پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

192- از این به بعد باید سعی کنم منم نورانی باشم!

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

ظهر مامانم مسکن آورده سر میز ناهار,

دیگه داشتم می‌مردم

میگم من هر چی تعاملم با بعضیا کمتر باشه سردرد و دندون دردم هم بهتره

ینی برم یه گوشه تنهایی ناهارمو بخورم حالم خوب میشه :|

سر میز ناهار بحث ابرو بود!

اینکه چه مقدارش بیرون باشه گناه نیست

فکر کنم به نصف رضایت دادن

حالا اومدم جلوی آینه دارم تلاش می‌کنم نصف ابرومو بذارم تو نصفش بیرون باشه


داشتم فکر می‌کردم اگه یه روز بخوام یه قدمی برای اسلام و مسلمین بردارم, 

یه کاموا می‌گیرم دستم, یه پلیور می‌بافم و می‌فروشم و 

پولشو می‌ریزم به حساب این حشد شعبیا که میرن با داعش می‌جنگن

خودمم تازه همین دیروز این حشد شعبی رو شناختم

به ولله که این جوری مفیدترم تا بیام سر میز ناهار جلسه احکام بذارم :|

تازه اسمم هم خدیجه نیست که زیبا صدام کنن :|||||


دیروز من و مامان و خانومه و دخترش از جلوی یه مغازه رد می‌شدیم

خانومه قیمت تسبیحو از یه حاج آقا که اونم داشت تسبیح می‌خرید پرسید

گفت چهار تومن یا ده تومن (یادم نیست به دینار گفت یا تومن)

بعد برگشته به خانومه میگه خانوم قدر دخترتو بدون چهره‌ی نورانی داره

من: :|

اصن یکی نیست بگه حاج آقا تسبیحتو بخر برو

چی کار داری به قیافه دختر مردم!

نیست که سر تا پا مشکی پوشیده بود و هر جا می‌رفت دنبال یه چیز مشکی بود و

من داشتم دنبال روسری قرمز می‌گشتم و رنگ لباسم روشن بود و

من کلاه دستم بود و دختره تسبیح,

برای همین نورانی بود دیگه

منم ظلمانی بودم.


+ وقتی براتون کامنت می‌ذارم, اون پرچم عراق کنار اسمم منو کشته :))))

۹۴/۰۵/۲۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

خانم ت.

مامان

نظرات (۲۱)

چه جوری باید نصف ابرو مون بیرون باشه ؟! :|| نصفش توو ؟ 
مگه داریم ؟مگه میشه ؟ 
پاسخ:
:))))))))))))
اونقدر بکش جلو روسریتو که بشه
امتحان کردم
شد.
:))))
من از اهدافت حمایت میکنم :)
+ من الان که گفتی برگشتم کامنتتو نیگا کردم پرچمو دیدم :دی 
میدونی که ما کوریم کوور :دی
پاسخ:
کور که نیستی
ولی دقتت کمه :))))
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴ مستر نیمــا .
اگه بافتنیتم مثل آشپزیت باشه چه شود :))))))))
پاسخ:
:))))))
نداری آقا
شما به روح اعتقاد نداری
الان وسط دعوا تمرکز میکنی رو اون جمله بافتنی که بگی من بی هنرم؟
برو شیخ
برو از خدا بترس.
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ فانتالیزا هویجوریان
بیچاره اسلام که همچین آدم هایی شدن معرف ش
پاسخ:
هعی خواهر...
مثلا اگه 70 درصد ابرو بیرون باشه و بقیش تو باشه گناهه؟:)))
فکر کنم این مدت اونجا بودین خیلی فاز عرفانی و معنوی گرفتین! الآن که به فکر کمک به این حشد شعبیا هستین من میترسم یه چند روز دیگه اونجا بمونید انقدر جو معنوی و شهادت طلبی بگیردتون که یه وقت پا شید برید الانبار به همراه این جهادگران جان بر کف علیه داعش بجنگید و تا خود ابوبکر البغدادی رو نکشید برنگردید!
ما همینجوریش هم نگرانتونیم یه وقت از این فکرا به سرتون نزنه ها وگرنه خودم میام از اونجا برمیگردونمتون 

