پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

301- شام امشب شباهنگ

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۴ ب.ظ


+ این دسرو با همون نشاسته‌ای که قراره در موردش صحبت کنم درست کردم (فرنی نیست, کارامله)

+ می‌دونم الان برای شام خیلی زوده, ولی خب به هر حال همینه که هست :دی 

+ عنوان, واج‌آرایی "ش" دارد و شاعر در همین راستا می‌فرماید شب است و شاهد و شمع و شراب و شیرینی

۹۴/۰۷/۱۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۵)

اون زرد نارنجیا شبیه دو نیم کره ی مغز شدن !


معلومه داشتم زیست میخوندم؟ :|
پاسخ:
:دی آره معلومه
ادامه بده
چیزی به ساحل نمونده
پارو بزن
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۸ رگـ ـهــا
تو هم اتاقی نمیخوای ؟ :))
مورد اکازیونی هستم . :))
پاسخ:
:))))))))))
فکر کنم من اکازیون ترم!
چه تزئین قشنگی :) بسی دلمن هوایی شد ولی ما فرنی دوست نداریم :دی

*من تو ادبیات فقط واج آرایی رو خوب بلدم :|
پاسخ:
فرنی نیست!!!
با آرد درست نکردم
با نشاسته است
کارامله
قشنگ ضایع شدم :|

* خب همون کاراملم دوست ندارم من آش دوست دارم آش :))
پاسخ:
:)))))
به اندازه 2 نفر درست کردم
هم اتاقیمم آش و سوپ و اینا دوست نداره
بفرما در خدمت باشیم
حیف 1000 کیلومتر فاصله دارم باهاتون وگرنه می آمدم خدمتتون :))
پاسخ:
1000؟!!!!!!!
wow... چه قدر زیاد
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ فریال میم
شاهد تو این شعرا چه معنی داره؟
تا اونجا که یادمه مفاهیم +18 در بر داره!:| اگه اشتباه میگم درستشو بفرمایید مهندس
پاسخ:
والا یه سری از این شاهدین خوابگاه روبه رویی می‌زی‌ند که نگارنده بهشون دسترسی نداره
:|
پاسخ:
الان این ینی نوش جونم؟ :دی
چه کدبانوگری میکنه این دختر ، تشویق ممتد :)))
پاسخ:
آیکونِ ای بابا شرمنده نفرمایید و اینا
من که ظهر ماکارونی لومبوندم 😊
والا تامین غذای شب با کرامت الکاتبینِ! 
حوصله داری!  اون پایینی هر چی هست خوشمزه اس 😂 
به ماکارونی ما که نمیرسه !دی!
پاسخ:
:)))) از طریق پست آخرتون در جریان ناهار امروزتون بودم :دی
به به! دخترمون چه کرده :دی
من دلم سوپ می خواااد خب !!
پاسخ:
شما الان به موجودی به نام مامان دسترسی داری!

دقت کردی آدم وختی تنهاس بیشتر حوصله آشپزی داره؟
آشپزی واسه تمدد اعصاب حرف نداره .
پاسخ:
اوهوم... آدم وقتی تنهاست غمیگنم هست

به به به به قیافه شون که خوشمزه نشون میده 
خب میشه طرز تهیه ش هم بگین ؟:))

+واج آرایی رو خیلی دوست دارم :))
این شعر رو اولین بار تو کتاب هنر و ادب فارسیم تو دبیرستان دیدم :))
و چقد عاشق این بیت شده بودم :))
یادش بخیر :))
پاسخ:
طرز تهیه اش اینه که همه رو بریز تو قابلمه با شعله‌ی کم خودش درست میشه 

چشم نخوری یه پا گلریز میشی :دییی 

پاسخ:
:دی
من ؟! من ؟!؟!؟
من یک ماه و یک روزه به نعمتی به نام مامان دسترسی ندارم. مکه هستن :| 


+ خدا همه مادر ها رو حفظ کنه. آمین 
پاسخ:
می‌دونم مکه ان
فکر کردم برگشتن
من هنوزم در شگفتم با این کارات! در شگفتم از مدیریت زمانت!!! واقعا شبانه روزت 24 ساعته؟؟!! بیا کمی هم به من مدیریت زمان یاد بده بعد اداره بشینم واسه دکتری بخونم :(((((
منم 6سال خوابگاهی بودم کاملا درک میکنم وقتی بری خرید و برگردی و دائم در حال آشپزی و دسر! درست کردن و لباس شستن و اتوکردن و ... باشی وقتی واسه درس خوندن نمی مونه :|
پاسخ:
:)))) لباسو که من نمیشورم
لباسشویی میشوره
:دی
من کمتر از همه می‌خوابم
ینی میانگین خوابم از همه کمتره