پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

169- تاکنون سند جعل ننموده بودیم که نمودیم :دی

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

 


پ.ن: در راستای تبیین و تشریح کاری که کردم, اولاً می‌دونم جعل سند جرمه و کار خوبی نیست

ولی به دانشجویانی که درس نداشته باشن هم خوابگاه نمی‌دن

برای همین برنامه درسی یکی دیگه رو ادیت کردم و اسم و مشخصات مژده رو نوشتم

که خوابگاه گیر نده که بدون اینکه ترم تابستونی داشته باشی چرا خوابگاه گرفتی

تازه رایگان که نیست, هزینه خوابگاه تابستونا دو سه برابرم میشه

مژده مثل من تیر ماه درسش تموم شد و می‌خواست تابستونم خوابگاه بمونه

علاوه بر هم‌رشته ای و هم‌مدرسه ای, هم‌اتاقیم هم بود و می‌شناختمش و می‌دونستم چرا میخواد تهران بمونه

حالا اگه همین درخواستو اون یکی هم‌اتاقیم می‌کرد, عمراً قبول می‌کردم, عمراً!!!

بازم چون اونم می‌شناختم و می‌دونستم برای چی می‌خواد بمونه

تازه مطمئن بودم خوابگاه جای خالی داره, اگه پر بود, بازم برای مژده هم همچین کاری نمی‌کردم

چون این‌جوری حق کسی که ترم تابستونی داره و خوابگاه می‌خواد ضایع میشد

خلاصه حواسم به کارایی که می‌کنم هست

تصمیم گرفتم تعداد این مدل پست‌های شخصی و دیالوگ گونه رو کمتر کنم,

ولی خدایی چه قدر بهم میاد این شغل شریف جعل سند :))))

والا!

۹۴/۰۵/۱۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آذر

دکتر م. الف.

عاطفه ق

مژده

نظرات (۱۱)

:)))))
خوبه دیگه یه مدرک پی اچ دی هوش صنعتی شریف واسه منم جور کن شیخ :دی
پاسخ:
:))))
شماره حسابمو داری؟
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
هوش سیاه!

+فک کنم کارم بهت بیفته! :))
پاسخ:
:دی
برو از خدا بترس
برو!
:)))))
مُهر تائید میزنیم
کاملا مژده و مشکل نداشتن خوابگاه و ضرب العجلو درک میکنم
چون اونایی باید درک کنن درگیر یه سری بروکراسی ئن و درک نمیکنن، من بهت های فایو ئم میدم حتی!
خدا بهت خیر بده واقعاً!
من شدیدترین نوع بی جا و مکانی رو از حیث نداشتن خوابگاه تجربه کردم!
اصلاً ذوق کردم اینو دیدم!
مرسی مرسی!
پاسخ:
اگه شمام سند داشتی بیار جعلش کنم :))))
:))))))
پاسخ:
D:
عاااالی بود :دی
پاسخ:
شمام سندی چیزی داشتی بیار خودم برات جعل کنم
فقط دامن این سه تا گل دخترای مارو زودی بدوز تا سرت شلوغ تر نشده

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۲ شن های ساحل
هه هه ایول بهت میاد:))))))
پاسخ:
:دی
آره خعلی میاد

:)))
نسریییین :دی

خیلی وقت گیره خیاطی

دارم پشیمون میشم

از کار و زندگی و درسم افتادم

این نرم افزاره رو هم اصلا وقت نمیکنم برم سراغش!

میخوام به نحوی بزنم بیرون :(

پاسخ:
دخترای من دامن می‌خوان
یالا!
ما این چیزا حالیمون نیست
ما دامنمونو می‌خوایم

+ با چی شبیه‌سازی می‌کنی؟

ADS  و Cadence

فعلا ADS

پاسخ:
:(
ایشالا زودی یاد بگیری و تموم شه این دفاع و پروژه هات که به زندگی‌ت برسی
یه دفه یه جعل ساده بهم خورد انجام دادم بعد رفتم خودمو لو دادم :دی
پاسخ:
:)))) جعل داریم تا جعل
ولی چون قیافه من شبیه آدمای پاستوریزه است, اسناد خفن رو هم جعل کنم کسی متوجه نمیشه
مگه اینکه بیام تو وبلاگم بنویسم و شما لو بدید :))))
یه چی میگم حق نداری بگی کلاه بردارین یا اینا!
عاقا من بابام راننده اتوبوسه
فعلا اینو داشته باش
مامانم هم چون از طرف بیمارستان زیاد بش میگن برو اینور اون ور خب میره دگ
معمولا واس همایشو هزار تا چیز دیگن
معمولاتر هم واس تهران میره
هزینه رفتو برگشتشم ک هواپیما باشه بازم بیمارستان میده!
ولی خب اول خودت بلیطو میگیری یه کپی ازش میگیری تحویل بیمارستان ک میدی پولشو میریزیه حسابت
مامان بار اول رو رو با هوپیما رفتو برگشتشو رفت دفه بعدیا رو تاریخشو عوض میکرد و بلیطو تحویل میداد پول رفتو برگشتشم بش میدادن!در حالی ک مامان اصن بلیط نخریده بود و رفتو امده هواپیمایی در کار نبوده .مامان با بابا میرفتو میومد با اتوبوس البته جاشم راحت بود دیگه!
یه چن ملیونی اینگونه ب جیب زدیم تا حالا بازم میزنیم
حرامم نیست اصلنه اصلا
مامان بابای خودتم کلاه بردارن!
پاسخ:
!!! 
چی بگم والا
بستگی داره کاری که انجام میدیم تاثیرش روی بقیه چیه و چه قدره
ینی ظاهر عمل ممکنه خوب یا بد باشه و باطنش یه چیز دیگه
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ فانتالیزا هویجوریان
دیگه تو خودت شیخی و همه جوانب رو سنجیدی دیگه حرفی نمیمونه برا ما!

یاد حضرت خضر و موسی افتادم :)))))))))))))))))))))))
پاسخ:
:))))))