پاسخ:
:))))) اگه برم به عنوان پرستار میرم خب :دی
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار
سیرت زیبای تو  بر ما عیان است
صورت زیبای تو نیز، تک در کل جهان است
منتها زیباییت هر نامحرم و نالایقی هرگز نبیند 
چشم دل میخواهد هر کس که میخواهد جمال تو ببیند
چشم سر نیز گر نیک بنگرد غیر از جمال تو نبیند
لیک هر چشم هرزه ای این لیاقت را ندارد که جمال تو  ببیند
تو همان یک تکه نوری کز خدا داری نشان
گویند که در صورت و سیرت ز زهرا داری نشان


پاسخ:
آخ آخ
آی گفتی
لایک!
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۳ فاطمه (خودکار بیک)
آخ که چقدررر قسمت آخر پستتو حمایت میکنم :)))))
پاسخ:
احسنت بر تو مرید!!!
خیلی خوب بود ....
پاسخ:
شما لطف داری
نسرین من اگه با این آدمایی که باهاشون برخورد داشتی هم نشین بودم تا الان کافر شده بودم :))
پاسخ:
:)))))) من مسلمان تر میشم ولی.
سلام
درباره نوشته تصویر باید بگم که سلمان فارسی هیچ وقت کافر نبوده و در طول زندگی طولانیش پیوسته در حال یافتن حقیقت بوده و از طریق استادی که قبل از بعثت داشته میفهمه که پیامبریدر مکه خواهد اومد و به عربستان میاد.
پاسخ:
:) بله حق با شماست
من روزبه رو بیشتر از شما می‌شناسم
اسم سلمان قبل از اسلام روزبه بوده :)))))
اینجا کافر ینی غیر مسلمان

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۱ شن های ساحل
لامپ بدم خدمتتون :)))))))....می خواستم از ظلمانی بودن در بیای.....
تسبیح !مشکی!نورانی! نمی فهمم چه نگاهی به دین دارن که انقدرنامتعادل هستن.
پاسخ:
خدا هدایتشون کنه :))))))
من کلاً روسریم جوریه که جلوعه ! :)) ولی خب بازم سه چهارم ابروهام دیده میشه ! :| 
فکر کنم اشکال از ابروهامه :))) 
پاسخ:
سه چهارم نمیشه خواهرم
حداکثر 50 درصد :))))))
شرمم باد ! اسلام نابود شد :|||||
پاسخ:
:))))
هم روسری ات به پشت سر افتاده / هم موی تو تا قوس کمر افتاده/ لا حول و لا قوه الا بالله/ اسلام دوباره در خطر افتاده!
سلام نسرین
حسودی نکن دیگه حلا به اون گفته نورانی در عوض اون خانومه هم به تو گفته جمیل جمیل نسرین جمیل  
همش چند روز نبودما چقدر پست باید بخونم همینجوری گزیده ای دارم میخونم
پاسخ:
سلام :))))
گزینه ای نخون بابا پیشنیاز هر پست پست قبلشه

نسرین زیبا قشنگ :دی
نسرین قشنگ دقت کن گزیده ای خوندم نه گزینه ای
حرص نخور مال این چند روزه همه رو خوندم بعد پیش نیازو که خوندم دوباره اومدم پس نیاز رو هم خوندم
پاسخ:
:))) نیست که پستام خیلی مهم و پر محتوان
برای همین نمیخوام چیزی از قلم بیوفته و خدای نکرده نخونده از دنیا برین :دی
تو هم خدایی نکرده دعا به میزان کافی برام نکرده( اندازشو خودم تعیین میکنم)از دنیا بری چی مییییییشه
ببین خیال نکن با یکی دوبار دعا کردن بی خیال میشما باید هربار دعا میکنی من رو هم با ملحقاتم لحاظ کنی بله اینطوریاس زوری هم هستش  :D
پاسخ:
:)))))
نه خدایی هر بار بعد از دعا میام لیست دوستامو یه نگاهی می‌کنم ببینم کسی از قلم نیافته باشه یه وقت.
ما را بسیار شادمان کردید
با تشکر
پاسخ:
:)
سلمان همونی بود که به ایران خیانت کرد ؟
پاسخ:
هوم؟
خیانت؟
سلمان؟

