بابام گفت برو چرا نری ؟! حتما برو!!! حالا این بارون ... 

چتر منم گم شده. نیم ساعت گشتم دنبالش ،مامان یه چتر خوشگل خریده به کسی کادو بده ، شاید بدزدمش !!! 

چه خوبه که کارتت رو انقد دوس داشتی دختر :)
پاسخ:
کارت شریفه
کم چیزی نیست
جون کندم براش که مال من شده و مال من مونده
شده بخوام جا بزنم ولی موندم و موندم و حالا عاشقشم
شریف خیلی خاصه یا بخاطر اینکه چندسال اونجا زندگی کردین....؟؟؟:D

سرد و ابری! اینجا خبری از بارش نیس -__-
پاسخ:
هر دو :)
دقیقا. کامنت قبلی اومدم بنویسم چتر داشتن در قاموس ِ ما نمی گنجه، پاک ش کردم :))
پاسخ:
:)))
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۴ هولدن کالفیلد
کارت شریف چی داره که کارت دیگر دانشگاههای سر تا سر دنیا نداره؟
یه کارت سه در چهار بی اهمیت! مثل هر کارت سه در چهار بی اهمیت دیگه ای، حال این شریفه، برای یکی دیگه استنفورد! :|
کارته دیگه، کارت!
خوبه آدم کارتش رو دوست داشته باشه، منم کارت دانشجویی دوران کارشناسیم رو دوست داشتم، ولی علاوه بر این که کم چیزیه، در واقع هیچ چی نیست اینی که شما میگید!
پاسخ:
برای آدم خاطره بازی مثل من, یه کارت سه در چهار یه دنیا ارزش داره
این پستو بخونید:
رمزشم همون رمز همیشگیه که می‌دونید

خوش ب حالتون از این اب و هوا حسابی استفاده کن اینجا هوا شرجیه
پاسخ:
:) ایشالا قسمت شما هم بشه همچین هوایی