پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

به دلیل رعایت شئونات!!! و برای حفط آرمان‌ها! شیخ نمی‌تونه عکس زلف خودشو منتشر کنه, 

حالا شما برای تقریب ذهن, این دو تا رو در نظر بگیرید:


داشتم حافظ می‌خوندم و از این غزل خوشم اومد

نه که همین الان یهویی خوشم بیادااااااااااااااااااا, من کلاً این غزل را عاشقم!!!


مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

                              تو را می‌بینم و میلم زیادت می‌شود هر دم

به سامانم نمی‌پرسی نمی‌دانم چه سر داری

                              به درمانم نمی‌کوشی نمی‌دانی مگر دردم

نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی

                              گذاری آر و بازم پرس تا خاک رهت گردم

ندارم دستت از دامن بجز در خاک و آن دم هم

                              که بر خاکم روان گردی بگیرد دامنت گردم

فرورفت از غم عشقت دمم دم می‌دهی تا کی

                              دمار از من برآوردی نمی‌گویی برآوردم

شبی دل را به تاریکی ز زلفت باز می‌جستم

                              رخت می‌دیدم و جامی هلالی باز می‌خوردم

کشیدم در برت ناگاه و شد در تاب گیسویت

                              نهادم بر لبت لب را و جان و دل فدا کردم

تو خوش می‌باش با حافظ برو گو خصم جان می‌ده

                              چو گرمی از تو می‌بینم چه باک از خصم دم سردم

رفتم کلی هزینه کردم, 

وقت و انرژی صرف کردم و جون کندم (قافیه رو داشته باش!)

که موهام بشه این شکلی! ینی اون شکلی

ینی همون شکل بالا!

اون وقت...

اون وقت چی؟

اون وقت همسایه مامان بزرگم اینا که از وقتی چشم باز کردم همسایه بودیم باهاشون, اومده میگه ببند اون موهاتو بابا ela bir arin doyub

ینی انگار با شوهرت دعوات شده و زده باشدت مثلاً

برگشتم میگم نه!!!!!!!!!!!!!! شوهرم کجا بود! این مدلش فشن ه!

میگه من خشن فشن نمی‌دونم baghla darikhdikh ela bir davadan gutulmusan

به والله نمی‌دونم چه جوری ترجمه اش کنم! مضمونش اینه که انگار از جنگ برگشتی و ببندشون به هر حال!

خلاصه

این شرح بی‌نهایت کز زلف یار گفتند

حرفیست از هزاران کاندر عبارت آمد

اصن یه دلیل اینکه فیلم های امریکایی رو بیشتر از فیلمای شرق آسیا دوست دارم مدل موی خانوماشونه!

ینی هیچی به اندازه موهای بانوان دربار فیلمای کره ای منو کفری نمی‌کنه!

خب من با مقوله بستن مو مشکل فلسفی دارم!

و در کل خودم می‌دونم این پست ارزش مادی و معنوی چندانی برای مخاطب نداره

ولی شواهد و قرائن نشون میده دیروز این وبلاگ 150 نفر بازدید کننده داشته و 1211 بار رفرش صورت گرفته

این ینی عاطل و باطل تو خونه نشستم, منتظر چی هستم؟ باز پای کی نشستم؟

والا!

پست پیشنهادی: darojbash.blogfa.com/post/19

۹۴/۰۵/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

همسایه‌ی مامان بزرگم اینا

نظرات (۱۲)

جامم بدست و زلف نگار هم
بله بله ، منم خیلی دو دارم مدل موهاشونو. خداییش خیلی خوبن خیلی
پاسخ:
دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

و در ادامه می فرماید:
حافظ اسیر زلف تو شد از خدا بترس
سلام
ارزش مادری یا مادی؟ 
پاسخ:
هعی...
امان از دست خواننده های تیزبین!!!
اشتباه تایپی بود
تصحیح شد
راستی سلام :)
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰ شن های ساحل
وا مدل مو به این قشنگی!!!منم مدل های فشن دوست دارم!!!:))
پاسخ:
مدلش انقدرام مهم نیست برام
فقط هیچی بهش متصل نباشه لدفن
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ نیمه سیب سقراطی
موهای لَخت من هیچ وقت هیچ وقت اینجوری نمی ایسته :|
پاسخ:
هر جوری میخواد بایسته فقط هیچی بهش وصل نباشه :(
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴ شن های ساحل
تو با بسته بودنش مشکل داری من با اینکه توی چشمم باشه برای همین اکثرا موهام مدل کوتاه میزنم!!!:)
پاسخ:
حالا اگه کوتاهم باشه اشکالی نداره
فقط هیچی بهش وصل نباشه :)))))))
:دی
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴ فانتالیزا هویجوریان
خواهرم خواهرم الان دیگه این تیکه تیکه ها دمده شده ببر بده مستقیم کات کنن اتو بزن هلو بشی :)))))))
ولی به نظرم این سیاسته بیانه که برای کامنت دادن یه صفحه ی جدا واز نمیشه و برای هر کامنت سه بار رفرش یا بازدید میشه بلاگ.
پاسخ:
هلو :))))))

اوهوم... ولی هر چی باشه مثل بلاگفا کامنتارو درسته قورت نمیده
من خودم شخصن این مدلو دوس ندارم! :| مدلِ طبیعیِ موهامو بیشتر دوس دارم :| اما چن روز پیش که موهامو اینطوری کردم، همه تعریف کردن :| جات خالی بود :|
#مورفیز لا!
پاسخ:
:دی
البته نظر شوهر آدم مهم تره
ولی حیف که نداریم...
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ فاطمه (خودکار بیک)
یه جاییم شاعر میگه :
سرنخی افتاده از مویت به دست یک پلیس ،
حال میفهمد چرا این قتل ها زنجیره ایست

و در جایی دیگر :
دوست دارم نزنی و شانه و هی گیر کند ،
لای موهای پریشان تو انگشتانم !
 
پاسخ:
شاعر چه قوه تخیلی داشته لامصب
زلف شیخ مثال موی گرگ تکه تکس!
خوبه،قشنگه!
موهای من عین سرسره ی آبشاره!
پاسخ:
گرگ؟!!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))
اصن قانون داریم هر چی بیشتر با موهات ور بری بیشتر ادا در میارن ://
پاسخ:
والا!!!
خوش به حالت منم از خدام بود هیچی به موهام وصل نباشه. ولی موهای من فرفریه و اگه به حال خودشون ول کنم، فرق نداره چقدر بلند باشن، همیشه در راستای شعاعی وایمیسن :-|
پاسخ:
:))))) دارم تصورت می‌کنم....
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ مستر نیمــا .
اول خیلی حال کردم با شعر حافظ
بعدش با همسایه مادربزرگت اینا.خعلی کارش درسته:))))))))))
پاسخ:
:))))))))))
یه هفته از تکنولوژی دور بودیاااااااااااااااا ترس از خدارو کاملاً فراموش کردی انگار
برو از خدا بترس!!!