سلمان یکی از اصحاب پیامبر بود
یه زرتشتی که وقتی اسلام اومد مسلمون شد
تو اینترنت تحقیق کن . سلمان موقع جنگ میره طرف عربا و از عوامل شکست ایران بوده
پاسخ:
فکر کنم خط فکریمون فرق داره
خب منم اگه اون موقع بودم میرفتم طرف عربا
من یه وطن پرستم
تاریخ کشورم هم خوب بلدم
ولی هیچ وقت نمی‌تونم از ساسانیان حمایت کنم
من به نظر شما احترام میذارم و اصلا تعجب نمیکنم

فقط این وسط تعجبم از اینه که چرا کسی به فکر ایران نیست . حتی یه نفر

نقطه اشتراک بی دین ها (مثل من ) با افراد مومن اینه که تو یه مرحله ای یه کشور دیگه رو به کشور خودشون ترجیح میدن . شما عربستان رو و امثال من هم شاید آمریکا و اروپا رو . 

تا حالا کسی رو ندیدم که مذهبی نباشه و عاشق آمریکا هم نباشه 

میدونید منظورم چیه ؟ همه یا طرف عربا هستن یا طرف آمریکا و اروپا یا روسیه (کمونیست ها )

به نظرم اگه بخوایم طرف کشورمون نباشیم دیگه فرقی نداره طرف عربا هستیم یا آمریکا

به نظرم مشکل اینجاست که ما مسلمون ایرانی هستیم نه ایرانی مسلمون . ما بی دین ایرانی هستیم نه ایرانیه بی دین . همیشه اعتقادات شخصیمون مقدمه بر ایرانی بودنمون

بالاخره اسم این خاک ایرانه . هر حکومتی توش باشه بازم ایرانه . 

اگه مثلا آمریکا حمله کرد باید برم طرف آمریکا چون اعتقادات من به اونا نزدیک تره ؟؟؟

یا مثلا همه ی مسیحی ها برن طرف یه کشور مسیحی ؟
پاسخ:
یه شخصی  به اسم محمد حالا با هر ملیتی یه سبک زندگی ای رو به من پیشنهاد کرده و منم با اختیار خودم پذیرفتم
در مورد اینکه 1400 سال پیش موقع جنگ چی شده نه شما دیدید چه اتفاقی افتاده نه من پس به یقین نمیدونیم چی شده
در ضمن, اگه به فکر کشورم نبودم هیچ وقت خط و زبان 2000 سال پیششو یاد نمی‌گرفتم و تاریخشو نمیخوندم

من طرف امریکا یا عربا نیستم
طرف خسروپرویزم نیستم
اینکه دین دارید یا نه هم به من ربطی نداره
و من تا ندونم سطح اطلاعات شما چه قدره نمیتونم بهتون جواب بدم

گفتم که به نظر شما احترام میذارم و قصدم بحث کردن نیست چون خودم هم میدونم این بحثا نتیجه نداره

در ضمن من نگفتم شما عربا رو ترجیح میدید . خودتون گفتید !!! دیگه وقتی خودتون میگید به چی باید یقین داشته باشم ؟ معلومه دیگه

شما برق شریف خوندید و اگه تو ایران بمونید میتونید به این کشور کمک کنید و شکی ندارم ولی این که زبان 2000 سال پیش یا تاریخ 2000 سال پیش چه کمکی به ایران میکنه رو متوجه نمیشم 
مگه آمریکا 2000 سال پیش تاریخ داشت ؟ مگه زبانشون رو از انگلیس نگرفتن ؟

پس تاریخ و زبان نمیتونه باعث پیشرفت تکنولوژی جامعه بشه . شاید اگه زبان اصلیمون انگلیسی بود بیشتر پیشرفت میکردیم .

ربطی نداره من فقط مثال زدم تا حرفم رو بگم . معلومه که این چیزا شخصیه .

اطلاعاتم کمتره اما در حد چند تا تست اختصاصی و چندین و چند تا تست عمومی :) فکر نمیکنم شریف و امیرکبیر انقدر سطحشون متفاوت باشه که من بیسواد محسوب بشم

ولی به هر حال ممنون و موفق باشید 
پاسخ:
من پیشرفتو فقط در تکنولوژی نمی‌بینم
منظورم اطلاعات غیردرسی تون بود نه مقایسه شریف و امیرکبیر
شما هم موفق باشید