پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
الان نت ندارم
عکسم نمی تونم بگیرم
ولی شبکه سهند الان پخش زنده اینجارو نشون میده
ملت دارن قرآن می خونن
تف به ریا، فکر نکنین ردیف اول نشسته باشما
تنهایی این ور پرده نشستم دارم پست میذارم
داشتم برمیگشتم خونه، وسط راه، اومدم این جا خستگی در کنم، نمازی بگزارم
که یه موقع اون دنیا یقه مو نگیرن که چرا تا حالا مصلی نرفتی
بالاخره هر شیخی گذشته ای داشته و آینده ای دارد
خدارو چه دیدی یه موقع هم ممکنه پاشم بیام نماز جمعه
به هر حال پله پله
یهویی که نمیشه به درجات بالای کمال و عرفان رسید
۹۴/۰۴/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۳)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
خدایا ازش قبول کن! 
انقدر حسش مبهم بوده و ناشناخته که با پیامک هم پست گذاشته!
پاسخ:
تف به ریا!!!
ولی 60 صفحه قرآن خوندم البته این ور پشت پرده 
تنهایی!
پله پله
یه روزم اون ور پرده میریم قرآن میخونیم
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۳ فاطمه (خودکار بیک)
تف به ریا !
پاسخ:
تف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بین خودمون بمونه

من و تو و اون دیونه

میخونیم عاشقونه

واسه این دل بمونه

پاسخ:
مهربان = شادی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ شن های ساحل
پیشاپیش عیدت مبارک (ایکون یه بقل گل)
پاسخ:
شما خودت گلی!!!
آقاااااااااااااااااااااااااااا عید همگی مبارک! دیگه فردا رو روزه نگیریم دیگه مگه عید نیست
من جون ندارم دیگه :((((((((
منو آزاد کن یکم ان قالب ترتمیز کنم چیه آخه؟ایییییییییییییییییییش
پاسخ:
دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند
و دو شمشیر در یک نیام!!!
شما اصن نایب رئیس :)))
ولی رئیس منم :دی
میز ریاستم مال خود خود خودمه
خوبی بلاگ اسکای اینه که مزاحمارو راحت بلاک می‌کنیم
یه چند روز صبر کن تیممون تکمیل بشه
فعلا 6 نفریم یه چند نفرم هنوز ایمیل ندادن
این هدر جدیدی که درست کردمو ببین دوست داری عایا
http://yeshoharhamnadarim.blogsky.com/
همچنان تف به ریا !
دیشب خوابتونو دیدم !
پاسخ:
چه سعادتی :))))))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۷ نیمه سیب سقراطی
خدایا داره دروغ میگه ! داشته پست میداشته هیچی هم قرآن نخونده :))
پاسخ:
آدم 4 تا خواننده مثل شماها داشته باشه دیگه دشمن لازم نداره که....
والا
ما هم مشهد بودیم چپ میرفتیم راست میرفتیم فیلم میگرفتن ازمون!!!اگ تو اون شبا موقع سحر دو تا دختر اسکل دیدی ک نشسته بودن سحری میخوردن خیلی ضایع بدون ما بودیم!!!
پاسخ:
:))))) زیارت قبول!
این پله پله رو موافقم شدید 
یهویی آدم خسته میشه اصن :دی
پاسخ:
آره دیگه
یه موقع دیدی رفتم دکترامو از رشته فقه قم و نجف گرفتم
والا
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۰ بهــــاره
به به! خونه نو مبارک! :دی
قبول باوشه! =))
پاسخ:
:) ممنون
طاعات و عبادات شما هم قبول حق!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ مبهم الدوله
پله پله رو شدیدا موافقم 
اخه میدونی پله های متفاوتی داریم  یه پله حسیه یعنی یهو حس عرفان ت فعال میشه یا یه پله داریم که از خواننده خاموش بودن در میایم  وباقی پله ها .................. تازه جنساشون هم فرق داره
پاسخ:
:)))) چه اسم بامزه ای!
سلام بر خواننده خاموش!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ مبهم الدوله
وعلیک سلام بر تورنادو عزیز
واقعیتیش من الان 2 ساعته تو وبلاگتم اصن توش غرق شدم بدجور  یکی بیاد من نجات بده    تازه همه ی شنا ها هم رفت  فعلا در حال پروانه  رفتن هستم  انشاالله روزتون پر پروانه های رنگی باشه البته با این گرما انشاالله تو فکر   والا        خدا کمک پروانه هاکنه    گاهی فکر میکنم این بنده خداهاکولر دارن تو خونشون؟؟ ................    ولی باز خدارو شکر
پاسخ:
:)
موفق و موید باشید
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۲ مبهم الدوله
ممنونم    با ارزوی بهترینا  خوشگلترینا اروم ترینا سبزترینا و خوشبخوترینا برای تو :):):););):D
پاسخ:
:)
ترین ها :))))