پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

319- تازه بهش جواب رد هم داد

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

 پسره از دم در کلاس دوستمو تعقیب کرده رسیده دم در خوابگاه که از دوستم خواستگاری کنه!

بعد این دوست اسکول من, پسره رو دم در خوابگاه دیده گفته عه واااا خوابگاه شمام اینجاست؟

پسره هم گفته نه و می‌خواستم بعد از کلاس باهاتون صحبت کنم که چون با دوستاتون بودید نشد

دوستای این دوست ما هم تا دم در خوابگاه باهاش بودن و

پسره‌ی بدبخت دو ساعت تموم! بله! دقیقاً دو ساعت منتظر می‌مونه تا دوستای این دوستمون متفرق شن

دوستم و این پسره کلاسشون تا 5 بوده و دوستم 7 رسید خوابگاه

این ینی پسره‌ی فلک‌زده, 2 ساعت, بله دقیقاً 2 ساعت از این اتوبوس به اون اتوبوس, 

از این تاکسی به اون تاکسی علافِ این دوستِ ما مشغول تعقیب بوده :)))

خدا قوت پهلوون! :))))

۹۴/۰۷/۱۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

هم‌اتاقی شماره 1

نظرات (۶)

یکم ارومتر خسته شدی:))
داره هی پست میزاره تند تند منم هی دارم کامنتای اولی ور نصیب خودم میکنم:)) :دی
پاسخ:
:))) اگه به کامنت اول جایزه میدن خودم کامنت اولو بذارم :دی
نه جایزه نمیدن ولی وقتی ک تو پنل مدیرتتی و میبینی شباهنگ اپ شده دو ثانیه پیش و سریع میری میخونیو میدونی ک اول نفری که میخونی یه مزه ای میده ک خوده تو نمیتونی تجربش کنی:)))
پاسخ:
P:
اخی
پاسخ:
الهی بمیرم براش
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۱ فریال میم
عهههههه 
چرا جواب رد داد؟
ببین من به عنوان یه پیشکسوت به تو و همه دخترای همسن و سالت اینو متذکر میشم که هیچ وقت به کسایی که تو دوره لیسانس یا مثلا اوایل ارشد ازتون خواستگاری میکنن موقع صحبت کردن قرمز میشن 2 ساعت! بله دوساعت تمام منتظر میمونن که دوستاتون متفرق بشن هی براتون جزوه و کمک تحصیلی و این کارا رو انجام میدن بهشهون جواب منفی ندید
اینا پسرای خوبی هستن
اینا میخوان زندگی عاشقانه داشته باشن
اینا در آینده تکرار نمیشن، چون هر کی واسه خودش در آینده ابهت و پرستیژ کاری خودشو داره و واسه طرف مقابل تره هم خورد نمیکنه:|
این مورد ها رو جدی بگیرید !
دلم پره ، خودم امروز با یکی که سال آخر دکتری بوووق بود صحبت کردم برای آشنایی و امر خیر و اینا ....اصلا دیگه مثل قدیما اشتیاق و حال خاصی که داشتم و ندارم اونم مثل من جدی و خشک و منطقی .....
دلم خواستگارای مدل لیسانسمو میخواد:(((((((
دوست دارم اینا رو تو ی پستی بنویستم تو وبلاگم ولی خب دوست ندارم همسر جان آینده بعدا اینا رو بخونه
حرفای منو جدی بگیرید ... ایتها الناس!


پاسخ:
:))) دلت پره هاااااااااااااا
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۶ مستر نیمــا .
حالا ما هم فکر میکنیم خواستگاری بوده
این روزا بیشتر دنبال دوستن تا زن :)))) زیاد حرفای پسرا رو جدی نگیرین.
پاسخ:
مردان علیه مردان :)))))
نچ عخــــــــــه ی :|||
پاسخ:
:))))