پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

خدایی چشم انقدر شور؟!

خجالت نکشیدین در کمتر از آنی! به خاطر خوندن دو خط زبان باستانی چشمم زدین؟

چه جوری دلتون اومد؟

از شما که همچین انتظاری نداشتم ولی جای پوست موز وسط پله‌هاست؟

نه واقعاً جای پوست موز اونجاست؟

پوست موز می‌ندازین زیر پای من؟

خجالت نمی‌کشین؟

حالا اگه محل حادثه پله‌های پایین نبود و من قطع نخاع می‌شدم (همه‌تون بگین دور از جون) 

اگه سرم می‌خورد جایی و حافظه‌مو از دست می‌دادم باز بگین دور از جون, 

اگه جان به جان آفرینِ کیهانِ مادی تسلیم می‌کردم, کی جواب این مخاطبینو می‌داد؟

کی شبا براتون پست می‌ذاشت؟

کی کامنتاتونو جواب می‌داد؟

هان؟

جای پوست موز وسط پله‌هاست؟


تگ شود به روغن تن‌ماهی کفِ آشپزخونه‌ی پست پارسال!

۹۴/۰۷/۰۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۶)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۶:۴۷ النا بانو
خدا ازشون نگذره که میخواستن همچین بلایی سر نسرین ما بیارن :|
پاسخ:
من که نمی‌گذرم
قطعاً خدا هم نمی‌بخشدشون!
والا

+ کله سحر بیدار شدم برم دانشگاه قبلیم پست طویل آپلود کنم :)))))
خدا رو شکر که هنوز خل نشدی  :d
منظورم اینه که هنوز زنده ای
 ولی چه انسان متمدنی  بوده که پوست موز رو توی راه پله انداخته  لااقل اگه زورش میومده خم شه بندازه دور لااقل با پا به گوشه ای هدایتش میکرد تا بلایی سر مردم نیاره
پاسخ:
:)))) تمدنش منو کشته!
آخه چرا پله؟
آخ آخ خوبی؟ کمرت خیلی درد گرفت؟ :(
پاسخ:
نه اصن دردم نگرفت :))))))) :دی
سلام 

نسرین جان یه زحمتی برات داشتم، اشکال نداره ایمیل بزنم ؟
پاسخ:
واااااااااااااا, چه اشکالی عزیز دلم!
بفرمایید در خدمتم
بخوای تلگرامم میدم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ شن های ساحل
:)))))))))))))......خچبه حالا جدید نبوده...دور ازجون 
پاسخ:
:دی
ای وای خوبی الان شما ؟؟؟
چقدر بی ملاحظه ان این مردم 
پاسخ:
بی ملاحظه و نا متمدن!
خوبم :دی
ینی سالمم
ینی نفس می‌کشم هنوز