پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

آخه من گفته بودم برای نماز بیدارم کن؟

من خودم شیخم!

برو از خدا بترس

برو!

بروووووووووووو

بعدشم اومدم دوباره کپه مرگمو بذارم (کنایه از خوابیدن توام با بی اعصابی)

دوباره بیدارم کرده صبونه درست کنم

میگم اینو که دیگه خودتم بلدی

برو خامه ای, پنیری, کره ای, تخم مرغی بزن بر بدن... این دیگه درست کردن داره آخه؟

میگه من اینارو دوست ندارم... برای صبونه غذا می‌خورم, برنج با هر خورشتی به جز مرغ!

حالا فکر کن کله سحر باید گوشت چرخ کرده دربیاریم از فریزر, کباب درست کنیم

الانم به جای اینکه بره نون گرم بگیره, این جوری نشسته اخبار میبینه و منتظر دستپخت منه

یه جوری ام داره پیگیری می‌کنه که 

هعی...

بگذریم :(((((( برم یه سر به برنج بزنم... عجب گیری افتادیمااااااااااااااا! والا


۹۴/۰۵/۰۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

نظرات (۹)

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
امید؟!
پاسخ:
آره دیگه...
من جز ایشون داداش دیگه ای هم دارم عایا؟

ناهار چی بپزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳ مستر نیمــا .
داداش شما کلا معده اش,مشکل داره.براش کره مربا و چای میبردی میخورد تا درست بشه.من ماه رمضونم سحر پختنی میخوردم یه حال بدی داشتم که نگوووو
پاسخ:
عمراً
به قول خودش جزو عمرنات پتاسیمه (بر وزن کربنات پتاسیم)
من به جای شام و ناهارم کره و عسل و خامه میخورم
ایشون عمراً
از نظر بدغذایی رو دست خودمه
یادمه پارسال چند روز از طرف مدرسه شون رفته بود اردو, هفت هشت کیلو لاغر شده بود :))))))
آخیش پست نوشتن ه تون به راه شد
دلمون تنگ شده بود:-)

پاسخ:
الهی قربون اون دل تنگ مخاطبی که برای خزعبلات من تنگ میشه :دی
من مثل استارت ماشینم
از این ماشینایی که هی استارت میزنی نمیشه و نمیشه و نمیشه و بعد یهو راه می افته
بعدش که راه افتاد مگه میشه نگهش داشت؟ :))))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ماکارونی که دوس نداری...
عدس پلو؟
+من بدجور هوس پیراشکی کردم  :|
پاسخ:
جالبه همین الان سهیلا هم عدس پلو و ماکارونی رو پیشنهاد داد!

نچ... من کلاً با برنج حال نمیکنم
شفته میشه میمونه رو دستم
والا
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ مستر نیمــا .
سربازی بره آدم میشه :))))))))))
پاسخ:
ایشالا! :))))))
سربازی کمه
امیدوارم یه زن گیرش بیاد هیچی بلد نباشه مجبور بشه خودش دست به قابلمه بشه
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۹ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
مرغ بپز، ساندویچ مرغ درست کن
یا مرغ سوخاری
یا سوپ... :)  عشق من سوپ! فرقیم نمیکنه تو اوج گرما توی تابستون باسه یا هر وقت دیگه ای!
پاسخ:
دارم سوپ درست میکنم
داداشم مرغ دوست نداره :دی
پس معلوم میشه مامی گرامی حسابی ایشونو لوس بار اوردن ،صبحونه پختنی
آقا من سه تا پسر دارم هیچکدوم پختنی از من میخوان ،که اگه بخوان بلایی سرشون میارم اون سرش ناپیدا والا :)))))))))))
ظهر و شب کمه ،صبحونه هم پختنی بدیم بهشون :((((((((((
خودم باید یه کلاس واست بذارم این موجودات دو پا رو درستشون کنی =))))))))
پاسخ:
:))))) سه تا؟
ماشالا
هزار ماشالا
فکر کنم یه دختر 12 ساله هم داشتید که میخواست تو وبلاگ یه شوهرم نداریم همکاری کنه باهامون
من میگم بازه خواننده هام وسیعه
ملت باور نمیکنن :)))))

آره حس میکنم به همچین کلاسایی نیاز مبرم دارم
بله دیگه اونم هست گفتم یه دست کامل شیم اشاره به کامنتای بالایی

پاسخ:
من دوست دارم یه پسر داشته باشم سه تا دختر
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۰ شن های ساحل
ماشالله انتظار!!!!چه حوصله ای داشتی تو!!!:)
پاسخ:
:دی
خانوم خونه ام دیگه