پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

314- مثل حس خوبِ...

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

مثل حس خوب دم صبح با اسمس پست قبل و 

این مقاومتی که از اعماق کیفم کشف کردم و 

این دو تا پنجاه تومنی

+ می‌دونم یادتون رفته جریان این پنجاه تومنیا چیه, ولی یه ساله تو کیفمه, تو کاورم گذاشتم که کثیف نشن


تمام مدتی که داشتم این سالادو درست می‌کردم تو فکر زی‌زی و این پست آب سالادش بودم

از آب سالاد متنفرم! همیشه هم یه جوری می‌چلونمش که آب نداشته باشه


۹۴/۰۷/۱۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

زی زی گولو

گمگشته

نظرات (۶)

حس خوبـیــــــــــــــه! "با صدای شادمهر بخون :)

*خواستم بپرسم این که یدونه پنجاه تومنیه اون یکی کو که خودت جواب دادی :|
پاسخ:
حس خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

+ دو تاس 
روی همه
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۵ شن های ساحل
هه هه هه منم اب سالاد دوست ندارم :)
پاسخ:
من منتفففففففففففففففففففففففففرم
سلام 
من فقط آب گوجه رو دوست دارم.
آب سالاد یعنی اون آبی که پیاز و آبلیمو و هویج و خیار و گوجه و ... توشه خوشم نمیاد :|


+ من اصلا در جریانش نیستم ک یادمم بره :))



پاسخ:
سلام!
خوانندگان بلاگفا یادشونه
اونایی که خیلی عتیقه ان
من یادم‌ه ماجرای پنجاه تومنی‌ها رو :)
پاسخ:
آفرین
گمگشته هم یادشه
به هر حال یکی از این 50 تا تومنیا مال گمگشته است

من که تازه خواننده ات شدم نمیشه بگی ؟

پاسخ:
:)
نچ :دی
خب برو بلاگفارو یه شخمی بزن شاید پیدا کردی
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۱ نگــ ❤ـار
پرچم ایران درست کردی فرزندم ؟
پاسخ:
آره دقیقاً
اسم دیگه اش به نظر من سالاد پرچمیه