پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

فیس بوکم معمولاً دی‌اکتیوه, اکتیوم اگه باشه, نه پیجی لایک می‌کنم و می‌خونم, نه پستی میذارم, نه عکسی نه هیچی؛ اگرم بذارم, یکی دو تا از پستای وبلاگمو می‌ذارم؛ اینو گفتم که همانا به نقش این شبکه اجتماعی در زندگی من پی ببرید.

چند روز پیش داشتم ریکوئستای فیس‌بوکمو چک می‌کردم, یکی دو نفرو اکسپت کردم و به سلامتی فرند شدیم و بقیه دیلیت (ینی اگه همین یه پاراگراف برسد به دست اساتید فرهنگستان زبان فارسی, حکم قبولی ارشدمو لغو می‌کنن و درخواست تکمیل ظرفیت میدن یکی دیگه بره جای من :دی خب چی بگم آخه؟ کتاب چهره‌؟ پذیرفتن و زدودن دوستی؟) علی ایُ حال, قبل از زدون درخواست دوستی ملت, یه سر به پرفایلشون زدم دوستای مشترکمونو بررسی کنم که احیاناً آشنا نباشن؛
سرتونو درد نیارم, یکی از این عزیزان یه خانم متشخص حدوداً 50 ساله ایرانی ساکن ترکیه بود, بدون فرند مشترک

پریشب دیدم یکی از هم‌مدرسه‌ایام برای دور همی و قرار و مدار دوستانه پیام گذاشته و پیامشو که جواب دادم دیدم یه message دیگه تو قسمت other دارم, این ینی نگارنده‌ی پیام ناآشناست و جزو فرندام نیست (جونم بالا اومد بابا, چرا این پست این همه کلمه انگلیسی داره آخه)

نگارنده‌ی مسیج, همان بانوی 50 ساله بودن که ضمن سلام و عرض ادب و احترام خاطر نشان کرده بودن که برای پسرشون دنبال امر خیر هستن و چگونه می‌توانند با ما یا خانواده محترممان صحبت کرده تا اطلاعات بیشتری مبادله کنیم؟

صرف نظر از اینکه این خانومو نمی‌شناختم و یه فرند بیشتر نداشت و با تحلیل و بررسی همون فرندش که همانا یه دانشجوی دختر تهرانی بود و احتمالاً از آشنایان یکی از دوستان و به عبارتی هم‌اتاقی سال اولم که هم‌اکنون ساکن کشور مذکور است و صرف نظر از فان بودن باطن قضیه و جواب ردی که دادم, داشتم فکر می‌کردم چه قدر دوره زمونه عوض شده! به قول مهران مدیری, قبل از ورود اینترنت به کشور, دخترها و پسرها برای رسیدن به هم خیلی سختی می‌کشیدن, ینی شما باید دخترو تو محل می‌دیدی می‌پسندیدی بعد از برادرش کتک می‌خوردی بعد به مامانت می‌گفتی که به مامانش بگه بعد مامانت و مامانش و دختره می‌رفتن استخری گرمابه ای پارکی دور همی جایی, بعد باید به آقاجونت می‌گفتی که به آقاجونش بگه, بعد تاااااااازه مراسم خواستگاری و بله برون و اینا! الان این قضیه سرعت گرفته, در حال حاضر شما ادد می‌کنی اکسپت می‌کنه, لایک می‌کنی اسمایل می‌ذاره, بعد اسم پسرشونم می‌ذارن طوفان :دی

پ.ن1: فکر کن چند سال دیگه با مادرشوهرت دعوات بشه, بعد بگی خودت اددم کردی دیگه, می‌خواستی ریکوئست ندی... والا!

پ.ن2: حاجتی چیزی داشتین حتماً به شیخ بگین, همون‌طور که می‌بینید سریع مستجاب میشه :دی

۹۴/۰۵/۲۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مادرشوهرِ عزیزتر از جانم :دی

نظرات (۱۷)

چرا رد کردی خب ؟ :/ 
پس کی واسع طوفان بریم خواستگاری ؟ :)))
والاااا مردم مادرشوهر رکئوست دهنده به پستشون میخوره :))))))))
پاسخ:
:))))))))))))
خب ساکن ترکیه ان
منم که وطنم پاره تنم :دی
خانوم مستجاب الدعوه :)))) نمیتونی چنتا مادرشوور اینستاگرامی واس من پیدا کنی؟ :| :دی
پاسخ:
:))))) اینستام که دیگه خعلی دی اکتیو تر از فیس بوکه
قو پر نمی زنه توش
ولی حالا یه کاریش میکنم :دی

راسی تو هنو نیومدی ایران؟ جا خوش کردی اونجا

پاسخ:
:دی
هفته ای یه پرواز هست چون مسافر کمه
دوشنبه اومدیم دوشنبه میریم ایشالا 
دو هفته :دی
فک و فامیل فکر می کردن این هفته برمی‌گردیم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۵ فاطمه (خودکار بیک)
دیگه دوره ی شما اینه ببین دوره ی ما چی قراره بشه ...
پاسخ:
وا مصیبتاااااااااااااااااااا
این مدلش رو ندیده بودم دیگه خدایی!
پاسخ:
:دی
هر چی ابتکار و نوآوریه ملت رو من اعمال میکنن

چه کلاسی هم داره :)) مادر شوهر رکوئست بده :))
واس منم دعا کن معجزه شه کنکور شرکت نکرده تو دانشگاه قبول شم ارشد :دی
پاسخ:
یه سری دانشگاه های آزاد این جوری ان ولی اگه سراسری میخوای برم دخیل ببندم بلکه فرجی شد
مستجاب الدعوه:)))
جون بابا :)) پاشو بیا یه ماچت کنم :)))
پاسخ:
:)))) فدّاااااااااااااااااات بوس بوس
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ ماهان هاشمی

در این‏جور مواقع باید گفت:

او مای گاد! :)))

پاسخ:
:))))
ای نسرین داشتم میخوابیدم یادم افتاد 
تو چرا اون جریان بوسُ تعریف نکردی ؟ هوم ؟ :دی
پاسخ:
:))))))))))))) بمونه برای فردا!
قول میدم :دی

برآ منم دعا کن .. ;))))
پاسخ:
:) چشم
مستجابُ الدَعوِه
پاسخ:
:)))

ااااااا ببخشید فک کردم کسی به غیر از من کلمه ی مستجاب الدعوه رو نفرستاده

الان نگاه کردم دیدم فرستادن :|

با عرض پوزش :|

پاسخ:
به این نمیگن کپی یا تقلب، میگن توارد
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۶ فانتالیزا هویجوریان
:))))))))))

از فواید نشست و برخاست با ایمه و بر و بچه هاشونه :))))))

ی همزه دار ندارم تو این کیبوردم :|
پاسخ:
ائمه :))))
از کرامات شیخ...
باشه عزیزم :)
خوشم میاد مخترم توضیح دادی که عه خماری درام :دی
امیدوارم زودی خوبِ خوب شی :))))
پاسخ:
:)

لینک شدی جانم :)

+ تو هم میخوای لینک کن میخوای نکن !

مهم اینه که من لینکت کردم :دی

پاسخ:
لینک شدی :)

دو تا شعر پست 198 عالی بود نسرین جانم

پاسخ:
:) خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
:-)))
پاسخ:
:دی