پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۸۱۷- گیرندگان نامعتبر

جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵ ق.ظ

اینکه من هر روز با عالم و آدم ارتباط علمیِ و نیمه‌علمی! دارم و باید داشته باشم و در واقع مسئولیتم اینه و با واتساپ و تلگرام و ایمیل با ملت در تعاملم و الان این ارتباطاتم مختل شدن و فیلترشکنا و وی‌پی‌انای لپ‌تاپم سه هفته‌ست از کار افتادن و نتونستم به لینکدینم سر بزنم و دایرکتای اینستای انجمن رو چک کنم ببینم چه خبره و با گوشی هم لاگین نمیشن و نمی‌دونم چرا و هر روز کلی از وقتم سر وصل شدن نت و فیلترشکن و پروکسی برای جواب دادن به پیام فلانی و ارسال پیام به بهمانی تلف میشه و پیامک رو جایگزین پیام‌رسان‌های اینترنتی کرده‌ایم یه طرف، خب؟ اینکه عصر هر چی تلاش کردم به مدرس کارگاه زبان پیامک بزنم یه چیز بسیار مهمو بپرسم و جوابشو برای یکی دیگه بفرستم ولی با این پیغامِ گیرندگان نامعتبرن مواجه شدم و پیامم نرفت که نرفت هم یه طرف. رسماً دیگه اعصاب و روان نمونده برام سر بحث اینترنت. زنگ هم نمی‌زدم چون ترجیح می‌دم قبل از زنگ زدن پیام بدم و بپرسم ببینم وقت داره و می‌تونم زنگ بزنم یا نه. پیامم هم که نمی‌رفت. تا حالا هم پیام نداده بودم و ناشناس محسوب می‌شدم براش. ممکن بود ناشناسا رو جواب نده. این اسکرین‌شات‌ها رو بعد از کلی کلنجار رفتن با فیلترشکن در شرایطی که خونه هم نبودم و فیلترشکن‌ها با دیتای گوشی وصل نمیشن یا با مکافات وصل می‌شن براش فرستادم. شماره درست بود. در واقع شماره‌ای که داشتم بهش پیامک می‌زدم همون شمارۀ واتساپ و تلگرامش بود و سیم‌کارت هم روشن بود. ولی نمی‌دونم چرا پیام‌هام ارسال نمی‌شد. فقط هم به ایشون ارسال نمی‌شد و برای بقیه می‌تونستم راحت پیامک بزنم.

ضمن اینکه صرف‌نظر رو بهتره با نیم‌فاصله بنویسیم نه به‌صورت چسبیده :|


۰۱/۰۷/۲۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۴)

۲۲ مهر ۰۱ ، ۰۱:۳۴ محمدعلی ‌‌

شاید باید کد کشور رو هم بزنید.

مثلاً 0098912

پاسخ:
اتفاقاً اول 98+ بود، دیدم نمی‌ره ویرایش کردم 0912 نوشتم بازم نرفت. هر چند ربطی نداره و با شماره‌های دیگه هر دو حالت رو امتحان کردم هر دو رفت. وقتی گفتم همچین مشکلی پیش اومده، یه پیام تست برام فرستاد، اومد برام. بعد از اون پیامش پیامم رفت :/

سلام وقتی که فیلتر شکن متصل شد 

Cafe vpn نصب کنید 

تا الان که همیشه با اینترنت سیم کارت(همراه اول)متصل میشه من ازش راضی هستم. فقط باید ببینید کدوم کشورها براتون مناسب ژاپن و امریکا برای من جواب میده فقط مشکل ارور این نرم افزار برای کشور شما در دسترس نمی باشد رو دارید

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fivestars.cafevpn

 

لینک بالا برای گوگل پلی هست ولی اگر اونجا ارور میده بعد از اتصال فیلتر شکن از لینک زیر برای نصبش اقدام کنید که دیگه احتمال زیاد ارور هم نمیده 

https://www.google.com/search?q=cafe+vpn+apk&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sxsrf=ALiCzsZ9Cvci2wkooq9S2ZSohKaAYXt9hA%3A1665720589650&ei=DeFIY56hJ-GFlQessr_IBQ&oq=CAFE+vpn&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwuAEBKgIIADIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIKEAAYRxjWBBiwAzIHEAAYsAMYQzIHEAAYsAMYQzIHEAAYsAMYQzIHEAAYsAMYQzIHEAAYsAMYQzIHEAAYsAMYQ5AGDkjtFVAAWABwAXgAyAEAkAEAmAEAoAEAqgEA4gMEIEEYAIgGAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام
مرسی.
الان نصبش کردم و ارور نداد. البته اول سایفون رو روشن کردم بعد رفتم سراغ این.

یه کم درک ندارن که یه ملت کارشون الان با اینترنته‌.

منم چندروز پیش هرکاری کردم به واران پیامک بدم نشد بعد هی زنگ میزدم اونم نمیشد فقطم با اون اینطور شده بود. در حدی که فکر کردم ریختن گرفتنش الان زندانه گوشیشم گرفتن:دی همچین ذهن متوهمی داشتم اون لحظه:دی

البته به خودش نگفتم حالا شاید بیاد اینجا بخونه:دی

پاسخ:
:)) حق داری. آدم دلش هزار راه می‌ره.

ببین من دیگه از هیچی تعجب نمی‌کنم! 

چون هیچی دلیل منطقی پشتش نیست!

پاسخ:
من دیگه تحلیل هم نمی‌کنم حتی