پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

253- واتس اپ داری؟

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

از قطار پیاده شدم و توی سالن انتظار نشسته بودم و دنبال شارژرم می‌گشتم گوشیمو شارژ کنم

خانومه: دخترم واتس اپ داری؟

من: دارم ولی زیاد ازش استفاده نمی‌کنم

خانومه: برام بلوتوث می‌کنی؟

من: exe شو ندارم, نمی‌تونم

خانومه: مگه نمی‌گی داری؟ همونو بفرست دیگه, بلوتوث کن

من: دارم, ولی فایل نصب شده‌شو دارم, اون فایلی که بشه ارسال کردو ندارم

خانومه: شوهرم همیشه این نرم‌افزارارو برام بلوتوث می‌کنه, هیچ وقتم نمیگه نمیشه

من: خب شوهرتون فایل نصبشو داره که من ندارم

خانومه: شوهرم همیشه بلوتوث می‌کنه

من: خانوم چرا دوباره دانلودش نمی‌کنی؟

خانومه: ببین الان هردومون بلوتوثمونو روشن می‌کنیم, تو بلوتوث کن

من: :|

خانومه: بلد نیستی دیگه

من: :|

خانومه خطاب به یه خانوم دیگه: واتس اپ داری؟


پ.ن: سرانجام یه پسره نرم‌افزار مذکورو براش بلوتوث کرد!

۹۴/۰۶/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۶)

عجب.
چرا شوهرش هر دفعه باید بلوتوث کنه دقیقا؟!
یه بار کافی نیست؟!! -_______-
پاسخ:
والا نمی‌دونم... فکر کنم منظورش آپدیت بود
چون یه نسخه شو داشت خودش!
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۹ مبهم الملوک
خوبه که اخر برنامه روگرفت....وگرنه کل سالن رو میپوکوند
تکنولوژیییی.....تکنولوژیییی
پاسخ:
آخه خانومه سن و سالش به واتس اپ نمی‌خورد اصن
عجب زبون نفهمی
پاسخ:
:))))
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۹ فانتالیزا هویجوریان
خب عب نداره که برا من اینطوریه که برنامه ی نصب شده رو هم میشه شیر کنم با بلوتوث یا زاپیا و فکر کنم برا بقیه اندرویدا هم بشه.
پاسخ:
مگه میشه؟
مگه داریم همچین چیزی...؟
من بودم میزدم تو دهنش :)))))))
پاسخ:
اعصاب نداریاااااااااااااااااااا
بابا منظورش با زاپایا و اینا بوده بدبخت :))

راستی سلام :دی

بعد از مدت ها وقتم آزاد شده اومدم دوباره وبلاگ خوانی! از پست های قدیمت شروع کردم دارم یکی یکی پیش میرم به امید این که تو پست های آخر عروس شده باشی. ببینم چی کار می کنی :دی
پاسخ:
:))))))))))) سلام