پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

خواب گزاران میگن خوابی رو که می‌بینین برای مردم تعریف نکنید تا هر کی یه جوری تعبیرش نکنه

ولی از اونجایی که من تعبیر خوابامو می‌دونم و از اونجایی که اضغاث احلامی بیش نیستند؛

دیشب خواب دیدم رفتیم شمال, شهری به اسم نیکان,

البته من اصرار داشتم که شهر نیکان جنوبه و اشتباه اومدیم

حالا بماند که اصن شهری به نام نیکان وجود خارجی نداره

رفتیم توی یه سوله! خدایی نمی‌دونم با کی رفتم ولی همه اش حس می‌کردم میریم

با کی؟ الله اعلم!!!

شریفیا هم تو اون سوله بودن

بعدش یهو زلزله اومد و آوار داشت رو سرمون خراب میشد که یهو من یاد وبلاگم افتادم و 

دنبال گوشیم میگشتم که پست پیامکی بذارم و بگم اینجا نیکان, من و زلزله, یهویی :)))))

که یهویی سقف خراب شد رو سرم و از خواب برخیزیدم

تعبیر:

دیروز داشتم در راستای زبانشناسی, تاریخچه اسامی شهرهای ایرانو بررسی می‌کردم

عصرم رفتیم یه سر هواخوری... در مورد سوله حرف می‌زدیم

دلمم برای دانشگاه و بچه ها تنگ شده و

چند سال پیشم همین موقع تجربه یه زلزله رو داشتم و خونه تنها بودم

البته زلزله اهر و ورزقان بود, پس لرزه هاش رسیده بود تبریز, ولی تجربه قشنگی نبود

چند روز پیشم یه پست گذاشته بودم در مورد شمال و جنوب (لینک این و این)

حالا همه‌ی اینارو بذارید کنار هم و ربطش بدید به خوابم و 

سوالی که پیش میاد اینه که من الان این پستو تو کدوم دسته بندی بذارم؟

خاطره؟ دری وری؟ خزعبل؟ چرت و پرت یا چی؟

+ امروز یه مجلس زنونه دعوت بودم,

دارم سعی می‌کنم دستاوردامو در راستای ازدواج جمع‌بندی کنم و در اختیارتون قرار بدم!

هیچ کدوم از حضّار حاضر در مهمونی هم آدرس اینجارو ندارن, اصن یه فاز دیگه بودن...

یه سری اتفاقاتم تو این یه ماه در مسیر رفت و برگشت افتاده 

که اونارم با موضوع مزاحمت‌های خیابانی جمع بندی می‌کنم منتشر می‌کنم

+ عنوان پست از محمدرضا شفیعی کدکنی

۹۴/۰۵/۰۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۱)

اول!
پاسخ:
اول!!!
منتظر جمع بندیات هستیم تورنادووووو!!
پاسخ:
چه قدر سریع خوندی!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلن خواب هامونو عشق عست :)))))
دقت کردی چقد نکات غیرعقلانی تو خواب هست ؟؟؟
فک کنم مغز نمیتونه وارد خواب شه
با توجه به سوابقی که از تو در دسته واسه خوابات دنبالِ یه تگ اختصاصی باش
هنوز که هنوز خوابِ قبل از کنکورِ ارشدتُ میپسندم :)))
پاسخ:
:))))))))))))))
وای اون خواب :))))))))))))))
خوبه آرشیو نوشته هامو دارمااااااااااااااا

یه خواب شگفت انگیز دیگه هم داشتم
پارسال ماه رمضون
خواب سرقت از طلافروشی توسط من و آقای همسری که فقط همون یه بار تو خواب دیدم
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ سالهای مرگ و پروانه شدن

لااااایک ااز بابت انتخاب شعر دکتر شفیعی کدکنی...

perfect



پاسخ:
:)
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۵ سالهای مرگ و پروانه شدن

به نظر من این پست رو توی گروه "خواب زن ها چپ هست" دسته بندی کن.

یا توی گروه "زلزله جات" باز می تونی دسته بندی کنی!!!


پاسخ:
حتی اضغاث احلام
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ینی کلن ترکیب افکارات و گرفتن خروجی در خواب تو حلقم :))))
عجب ابرخوابی بوده هاااا 
ولی از من یاد بگیر ببین من واسه بچه م چه قیامتی به پا کردم 
+ درسته کامنتِ اون پست سرقت بسته س و این ینی کامنت نمیخوای راجبش ولی اومدم بابت اقرارت به خفن بودن بچه های برقُ کامپیوتر به نوبه خودم تحسینت کنم :)))
پاسخ:
نه بابا
نبستم که کامنت نذارید
بستم که همه ی کامنتا یه جا باشه
ینی همین جا باشه

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ فانتالیزا هویجوریان
بابااااا من اون روز داشتم یه خواب میدیدم مستند بود راجع به موضوع هسته ای ایران و از اون مستند های طنز دار ِ جالب!!!
مثلا یه قسمتش این بود که سرکلاهک و نمیدونم چی رو شبیه موهای ساسی مانکن میکرد و اصن یه وضی!!!!

بعد موندم کی داشت تو ذهن من این مستند رو تولید و ایجاد میکرد.اصن محتواش خیلی عجیب و نزدیک به واقعیت بود :))))))
پاسخ:
:)))) از عوارض دنبال کردن اخبار سیاسیه
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۸ فانتالیزا هویجوریان
آره دیگه! جالبه ها الان داشتم اون خواب های تو رو میخوندم.
قربون خدا برم چه قدرتیه که مغز بشر رو خلق کرده بعد ما خواب میبینیم و...
الله اکبر اصن.
پاسخ:
سبحان الله! :دی
سلام بانووووووووووو
مهاجرت کامل که نه هم اینجا و هم اونجا هستم
ممنون بابت رمز منتظر پست های دخترونه ایم :)
پاسخ:
سلام
کامنتای همین پست خودش پسته :)))))
راستی من متوجه نشدم رمز دخترونه رو میخوای یا یه رمز دیگه
همین رمز دخترونه رو دادم

الان متوجه شدم :دی
وقتی برای اون پست کامنت گذاشتی ینی رمز اونو میخوای دیگه
والا
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵ مبهم الملوک
جالب بود !!
من وقتی میخوابم انگار دارم فیلم سینمایی میبینم   همیشه هم وقتی میخوان بیدارم کنن  هی میگم بزار بقیه شو ببینم  حالا بیدار میشم 
بعضی موع ها طوری بود که بلند میشدم بعد کمتر یه ساعت دوباره میخوابیدم ادامه خوابه رو میدیدم 
گاهی تا یه هفته یا دوهفته یه فیلم توپ رو تو خواب میدیدم   
پاسخ:
جالبه...
نیست که پایان نامه ام در مورد کنترل هوشیاری بود... کلی چیز میز راجع به این موضوع خوندم
یه بنده خدایی میگفت توی مصاحبه شغلی با چندتا کلمه بی ربط گفتن جمله بساز
حالا شما هم توی خوابت از چندتا موضوع که کلا هیچی ربطی به هم نداشت داستانی خلق شد
پاسخ:
:))) آره واقعاً